چرا مردم از من متنفرند

آیا دیگران باعث سرخوردگی شما شده اند؟

آیا کسی شما را رد کرده است؟

یا کسی شما را از زندگی اش کنار گذاشته است؟

آیا دیگران باعث شده اند احساس کنید شایسته ی موفقیت  نیستید؟

رد شدن و تردید درمورد شایستگی های ما

همه ی ما احساساتی القا شده از جانب دیگران را که باعث سرخوردگی مان می شود، تجربه کرده ایم. در چنین مواردی ممکن است در مورد شایستگی ها و توانایی های خود تردید پیدا کرده و تصور کنیم سزاوار موفقیت نیستیم.

در چنین مواردی ممکن است تصور کنیم بی کفایت هستیم و یا راه اشتباهی را انتخاب کرده ایم اما آیا می دانید چرا این احساسات را تجربه می کنیم؟

به این دلیل که در مورد رد شدن به باورهای نادرستی رسیده ایم و تصور می کنیم جهان مکانی کامل و بی نقص بوده و رد شدن به معنی بی لیاقتی و بی کفایتی ما می باشد.

حقیقت در مورد رد شدن

اگر فکر می کنید هرچیزی یا هرکسی که توسط دیگران پذیرفته می شود خوب و هرچیزی یا هرکسی که توسط دیگران رد می شود بد است کاملا در اشتباه هستید.

بیشتر وقت ها حقیقت دقیقا بر خلاف این موضوع است! پیامبران الهی را در نظر بگیرید. آیا همه ی مردم هنگام برانگیخته شدن آن ها را پذیرفتند؟ آیا آن ها هیچ گاه توسط دیگران رد نشدند؟

بسیاری از مردم پیامبران خدا را در ابتدا رد کردند! زیرا حقیقت فقط نیاز به حقیقت بودن ندارد، بلکه باید برای اثبات آن تلاش کرد.

هر چیزی حتی اگر بسیار خوب باشد می تواند رد شود. حتی ممکن است توسط فردی این رد شدن اتفاق بیفتد که شما از او بهتر هستید و دلیلش این است که جهان مکان کامل و بی نقصی نیست. اگر به خودتان ایمان داشته باشید و برای اثبات حقیقت خودتان تلاش کنید، در نهایت همه شما را می پذیرند. (نگاه کنید به ۵ راهکار ساده برای رسیدن به خودباوری)

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

عشق، تنفر و ذهن

برخورد با بی توجهی دیگران

چگونه خود را قوی کنیم

چگونه شخصیت دوست داشتنی داشته باشیم

چرا احساس حقارت میکنم

روانشناسی عقده حقارت

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

همه از من متنفرند. چرا همه از من بدشان می اید. از خودم متنفرم.