چگونه به سرعت پولدار شویم

در این مقاله در مورد حقه های ساده و پیش پا افتاده ای مانند خرید بلیط بخت آزمایی یا ازدواج با یک فرد پولدار صحبت نمی کنم. در این مقاله قصد دارم با اعتنا بر اصول روانشناختی عمیق روش های موثر ثروتمند شدن را به شما نشان دهم.

اگر می خواهید میلیونر شوید، باید باور داشته باشید که یک میلیونر هستید. صدها نفر هر روز کلمات کلیدی مانند چگونه در یک شب پولدار شویم، چگونه میلیونر شویم، چگونه بدون سرمایه پولدار شویم و … را جستجو می کنند. مقالاتی که در نتیجه ی چنین جستجوهایی پیدا می شوند حاوی نکات مفیدی هستند اما بازهم نتیجه ای برای افراد نخواهند داشت زیرا مشکل مربوط به شخصی است که مقاله را می خواند نه خود مقاله.

ثروتمند شدن یک حالت ذهنی است؛ اگر می خواهید ثروتمند شوید، اول باید باور داشته باشید که می توانید ثروتمند شوید در غیر این صورت ضمیر ناخودآگاه شما در برابر شما مقاومت خواهد کرد. برای مثال، اگر فکر کنید برای ثروتمند شدن باید شرور و دروغ گو باشید چه اتفاقی می افتد؟ اگر برای صداقت ارزش قائل باشید ، ضمیر ناخودآگاهتان هرگز به شما اجازه نمی دهد ثروتمند شوید زیرا فکر می کند ثروتمند شدن ارزش های شما را نقض می کند.

ثروتمند شدن و تغییر تصور کلی از خودتان

اگر می خواهید میلیونر شوید، یکی از مهم ترین وظایفی که باید انجام دهید تغییر و ارتقاء تصور کلی از خودتان است. (نگاه کنید به چگونه تصورات غلطمان را در مورد خود حل کنیم)

منظور از تصور کلی ار خود، درک شما از توانایی ها و مهارت هایتان است؛ اگر تصورتان این باشد که مثلا “من یک بازنده هستم” یا “من شکست می خورم”، ضمیر ناخودآگاه این باورها را به حقیقت تبدیل خواهد کرد.

ضمیر ناخودآگاه به این شکل عمل می کند، ضمیر ناخودآگاه به شما کمک می کند درستی باورهایتان را ثابت کنید. اگر اعتقاد داشته باشید می توانید میلیونر شوید ضمیر ناخودآگاه چشمان شما را بر فرصت های جدید که در این راه کمکتان می کنند باز خواهد کرد.

اگر هر روز با فردی رو به رو می شوید که اتومبیل گران قیمتی دارد، درآمد او در یک ماه حداقل 10 برابر درآمد شما بوده و از او نمی پرسید چگونه به چنین موفقیتی رسیده است پس در حال از دست دادن فرصت های خود هستید. ضمیر ناخودآگاهتان تصور می کند که شما به چنین توصیه هایی نیاز ندارید و در نتیجه فرصت های خود را از دست می دهید. اگر تصور کلی در مورد خودتان را تغییر دهید از فرصت های پیش رویتان بیشتر و بهتر استفاده می کنید.

در واقع این موضوع از نظر منطقی ساده است. اگر شما تصور کلی در مورد خودتان را تغییر و ارتقا دهید، ضمیر ناخودآگاه باور می کند می توانید میلیونر شوید و پس از آن به شما کمک می کند به هدف خود برسید.

از سوی دیگر اگر فکر می کنید میلیونر شدن برای شما امکان پذیر نیست ضمیر ناخودآگاه شما را نسبت به تلاش برای امتحان کردن چیزهای جدید و یا ریسک کردن بی تفاوت خواهد کرد و تا زمانی که امیدی نباشد به شما انگیزه ی تلاش نخواهد داد.

من قبل از اینکه وبسایت نوین بینش را راه اندازی کنم و درآمدم را افزایش دهم با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شدم . اگر در هر نقطه از این مسیر نا امید می شدم نمی توانستم چنین وبسایت و درآمدی حاص از آن داشته باشم. من یک تصور کلی قوی از خود داشتم که باعث شد به رغم تمام مشکلات روی پای خود بایستم.

ایده های بیشتری داشته باش

اگر می خواهید میلیونر شوید، احتمالا ماشین رویایی خود را در ذهن دارید. به نمایندگی فروش آن ماشین بروید و درخواست تست رانندگی با آن را بدهید. لازم نیست بگویید در حال حاضر پولی برای خرید ندارید. 🙂

تجربه واقعی، احساس واقعی رانندگی با این ماشین را به شما نشان می دهد. در نتیجه می توانید در هر زمان این احساسات را به خود یادآوری کنید. این احساسات سالها و سالها به شما انگیزه کافی میدهد تا زمانی که یک روز آن ماشین را بخرید.

آویزان کردن عکس های ماشین و خانه ی رویایی تان از دیوار اتاق هم می تواند برای شما انگیزه بخش و مفید باشد.

قدم بعدی چیست

توصیه های قبلی را با گذشت زمان فراموش نکنید. بدون آنها تمام روش های پولدار شدن نمی تواند برای شما کاربردی داشته باشد. اول از همه ذهن شما باید ایده ی پولدار شدن را بپذیرد و پس از آن می توانید روش کسب و کار مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

اکنون با دنبال کردن مقالات دیگری که در این دسته وجود دارد می توانید با قدم های بعدی برای پولدار شدن آشنا شوید. موفق باشید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

راز های پولدار شدن

لیست کارآفرینان موفق

چگونه ثروتمند شویم

ثروتمندترین های دنیا

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه در خانه پولدار شویم. چگونه در نوجوانی پولدار شویم. چگونه بدون سرمایه پولدار شویم. می خواهم پولدار شوم چگونه. چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم. کتاب چگونه میلیاردر شویم. چگونه پولدار شویم. چگونه پولدار بشم