عشق راه دور

عشق راه دور

رابطه ی عاشقانه ی راه دور رابطه ی بسیار سختی خواهد بود اما نباید اجازه دهید فاصله باعث از بین رفتن عشق و علاقه بین شما و طرف مقابلتان شود. با تعهد و ارتباط مناسب می توانید عشق راه دور را به عشقی پایدار و نتیجه بخش تبدیل کنید. برای پایداری یک رابطه ی عاشقانه ی راه دور و تبدیل آن به ازدواج توجه به موارد زیر را به شما توصیه می کنم.

  1. در تماس باشید: از آنجایی که از یکدیگر دور هستید و ممکن است به ندرت همدیگر را ببینید خیلی مهم است که به طور مداوم با هم تماس باشید. سعی کنید پیوسته و هر چند جزئی باهم صحبت کنید و از هم خبر داشته باشید. این کار باعث می شود که با وجود فاصله ای که بین شما قرار دارد به طرف مقابل نشان دهید به او فکر می کنید و توجهتان را از او دریغ نمی کنید.

 

  1. در مورد مسائل و کوچک و جزئی صحبت کنید: مکالمه ی شما حتما نباید در مورد مسائل خیلی مهم باشد. می توانید در مورد کارهای کوچک روزانه ی خود با طرف مقابل صحبت کرده و اتفاقاتی را که در طول روز تجربه کرده اید برای او بازگو کنید. با این کار دوری و فاصله را کمتر احساس می کنید.

 

  1. تا جایی که ممکن است ملاقات داشته باشید: تا جایی که ممکن است برای دیدار با یکدیگر برنامه داشته باشید. به هیچ عنوان اجازه ندهید بدون هیچ عذر و بهانه ی مهم و منطقی ملاقتتان به تعویق بیفتد. ارتباط فیزیکی به اندازه ی رضایت، تعهد و اعتماد در رابطه اهمیت دارد.

 

  1. کارهای خاص انجام دهید: می توانید از طریق سفارش آنلاین برای او گل و هدیه بفرستید. چنین کارهایی ارتباط بین شما را قوی تر کرده و باعث می شود احساسات طرف مقابل بر اثر دوری و فاصله نسبت به شما از بین نرود. اگر بتوانید طرف مقابلتان را خوشحال کنید دیگر فاصله برای شما معنایی نخواهد داشت.

 

  1. بعضی کارهایتان را به صورت همزمان انجام دهید: مثلا در یک زمان آشپزی کنید و از طریق تماس ویدیویی آن را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. در این صورت فاصله ی بین شما کمتر احساس می شود و می توانید لحظات شادی را از طریق ارتباط با یکدیگر سپری کنید.

 

  1. نسبت به یکدیگر متعهد باشید: شما باید به لحاظ اخلاقی به یکدیگر متعهد باشید. صداقت را فراموش نکنید و تصور نکنید به دلیل فاصله ای که بینتان هست می توانید به یکدیگر دروغ بگویید و یا مسائلی را از یکدیگر پنهان کنید. وفاداری و صداقت شرط اصلی حفط رابطه ی عاشقانه ی شما محسوب می شود.(نگاه کنید به ترس از تعهد در روابط عاشقانه)

 

  1. ایجاد اعتماد: اعتماد رکن اساسی هر رابطه اعم از دور و نزدیک محسوب می شود. وفادار باشید و اگر اشتباهی هم از شما سر زد آن را صادقانه با طرف مقابلتان در میان بگذارید.(نگاه کنید به اعتماد کردن به همسر)

 

  1. در مورد تردید ها و ترس هایتان صحبت کنید: در واقع خیلی مهم است که احساساتتان را صادقانه و صریح بازگو کنید. شناخت احساسات یکدیگر درحالی که از هم دور هستید .

 

  1. انرژی مثبت داشته باشید: تمرکز خود را از انجام کارهای مثبت و فعالیت های سرگرم کننده از دست ندهید. از جنبه ی مثبت فاصله ای که بینتان هست استفاده کنید؛ شما فرصت بیشتری برای انجام کارهای خلاقانه و کسب مهارت دارید پس در این فرصت برای یادگیری چیزهای جدید تلاش کرده و امتیازات خود را افزایش دهید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

حفظ رابطه ی عاطفی از راه دور

پیام برای عاشق کردن از راه دور

راه های حفظ رابطه عاشقانه

راههای افزایش عشق بین همسران