استراتژی nlp برای ایجاد عشق

استراتژی nlp برای ایجاد عشق

چگونه می توان فردی را عاشق کرد؟

چگونه می توان عشق از بین رفته را مجدد بازگرداند؟

تکنیک های ان ال پی عشق چیست؟

در این مقاله می خواهیم به پاسخ این پرسش ها دست پیدا کنیم و بفهمیم استراتژی یا همان تکنیک های ان ال پی / nlp و عشق چه ارتباطی با یکدیگر دارند. تکنیک های بسیاری برای ایجاد احساس عشق در دیگران وجود دارد که  بر اساس رویکرد ان ال پی / nlp یا برنامه ریزی عصبی کلامی است. اما قبل از هر چیز اجازه دهید کمی در مورد مفهوم ان ال پی / nlp سخن بگوییم.

آشنایی با تکنیک های ان ال پی عشق

ان ال پی NLP مخفف عبارت neuro linguistic programming به معنای برنامه ریزی عصبی کلامی است. به زبان ساده برنامه ریزی عصبی کلامی نیز به معنای ایجاد ارتباط بین نشانه ها یا سینگنال ها( نشانه های کلامی و غیر کلامی) و سیستم اعصاب ( انواع احساسات شامل عشق، غم یا شادی) می باشد. اجازه دهید یک مثال بزنم. وقتی از تکنیک های های ان ال پی (NLP)  و یا استراتژی های ان ال پی سخن می گوییم منظورمان تکنیک ها و یا استراتژی هایی است که باعث ایجاد چنین ارتباط هایی می شود و یا به ما کمک می کند از این ارتباط های در روابط خوب به شکل مثبت استفاده کنیم.

در ان ال پی دو استراتژی ( در این مقاله منظور از استراتژی همان تکنیک است) برای ایجاد عشق دارد. استراتژی برنامه ریز عصبی کلامی یا ان ال پی (NLP) سخت است که بر می گرد به گذشته ی ما و تجربیاتی که بر اساس آن به صورت ناخودآگاه، احساس ها و ادراک  خاصی را از نشانه های خاصی دریافت می کنیم.

استراتژی دوم برنامه ریزی عصبی کلامی یا ان ال پی (NLP)  نرم است که بر می گردد به دوران بزرگسالی و تجربیات کوتاه مدت ما که آن هم باعث می شود تجربیات خاصی را از نشانه های خاصی دریافت کنیم. نوع اول معمولا در گذشته ایجاد می شود و تغییر آن سخت است اما نوع دوم را می توان همیشه ایجاد کرد و از بین رفتن آن نیز ساده تر است.

توضیحاتی که ارائه دادم تا اینجا ممکن است کمی برای تان گنگ و مبهم باشد. اما عجله نکنید به مطالعه کردن ادامه دهید در ادامه به این دو نوع استراتژی ان ال پی برای ایجاد عشق اشاره خواهم کرد و دو مثال برای شما ارائه می کنم تا بهتر با ایجاد ارتباط بین ” نشانه ها” و ” احساسات و ادراک” دران ال پی نرم و سخت آشنا شوید.

تکنیک های ان ال پی (NLP) سخت در عشق

فردی ممکن است به دلیل اضافه وزنی که داشته است همیشه در گذشته مورد آزار و اذیت قرار گرفته و توسط همسالان خود تحقیر شده باشد. در نتیجه در دوران بزرگسالی احتمالا احساس عشق نسبت به ا افراد چاق و حتی افرادی که فقط صورت گرد دارند نخواهد داشت.

زیرا ضمیر ناخودآگاه این فرد چاق بودن را مساوی با بی ارزش بودن می پندارد. پس اگر با هر نشانه ای مواجه شود که بیانگر چاق بودن ( حتی گردی صورت) است حس بدی پیدا می کند. پس نشانه های چاق بودن مثل گردی صورت همان نشانه ها و سینگنال های ان ال پی هستند و حس منفی آن نشانه ها نیز بر اساس همان ارتباط عصبی کلامی در سیستم اعصاب ما تداعی می شود.

به یاد داشته باشید تکنیک های برنامه ریزی عصبی کلامی یا ان ال پی سخت ارتباط مستقیمی با ارزش ما دارد. مثلا در ارتباط با مثال بالا هر چقدر بیشتر نشانه هایی در خود ایجاد کنیم که بیانگر زرنگ بودن، لاغر بودن، فعال بودن، سریع بودن است طرف مقابل نیز ما را با ارزش ترمی بیند.

تکنیک های ان ال پی (NLP) نرم در عشق

تا کنون برای تان پیش آماده است که پس از شنیدن یک آهنگ خاص به یاد مسافرت و یا خاطره ای با عشق تان بیفتید و احساس عاشقانه آن روز برای تان تداعی شود. در واقع آن آهنگ در ذهن شما با آن خاطره ی مثبت و احساس عشق مرتبط شده است.

“آن آهنگ” همان نشانه ی تحریک کننده و “خاطره ی مثبت و احساس عشق” همان چیزی است که از سیستم اعصاب ما تداعی می شود. برنامه ریزی عصبی کلامی نرم چیزی است که باید به شکل مثبت در روابط خود ایجاد کنیم. به عبارت دیگر ان ال پی به ما کمک کند با اینجاد چنین تکنیک هایی نشانه هایی خاص را با تجربیات مثبت و احساسات خوب برای طرف مقابل ایجاد کنیم که بتوانیم همیشه با آن نشانه ها احساس عشق را در طرف مقابل افزایش دهیم.

به یاد داشته باشید همانطور که استراتژی ان ال پی نرم می تواند تاثیر مثبت در ایجاد احساس عشق داشته باشد می تواند تاثیرمنفی نیز ایجاد کند و باعث شود نشانه هایی خاص مرتبط با تجربیات منفی و احساس بد شوند. در نتیجه هر گونه اشاره به آن نشانه ها باعث ایجاد احساس تنفر و از بین رفتن در طرف مقابل شود.

کلام آخر

برنامه ریزی عصبی کلامی سخت چیزی است که باید خود را با آن تطبیق و هماهنگی کنیم تا طرف مقابل بیشتر به ما جذب شود اما برنامه ریزی عصبی کلامی نرم استراتژی است که در رابطه به مرر زمان ایجاد می شود و باید دقت کنیم به صورت مثبت شکل بگیرد و باعث ایجاد عشق و نه تنفر در پسر یا دختر مورد علاقه مان شود.

نوع اول بیشتر برای جذب و نوع دوم بیشتر برای عاشق کردن مورد بررسی قرار می گیرد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد حتما دو مقاله تکنیک های ان ال پی / NLP سخت در جذب و تکنیک های ان ال پی / NLP نرم در عشق را مطالعه کنید. همچنین می توانید پرسش های خود را به صورت رایگان از طریق واتس آپ یا تلگرام با کارشناس روابط عمومی نوین بینش در میان بگذارید.

نویسنده: شاهین زند – سرپرست تیم روانشناسی نوین بینش

شماره تماس کارشناس روابط عمومی نوین بینش:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ ( ارسال پیام از طریق واتس آپ یا تلگرام)

 

بیشتر بخوانید:

تکنیک ها و مفاهیم برنامه ریزی عصبی کلامی ( NLP)

۴ کانال ارتباطی ان ال پی برای عاشق کردن کسی که دوست داریم

واقعیت در مورد تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق

۴ حرکت ساده برای بازگرداندن عشق از دست رفته

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

بهترین راه برای برگرداندن عشق از راه دور

برگرداندن عشق به رابطه تمام شده با قانون سیگنال