جذب افراد مشهور

جذب افراد مشهور

همه چیز درباره ی افراد مشهور

افراد مشهور از بیرون بسیار جذاب و با اعتماد به نفس به نظر می رسند اما در واقع شخصیتی سست و متزلزل درون خود دارند. در بحث روانشناسی افراد مشهور توضیح دادم افرادی به دنبال شهرت می روند که کسب این محبوبیت را تنها راه برای ارضای نیازهای برآورده نشده ی خود می بینند.

فردی که از کمبود اعتماد به نفس رنج می برد برای حفظ ارزش خود از طریق جذب دیگران به دنبال کسب شهرت و محبویت می رود.(نگاه کنید به عوامل موثر بر اعتماد به نفس)

بسیاری از افراد مشهور به دلیل احساس تنهایی زیاد سعی می کنند با عاشق کردن دیگران آن ها را در کنار خود داشته باشند. درواقع چنین افرادی برای اینکه توانایی و قدرت خود را محک بزنند به دنبال جذب افراد مختلف می روند؛ این درحالی است که اگر فردی به توانایی های خود اطمینان داشته باشد هرگز نیازی به امتحان کردن خود نمی بیند.

به طور خلاصه می توان گفت افراد مشهور اهداف خود را تنها برای ارضای نیازهایشان دنبال می کنند. این نیازها می تواند اطمینان به توانایی ها و یا افزایش اعتماد به نفس محسوب شود.

پس با توجه به این توضیحات چه می شود اگر شما فرد مشهوری را واقعا دوست داشته باشید؟ احتمالا اولین پاسخی که به ذهنتان می رسد این است که او برای مدتی کوتاه عاشق شما شده و بعد از آن به دنبال فرد دیگری می رود. درست است؟

شاید در نگاه اول این پاسخ درست به نظر برسد اما من به شما روشی معرفی می کنم که با استفاده از ان می توانید افراد مشهور را به خود جذب کرده و هیچ وقت او را از دست ندهید.

چگونه یک فرد مشهور را به خود جذب و وابسته کنید

وسواس فکری نسبت به فردی منجر به تمایل و گرایش به سمت او خواهد شد حتی اگر در ابتدا هیج علاقه ای وجود نداشته باشد. یعنی اگر شما بتوانید فکر یک فرد را درگیر خودتان کنید، حتی اگر بدانید هیچ علاقه ای به شما ندارد، به احتمال زیاد بعد از مدتی قلب او را فتح می کنید.

بهترین راه برای ایجاد وسواس فکری در دیگران این است که چیزی که به دنبالش هست را به او ندهید و به این صورت در او  نوعی سردرگمی ایجاد کنید.

یک فرد مشهور با تکنیک های جذاب خود به شما نزدیک می شود. اگر نظرتان را به خود جلب کند شما را ترک خواهد کرد و اگر با پاسخ منفی رو به رو شود به تلاش برای به دست آوردن پاسخ مثبت ادامه می دهد. اما با خود فکر کنید چه می شود اگر درباره ی شما احساس سردرگمی کرده و متوجه شکست یا پیروزی خود در مقابل شما نشود؟

یا چه می شود اگر در زمان های خاصی به او نزدیک شوید و بعد از آن مدتی از او دور باشید؟ یا بدون هیچ گونه ابراز علاقه ای به او توجه کنید؟

افراد مشهور و سردرگمی و گرایش در آن ها

برای یک فرد عادی ایجاد سردرگمی به شدت او را درگیر شما می کند حتی اگر در ابتدا علاقه ای به شما نداشته باشد. هر چقدر بیشتر او را سردرگم کنید بیشتر به شما فکر خواهد کرد.

همانطور که اشاره کردم افراد مشهور نیازهای مختلفی از جمله نیاز به تایید از طرف دیگران در خود دارند. وحود این نیازها  باعث می شود بیستر نسبت به سردرگمی حساسیت نشان دهند. در نتیجه این افراد برای ارضای نیازهای خود بیشتر از دیگران رفتار شما را تجزیه و تحلیل می کنند.

با توجه به این توضیحات اگر شما رفتار متناقضی از خود نشان دهید این فرد بیشتر به شما فکر خواهد کرد. تکرار این افکار باعث برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه او شده که نتیجه ی آن گرایش فرد به سمت شما خواهد بود.

مرحله ی نهایی در جذب افراد مشهور

یک فرد مشهور برای رسیدن به هدف خاصی در ذهن خود به شما نزدیک می شود. اگر در این راه موفق شده یا شکست بخورد شما را ترک خواهد کرد اما اگر نسبت به موفقیت و یا شکست خود دچار سردرگمی شود درگیر یک نوع وسواس فکری به شما خواهد شد.

هرگاه احساس کردید امیدش را به شما از دست داده است با نشان دادن علایم مثبت او را تشویق کنید که دوباره برای نزدیک شدن به شما تلاش کند و هرگاه احساس پیروزی و موفقیت را در او مشاهده کردید با ارسال نشانه های منفی او را بیش از پیش سردرگم کنید.

این دقیقا مانند ان است که دو سر یک طناب را گرفته باشد؛ هنگامی که او طناب را رها کرده شما آن را بکشید و هنگامی که او طناب را می کشد شما باید آن را رها کنید.

بعد از مدتی این فرد دیگر تحمل فشار روانی حاصل از این سردرگمی را نخواهد داشت در نتیجه یا به شما ابراز علاقه کرده و درخواست رابطه با شما را می کند یا اینکه بعد از آگاه شدن از علاقه ی شما نسبت به خود خیلی سریع وارد رابطه با شما می شود.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – آشنایی و ازدواج

خصوصیات پسران مغرور

راه های عاشق کردن دیگران

جذب افراد با ذهن

ایجاد وابستگی عاطفی در دیگران

روش های صحیح ابراز علاقه را یاد بگیرید