لیست کارآفرینان موفق

این کارآفرینان موفق در سن نوجوانی کسب و کار خود را شروع کردند و سپس تبدیل به یک ستاره شناخته شده در دنیای کارآفرینی و شرکت های بزرگ شدند. مهم نیست این افراد چه کسب و کاری را شروع کردند، مهم این است که آن ها در نهایت تبدیل به میلیاردر های خودساخته شدند.

نکته ی جالب آنجاست که اگر بیشتر نه، برخی از این افراد تحصیلات را کنار گذاشته اند. پس به نظر می رسد ارتباط کمی بین گرفتن نمرات بالا و ثروتمند شدن وجود دارد. هدف اصلی من برای نوشتن این مقاله ایجاد انگیزه در شماست تا بتوانید راه این کارآفرینان موفق جهان را دنبال کنید.

بیل گیتس:

احتمالا می دانید که بیل گیتس ثروتمندترین انسان زنده ی دنیاست. جالب است این را هم بدانید که او تحصیلات را رها کرد تا بتواند کسب و کار خودش را راه بندازد.

استیو جابز :

“اپل فقط توسط دو نفر در یک گاراژ راه اندازی شد و اکنون یک شرکت 2 میلیارد دلاری با بیش از 4000 کارمند است”

این جمله از استیو جابز است. جابز شرکت Apple را در یک گاراژ آغاز کرد، و اکنون این شرکت تبدیل به یکی از معروف ترین شرکت های فن آوری در حال حاضر دنیا تبدیل شده است. لازم به ذکر است که جابز قبل از بازگشت به محل کار خود توسط هیئت مدیره اخراج شد و در نهایت توانست شرکت موفقی مانند اپل را راه اندازی کند.

مایکل دل:

مایکل دل، بنیانگذار شرکت dell، دانشگاه را رها کرد تا کسب و کار خودش را راه اندازی کند و اکنون یکی از بزرگترین شرکت های سازنده ی کامپیوتر در دنیا را دارد.

سرگئی برین:

سرگئی یکی از دو بنیانگذار گوگل است. بهتر است بدانید گوگل 10 سال پیش تاسیس شد !!! با این وجود، اکنون یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های دنیا محسوب می شود.

مارک زوکربرگ:

مارک زوکربرگ یکی از جوان ترین ثروتمندان بزرگ جهان است.  او فیسبوک، محبوب ترین شبکه ی اجتماعی دنیا را راه اندازی کرد و خیلی زود پول زیادی از آن به دست آورد.

راز موفقیت کارآفرینان برتر چیست؟

حتی اگر هر کارآفرین برتری در جهان، موفقیت خود را به شیوه ای متفاوت به دست آورده باشد، بازهم رفتارها و ویژگی های شخصیتی مشابهی بین همه آنها وجود دارد.

مقالات زیر ویژگی های شخصیتی و شیوه ی تفکر انسان های موفق را به شما نشان می دهد. با مطالعه و دنبال کردن آن ها شما هم می توانید به موفقیت برسید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

راز های پولدار شدن

چگونه به سرعت پولدار شویم

چگونه ثروتمند شویم

ثروتمندترین های دنیا

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

کارآفرینان موفق زن. زندگینامه کارآفرینان موفق جهان. کارآفرینان موفق ایرانی. کارآفرینان جوان. کارآفرینان برتر خارجی. تحقیق در مورد کارآفرین موفق. زندگینامه یک کارآفرین موفق ایرانی