راز های پولدار شدن

رمز ثروتمند شدن

من در سن جوانی توانستم درآمد خود را چندین برابر افزایش دهم و در نتیجه اعتقاد دارم می توانم راه درست را برای پول درآوردن به شما نشان دهم.

مردم همیشه در مورد امکان پذیر بودن ثروتمند شدن در مدت زمان کوتاه در مقابل روش هایی که در مدت زمان طولانی تری جواب می دهد بحث می کنند.

بعضی از مردم ادعا می کنند می توانید به سرعت ثروتمند شوید، در حالی که بعضی دیگر می گویند تصور ثروتمند شدن در کمترین زمان نتیجه ای جز نا امیدی نخواهد داشت. با این حال، افراد ثروتمند به ما نشان داده اند که در شرایط خاص می توانید خیلی سریع ثروتمند شوید و منظور از خیلی سریع یک دوره ی 3 تا 5 ساله است.

راز واقعی برای ثروتمند شدن در کمترین زمان، این است که بدانیم نوع تفکر ثروتمندان چیست. زیرا حتی اگر ثروتمندی پول خود را از دست بدهد، دوباره می تواند آن را به دست آورد. یک مثال واضح از این مورد هنری فورد است که 6 بار پولش را از دست داد و بازهم به آن رسید. یک شخص ثروتمند نه به خاطر دارایی اش بلکه به دلیل ذهنیت و نوع تفکرش ثروتمند است؛ زیرا این ذهنیت به او کمک می کند حتی اگر پول خود را از دست داد بازهم آن را به دست آورد.

راز ثروتمند شدن در نوع تفکر است

یک مطالعه جالب نشان داده است که اگر ما همه پول جهان را به طور مساوی بین مردم تقسیم کنیم، پس از چند سال کسانی که ثروتمند بودند ثروتمندتر و کسانی که فقیر بودند، فقیرتر خواهند شد.

این موضوع به ما نشان می دهد ثروتمند شدن، یک حالت ذهنی و روش تفکر می باشد. به همین دلیل است برخی از میلیونرها حتی پس از اینکه تمام پول خود را از دست می دهند بازهم می توانند آن را جمع آوری کنند.

راز واقعی ثروتمند شدن در کمترین زمان این است که چنین واقعیتی را خوب درک کرده و سپس داستان های موفقیت افراد ثروتمند را مطالعه کنید تا شیوه ی تفکرشان را بشناسید.

از ثروتمندان تقلید کنید تا ثروتمند شوید

بعد از درک واقعیت بالا ( راز ثروتمند شدن در شیوه ی تفکر ) باید داستان افراد ثروتمند را دنبال کرده و هر پیامی از آن که شیوه ی تفکرشان را نشان می دهد جمع آوری کنید.

وقتی الگوی تفکر افراد ثروتمند را در جمع آوری پول به دست آورید راز ثروتمند شدن در کمترین زمان در اختیار شماست. خبر خوب این است که من به جای شما این کار را انجام دادم و در این مقاله نوع تفکر افراد ثروتمند را به طور خلاصه گردآوری کرده ام.

شیوه ی تفکر افراد ثروتمند چیست؟

ثروتمندان چگونه فکر می کنند؟

  • ثروتمندان هرگز سبک زندگی خود را با سرمایه مالی شان تامین نمی کنند: افراد ثروتمند برای سرمایه گذاری پول قرض می کنند و به ندرت برای خرید ماشین یا خانه ی بزرگ از کسی پول قرض می گیرند.
  • ثروتمندان پس انداز کرده و هرچه بماند خرج می کنند: افراد ثروتمند ابتدا پول خود را پس انداز کرده و بقیه ی آن را خرج می کنند. عملکرد افراد فقیر دقیقا خلاف این مورد است.
  • ثروتمندان پس اندار خود را سرمایه گذاری می کنند: افراد ثروتمند، پولی را که پس انداز کرده اند سرمایه گذاری می کنند و به عنوان نتیجه، با گذشت زمان ثروتمندتر و ثروتمندتر می شوند.
  • ثروتمندان قدم های بزرگ برمیدارند: ثروتمندان به چیزهای بزرگ فکر می کنند و در نتیجه شغلی که برایشان دستمزد کمی دارد کنار می گذارند. اکثر آنها بر کسب و کاری را شروع می کنند که برای یک پیشرفت بزرگ پتانسیل داشته باشد.

ثروتمند شدن وابسته به شانس، یک شروع بزرگ و یا یک کار هوشمندانه نیست، بلکه به باورهای شما درباره ی پول و زندگی بستگی دارد.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

لیست کارآفرینان موفق

چگونه به سرعت پولدار شویم

چگونه ثروتمند شویم

ثروتمندترین های دنیا

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

راز پولدار شدن بیل گیتس. کتاب راز ثروتمند شدن. راز ثروتمندان بزرگ. پولدار شدن بدون سرمایه. رمز ثروتمند شدن. راز ثروتمندان. ثروتمند شدن در ایران