ترمیم رابطه بعد از خیانت

ترمیم رابطه بعد از خیانت

اگر به شریک زندگی خود خیانت کرده اید و اکنون به دنبال آشتی با او هستید باید برای ترمیم رابطه تان تلاش کنید.

روند بهبودی رابطه بعد از خیانت روندی طولانی بوده و تلاش هر دو طرف رابطه را طلب می کند.

باید در این مسیر بسیرا دقیق عمل کنید؛ تمامی نیازها و خواسته های او را بشناسید و آسیب هایی که بعد از خیانت شما به او وارد شده است را درمان کنید.

باید به او تعهد بدهید و ثابت کنیدکه از کار خود پشیمان بوده و از این به بعد هیچ وقت به او ضربه ی احساسی وارد نمی کنید.

بهبود رابطه بعد از خیانت

برای انجام این کار به شما توصیه می کنم موارد زیر را قدم به قدم دنبال کنید:

  1. به خیانت خود پایان دهید

در مورد این مرحله بحث وجود نخواهد داشت. برای ترمیم و بازسازی رابطه ی خود بعد از خیانت ابتدا باید به خیانت کردن پایان دهید.

  1. از کسی که با او خیانت کرده اید فاصله بگیرید

مثلا اگر این فرد همکار شما است اتاق کار خود را تغییر داده و حتی اگر لازم است محل کار جدیدی برای خود پیدا کنید. درواقع هر تغییری را که برای فاصله گرفتن از او لازم است اعمال کنید.

  1. با شریک زندگی خود صادق باشید

برای همسرتان توضیح دهید که چرا و چگونه این اتفاق افتاد و واقعیت را بگویید. ممکن است در ابتدا این کار کمی ناخوشایند به نظر برسد اما اگر همسرتان بخواهد همه چیز را بداند شما موظف هستید به طور کامل و همانطور که او می خواهد همه چیز را توضیح دهید.

  1. به همسرتان زمان دهید

خیانت برای کسی که خیانت می بیند امری بسیار دردناک است. انتظار نداشته باشید همسرتان خیلی زود شما را ببخشد. به او فرصت دهید در مورد این مسئله فکر کند و به تصمیم درستی برسد.

  1. در مورد ادامه ی رابطه با همسرتان صادقانه با او صحبت کنید

واقع بین باشید. آیا این امکان وجود دارد که بخشیده شوید؟ اگر فکر می کنید سزاوار بخشش هستید باید در مورد ادامه ی رابطه تان با همسر خود صادقانه صحبت کرده و به او تعهد بدهید. از هر کاری که برای جلب اعتماد او از دستتان ساخته است دریغ نکنید.

  1. با یک مشاور صحبت کنید

مشاور می تواند احساسات و انگیزه های شما را تجزیه و تحلیل کرده و در فرآیند بخشش و بازسازی رابطه تان شما را یاری کند.

  1. با همسرتان وقت گذرانده و سعی کنید او را خوشحال کنید

به همسرتان نشان دهید او را دوست دارید و از کار خود پشیمان هستید. برای انجام این کار می توانید از ترتیب قرار های عاشقانه و خوشحال کردن او استفاده کنید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

با خیانت شوهرم چه کنم

چگونه کسی را که عاشقش هستیم فراموش کنیم

نشانه خیانت مردان

چرا شوهرم خیانت کرد

خیانت در رابطه زناشویی

ترمیم رابطه ی عاشقانه