بازگشت به رابطه با ارسال سیگنال عشق از راه دور

آیا سیگنالی به نام سیگنال عشق وجود دارد؟

آیا قانون جذب برای برگرداندن معشوق واقعیت دارد؟

ارسال سیگنال جذب از راه دور می تواند در بازگشت به رابطه موثر باشد؟

راه های برگرداندن معشوق از راه دور چیست؟

بهترین راه برای برگرداندن عشقم چیست؟

یکی از سخت ترین تجربیاتی که ممکن است در زندگی خود با آن رو به رو شویم از دست دادن فردی است که زمانی به ما علاقه داشته اما اکنون از ما فاصله گرفته و تصمیم دارد رابطه خود را تمام کند.

اما این تجربه سخت می تواند تبدیل به یک فرصت شده و باعث شود رابطه ما از گذشته نیز بهتر شود؛ البته به شرط اینکه با ارسال سیگنال عشق یا همان ارسال سیگنال جذب از راه دور و از راه نزدیک به ضمیر ناخودآگاه نآشنا شویم.

بسیاری معتقد هستند ” بهترین راه برای برگرداندن عشقم” تکنیک ها یا مهارت های ارسال سیگنال جذب از راه دور است. این بدین معنا است که با استفاده از تکنیک های جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم می توانید در بازگشت به رابطه به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

سیگنالهای جذب یا سیگنال های عشق

سیگنال های جذب وقتی تبدیل به سیگنال عشق می شوند که ضمیر ناخودآگاه را هدف قرار دهند. به ضمیر ناخودآگاه اشاره کردم زیرا عامل اصلی ایجاد احساس عشق، ضمیر ناخودآگاه است ( نگاه کنید به روانشناسی عشق)

ارسال سیگنال جذب از راه دور تنها باعث می شود طرف مقابل به سمت شما بازگشته و تمایل به برقراری ارتباط مجدد با شما پیدا کند اما هنوز صد در صد عاشق شما نشده است.

به همین دلیل نیاز است روش های برگرداندن معشوق از راه نزدیک و مستقیم هم بدانید تا به عنوان مکمل پس از ارسال سیگنال های عشق، در زمان مناسب  از آن ها استفاده کنید.

در این مقاله همچنین با  ارسال سیگنال عشق در شبکه ۶ مرحله ای جذب آشنا خواهید شد و یاد می گیرید چطور از این کانال ارتباطی غیر مستقیم استفاده کنید.

جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم

قبل از هر چیز اجازه دهید در مورد سیگنال عشق صحبت کنم و توضیح دهم چگونه با ارسال سیگنال عشق در جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم می شویم.

سیگنال های عشق یا سیگنال های جذب همان نشانه هایی است که تصویر یک “من ایده عال” را در ما به نمایش می گذارد. در نتیجه این تصویر یا نشانه می تواند نیازهای ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل را هدف بگیرد و باعث ایجاد عشق در وی شود.

ارسال سیگنال جذب از راه دور نیز به این معنا است که با جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم، نشانه هایی برای ناخودآگاه طرف مقابل ارسال شود که باعث شود همین تصویر در او ایجاد شود.

مطمئن هستم تا کنون با افرادی مواجه شده اید که به نظر بسیار تحصیل کرده، موفق، ثروتمند و جذاب باشد اما بعد متوجه شوید هیچ مدرک یا تحصیلاتی نداشته است، فرد معمولی بوده و ثروت زیادی هم ندارد.

دلیل این موضوع این است که آن فرد سیگنال هایی را از خود ارسال کرده که باعث شده در ناخودآگاه شما فردی جذابی تصور شود. و از آنجایی که ذهن انسان تمایل دارد باور کند افراد جذاب، افرادی متفاوت هستند، شما او را فرد خاص و منحصر به فردی تصور می کنید. اما واقعیت این است که همه این ماجرا برای جذب کردن شما بوده است.

البته این بدین معنا نیست که طرف مقابل نقشه از پیش تعیین شده ای کشیده باشد. بلکه به این معنا است که ضمیر ناخودآگاه وی  طوری برنامه ریزی شده است که با ارسال سیگنال های عشق یا سیگنال های جذب بتواند دیگران را به خود جذب کند ( نگاه کنید به قانون جذب عشق از راه دور با هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه)

حال این که قانون جذب می تواند به منظور تبدیل شما به یک مشتری وفادار صورت بگیرد و یا برای عاشق کردن شما استفاده شود. همچنین می تواند به ما کمک کند عشق قبلی مان را که به ما علاقه ندارد به خود جذب کنیم.

سیگنال هایی که قابلیت جذب داشته باشند سیگنال های جذب – signals of attraction نامیده می شوند و وقتی از راه دور ارسال شوند به آن ها سیگنال های جذب از راه دور می گویند. رفتار و اعمالی که باعث ارسال سیگنال جذب می شود، سیگنال های عشق نیز نامیده می شود.

از سوی دیگر سیگنالی که باعث دور شدن و تمام شدن رابطه می شود سیگنال منفی نام دارد.

به عبارت دیگر سیگنال جذب، قوانینی را برای ما تعیین می کند که به ما کمک می کند در جذب و برگرداندن معشوق موفق شویم. این قانون با قانون جذب که در بیشتر سایت ها و وبلاگ ها تبلیغ می شود متفاوت است ( نگاه کنید به ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته)

سیگنال های منفی رایج پس از قطع ارتباط

اولین قانون جذب برای برگرداندن معشوق یا جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم این است که از اشتباهات زیر پرهیز کنیم. پیروی از اشتباهات زیر می تواند باعث ارسال سیگنال های منفی و در نتیجه عدم بازگشت عشق به رابطه عاطفی شود:

  1. ارسال پیام های پی در پی،
  2. تماس های مکرر،
  3. مطیع شدن های افراطی – سندروم ارباب/برده،
  4. ترس از خیانت و افزایش شک و بی اطمینانی
  5. خواهش کردن ها و التماس ها
  6. ایجاد احساس دلسوزی
  7. خشم، برخاشگری، دعوا، تهدید و حتی خیانت.

ارسال سیگنال منفی مثل این است که بخواهیم با نفت آتش را خاموش کنیم.

همه رفتارهای بالا فقط باعث می شوند باغچه رابطه ی عاطفی که گلهایش تک تک با عشق کاشته شده است به یکباره در آتش سیگنال های منفی به خاکستر تبدیل شود ( برای اطلاعات بیشتر از این اشتباهات نگاه کنید به ۴ مرحله ساده برای بگرداندن عشق از دست رفته).

اما چه باید کرد اگر قبلا این اشتباهات را مرتکب شده اید؟ چگونه می شود دست از ارسال سیگنال های منفی برداشت و سیگنال جذب ارسال کرد؟.

در ادامه به این پرسش ها پاسخ خواهیم داد.

ارسال سیگنال عشق در شبکه ۶ مرحله ای جذب

به منظور انجام قانون جذب برای برگرداندن معشوق و همچنین ارسال سیگنال جذب از راه دور یا از راه نزدیک قبل از هرچیز باید متوجه شویم سیگنال عشق را چگونه باید منتشر کرد. پس اول بهتر است با کانال های ارسال کننده سیگنال های عشق درضمیر ناخودآگاه آشنا شویم.

در ادامه به بعضی از کانال هایی اشاره خواهم کرد که سیگنال های عشق می تواند از طریق آن ها ارسال شود و در زبان علمی به آن ها روش های برقراری ارتباط موثر می گویند:

  1. کانال نشانه های زبان غیر کلامی
  2. کانال نشانه های زبان کلامی
  3. کانال نشانه های پیامی و نوشتاری
  4. کانال نشانه های تصویری و از راه دور
  5. کانال نشانه های غیر مستقیم در شبکه ی ۶ مرحله ای جذب – ارسال سیگنال عشق در شبکه ۶ مرحله ای جذب

موارد بالا کانال هایی هستند که از طریق آن ها می توانید موفق به ارسال سیگنال های جذب شوید. کانال ۴ و کانال ۵، در مورد ارسال سیگنال های جذب از راه دور است.

کانال ۵ که در مورد ارسال سیگنال جذب در شبکه ۶ مرحله ای حتی می تواند به شما کمک کند به صورت غیر مستقیم و از راه دور شخص مورد نظر را به خود جذب کنید.

البته همانطور که می توان از طریق این کانال های سیگنال های عشق ارسال کرد، می توان سیگنال های منفی نیز ارسال کرد. در واقع هر رابطه ی عاشقانه ای به این دلیل تمام می شود، که از طریق یک یا چند مورد از این کانال های، سیگنال های منفی ارسال شده است.

استفاده از اصطلاحاتی مثل سیگنال عشق، سیگنال جذب یا قانون جذب، اصطلاحات عامیانه ای است که بسیار رایجا است اما اگر بخواهیم به صورت علمی و تخصصی صحبت کنیم باید بگوییم موارد فوق روش های برقراری ارتباط موثر است ( نگاه کنید به چگونه مهارت های ارتباط موثر را بیاموزیم ( بر اساس زبان شناسی) )

اما اکنون که قصد ما شروع دوباره رابطه تمام شده است، هدف ارسال سیگنال های جذب است که بتواند سیگنال های منفی قبلی را خنثی کرده و سپس با ایجاد احساس عشق حتی از راه دور و به صورت غیر مستقیم رابطه تمام شده را دوباره شروع کند ( بهترین راه برای برگرداندن عشق بدون برقراری ارتباط)

تکالیف جذب برای برگرداندن عشقمان

در ادامه همانطور که در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند آمده است به سه تکنیک رایج جذب اشاره می کنیم که می تواند به عنوان مهمترین قانون جذب برای برگرداندن معشوق در نظر گرفته شود:

  1. برند سازی هویتی: تکنیک برند سازی هویتی یکی از روش هایی است که از طریق شبکه ی ۶ مرحله ای باعث ارسال سیگنال جذب از راه دور به صورت غیر مستقیم می شود.
  2. تکنیک همگامی: این تکنیک از طریق کانال زبان بدن و ارتباط پیامی انجام می شود و می تواند به شما در ارسال سیگنال جذب از راه دور ولی مستقیم و از راه نزدیک کمک کند در بازگشت به رابطه تمام شده موفق شوید.
  3. تکنیک متقاعد سازی مرحله ای: این تکنیک را می توان از همه کانال های از راه دور و از راه نزدیک چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم اجرا کرد که از بهترین راه های برگرداندن معشوق و همچنین متقاعد کردن طرف مقابل به ازدواج و رابطه پایدار است.

خلاصه ای از قانون جذب برای برگرداندن معشوق

خلاصه قانون جذب برای برگرداندن معشوق که شامل ارسال سیگنال جذب از راه دور نیز می شود شامل موارد زیر است:

۱)    پرهیز از اشتباهات رایج پس از جدایی که باعث  ارسال سیگنال منفی می شود.

۲)    آشنایی با ارسال سیگنال های جذب از راه دور و نزدیک

۳)    آشنایی با کانال ها و تکنیک های مختلف برای انتشار سیگنال جذب.

۴)    ارسال سیگنال جذب بدون برقرار کردن ارتباط و فقط با قرار گرفتن در معرض دید وی – زبان بدن.

۵)    ارسال سیگنال جذب با برقراری ارتباط کلامی یا از طریق پیام و تماس.

۶)    ارسال سیگنال جذب با تکنیک تایید اجتماعی و برندسازی هویتی

فقط کافی است با تکنیک های ارتباطی مختلف از جمله ارتباطات کلامی، ارتباطات غیر کلامی، ارتباطات از زبان بدن، تکنیک های مهارت های کلامی، تکنیک های ارسال سیگنال جذب از راه دور، هویت سازی، تصویرسازی هیجانات و شبکه ی ۶ مرحله ای  آشنا شوید تا در زمان مناسب بتوانید از هر تکنیکی که لازم است استفاده کنید برای شروع دوباره رابطه تمام شده.

پس برای موفق شدن در جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم نه تنها باید روش های جذب از راه دور بدانید بلکه باید با تکنیک های ارتباط مستقیم و حفظ رابطه نیز آشنا باشید ( نگاه کنید به چرا بازگشت به رابطه پس از جدایی ساده است اما کافی نیست).

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

تیم نوین بینش با تحلیل و بررسی طرف مقابل شما، ارزش ها، نیازها و ضعف های طرف مقابل تان را مشخص کرده و برنامه ای جامع و کامل برای شروع دوباره رابطه تمام شده در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین با آموزش تکنیک های اختصاصی به شما کمک می کند فرد مورد نظرتان را مجدد به خود علاقه مند سازی؛ البته با هدف ازدواج یا حفظ ازدواج برای جلوگیری از طلاق.

همه تکنیک ها و مقالات اختصاصی نوین بینش توسط شاهین زند مدل سازی و طراحی شده اند و آموزش آن به صورت صد در صد تضمینی ارائه می شود. تکنیک ها، مقالات، آموزش ها و همه مراحل زیر نظر دکتر روانشناس ارائه می شود.

می توانید پرسش های خود را به صورت رایگان با این شماره از طریق واتس آپ در میان بگذارید: ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸٫

موسسه فرهنگی و پژوهشی نوین بینش یک منبع پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش بازگشت به عشق و ازدواج مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهم بیشتر بدانم:

آشتی بعد از جدایی

واکنش در برابر بلاک شدن

تکنیک تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – شاهین زند

عکس العمل دختر و پسر پس از جدایی در فضای مجازی

تست احتمال بازگشت به رابطه 

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم-بر اساس روانشناسی عشق

استراتژی nlp برای ایجاد عشق

زمان مناسب برای بازگشت به رابطه پس از جدایی