راههای افزایش عشق بین همسران

راههای افزایش عشق بین همسران

چرا نمی توان عشق قبلی را فراموش کرد؟

دلایل متعددی وجود دارد که می توانند مانع فراموش کردن عشق قدیمی باشند اما مهم ترین و رایج ترین آن ها باور به “منحصر به فرد بودن” او می باشد.

اکنون ممکن است بپرسید این مسئله چه ارتباطی با جلب محبت شوهر دارد؟

پاسخ ساده است؛ اگر همسر خود را متقاعد کنید که شما فردی برای او منحصر به فرد و فوق العاده هستید نه تنها عشق و علاقه اش به شما افزایش پیدا خواهد کرد بلکه هیچ گاه نمی تواند به رابطه و زندگی مشترکتان پایان دهد.

راه های جذب مرد و افزایش محبت شوهر

یکی از قوی ترین راه های افزایش عشق همسرتان این است که باور به منحصر به فرد بودن خود را در ذهن او تقویت کنید. هر چقدر بیشتر همسر خود را متقاعد کنید که با دیگران متفاوت هستید و کسی مانند شما نیست او بیشتر به منحصر به فرد بودنتان اطمینان پیدا می کند و بیشتر عاشق شما خواهد شد.

اکنون سوال این است که اگر فکر می کنید شخصیت خاص و متفاوتی نسبت به زنان دیگر برای متقاعد کردن همسر خود ندارید چه باید کرد؟

در چنین موردی هیچ جای نگرانی نیست! زیرا تاثیر دیگران و تکنیک تکرار باورها می تواند ضمیر ناخودآگاه شما را به شکل قابل توجهی برنامه ریزی کند.(نگاه گنید به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه)

تکرار باورها بسیار آسان است.  تنها باید همیشه به صورتی غیر مستقیم خود را در مقابل همسرتان  کامل و بی نقص نشان دهید. مثلا بگویید:” من توانستم خیلی سریع این معما را حل کنم، همیشه می دانستم که من باهوش ترین زن دنیا هستم”.

تکرار جملات مشابه می تواند ضمیر ناخودآگاه همسرتان را برای باور به اعتقاداتی برنامه ریزی کند که حتی ممکن است مخالف آن ها باشد. تحقیقات نشان داده اند با تکرار چنین جملاتی می توانید سطح جذابیت خود را نیز افزایش دهید.

تاثیر اطرافیان در افزایش عشق و محبت بین زن و شوهر

دوستان مشترک و خانواده های شما تاثیر شگفت انگیزی بر باورهای شما و همسرتان خواهند داشت. مثلا اگر یکی از دوستان مشترک به همسرتان بگوید بسیار مرد خوش شانسی است که شمارا در کنار خود دارد ممکن است او با خود تصور کند که شما واقعا خاص و متفاوت هستید.

البته اولین تلاش نتیجه ی کاملی نخواهد داشت اما اگر چنین جملاتی بارها و بارها از جانب اطرافیان تکرار شوند و همسرتان یک پیام مشابه را از افراد مختلفی دریافت کند متقاعد می شود که شما با دیگران متفاوت هستید و بیشتر از قبل به شما علاقه مند خواهد شد.

شاهین زندمحقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

افزایش محبت بین زن و شوهر

راه حل اختلافات زناشویی

چگونه دوباره عاشق همسرمان شویم

روش های فوق العاده برای بازگشت عشق و علاقه به زندگی مشترک