چگونه یک شبه پولدار شویم

یک شبه پولدار شدن

آیا واقعا امکان دارد یک شبه پولدار شویم؟

آیا واقعا می توان در چند هفته مقدار بسیار زیادی پول به دست آورد؟

اگر شما به این مقاله رسیده اید احتملا به دنبال پاسخی برای سوالات بالا بوده اید اما تنها فردی می تواند به این سوالات پاسخ دهد که اکنون به ثروت قابل توجهی رسیده است. کسی که هنوز برای ثروتمند شدن تلاش می کند پاسخی برای این سوال نخواهد داشت.

اگر از هر میلیاردی در جهان که پول خود را به ارث نبرده و حاصل زحمت های خودش باشد سوال کنید متوجه می شوید که به آرامی و در طی زمان پولدار شده است. هیچ میلیاردری ثروت خود را یک شبه به دست نیاورده است مگر اینکه با یک فرد ثروتمند ازدواج کرده باشد و مسلما این کاری نیست که من بخواهم انجام دهم 🙂

همه این افراد سختی کشیدند، به شدت کار کردند، بهترین تلاش خود را انجام دادند و استقامت به خرج دادند. همه آنها چندین بار تلاش کردند و شکست خوردند، همه آنها از احساسات بد و افسردگی رنج بردند، اما در نهایت ایستادگی کردند و ثروتمند شدند.

ثروتمند شدن به آرامی، اما مطمئن

ثروتمند شدن یک حالت ذهنی و روش تفکر است. ثروتمند شدن ترکیبی از مهارت های خاص، تقویت عادت صرفه جویی و درست خرج کردن در خود است. ثروتمندان بیش از حد پول خرج نمی کنند، کالاهای غیر ضروری نمی خرند، پولشان را از بین نمی برند و می دانند چگونه صرفه جویی و پس انداز کنند.

بعضی از مردم پول زیادی برای ایجاد یک کسب و کار جدید هزینه می کنند و به دلیل خرج کردن بیش از حد و غیر ضروری هیچ سودی از آن به دست نمی آورند.

اگر می خواهید ثروتمند شوید یکی دیگر از مهارت هایی که باید یاد بگیرید پس انداز کردن است. ارزش خالص درآمد شما در طول زمان افزایش یابد (ارزش خالص یعنی درآمد شما منهای هزینه هایتان) هر روز ثروتمند تر می شوید. بیش از درآمد یا تمام آن را خرج نکنید. اگر بتوانید به اندازه 20٪ از درآمد خود را پس انداز کنید، روزی میلیونر خواهید بود.

پس راهی نیست بتوان خیلی سریع ثروتمند شد؟

پاسخ شما تجارت الکترونیک است. یک کسب و کار الکترونیکی شما را یک شبه میلیونر نمی کند، اما مزایای رقابتی بالایی مانند سرعت در مقایسه با سایر کسب و کارها دارد. شما می توانید پروژه جدید خود را راه اندازی کرده و خیلی زود از آن سود کسب کنید.

سهولت و مزیت کسب و کار الکترونیکی در این است که شما بدون هیچ گونه ریسک و خطری می توانید شروع به کار کنید. تجارت الکترونیک انتخاب مناسب برای کسانی است که می خواهند به سرعت ثروتمند شوند. (نگاه کنید به پولدار شدن در کمترین زمان)

کمتر از استانداردها و معیارهای خود زندگی کنید

یکی از عادت های رایج بین همه افراد ثروتمند این است که آنها کمتر از استانداردها و معیارهای خود زندگی می کنند. مثلا اگر بتوانند یک اتومبیل خوب بخرند سعی می کنند یک اتومبیل معمولی تر انتخاب کنند. یا اگر بتوانند یک اتومبیل خیلی عالی بخرند به یک اتومبیل خوب قانع می شوند. اگر بتوانند یک جت شخصی بخرند به یک هلیکوپتر کوچک بسنده می کنند.

اگر می خواهید ثروتمند شوید و پول زیادی به دست آورید، باید کمتر از استانداردها و معیارهای خود زندگی کنید. درست همانطور که در مثال قبلی دیدید لازم نیست خودتان را محدود کنید و چیزی که دوست دارید نخرید اما باید اطمینان داشته باشید که بعد از خریدتان به اندازه ی کافی پول خواهید داشت.

سرمایه گذاری

راز ثروتمند شدن سرمایه گذاری است. اگر برای چیزی 1 ملیون تومان پرداخت کنید و 1ملیون و 200 تومان به شما بازگردد درواقع سرمایه گذاری کرده اید. بعضی افراد معنی سرمایه گذاری را اشتباه متوجه شده اند و به همین دلیل پول خود را خرج نکرده و سرمایه گذاری نمی کنند.

سرمایه گذاری تنها راهی است که می توانید پول شما را افزایش دهید. با صرفه جویی تنها می توانید پول خود را جمع آوری کنید اما سرمایه گذاری راهی است که پولتان را افزایش خواهد داد. اگر می دانید هزینه کردن در یک راه به خصوص پول شما را افزایش می دهد و می توانید از آن سودی کسب کنید پس حتما در این راه پول خرج کنید.

به طور خلاصه، یاد بگیرید چگونه صرفه جویی کنید، چگونه سرمایه گذاری کنید، چگونه کمتر از معیارها و استانداردهای خود زندگی کنید و در کنار همه ی این ها یک کسب و کار اینترنتی راه بیندازید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

راز های پولدار شدن

چگونه ثروتمند شویم

ثروتمندترین های دنیا

چگونه به سرعت پولدار شویم

نکاتی برای پیدا کردن شغل مناسب

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه در خانه پولدار شویم. چگونه در نوجوانی پولدار شویم. چگونه بدون سرمایه پولدار شویم. چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم. کتاب چگونه میلیاردر شویم.می خواهم پولدار شوم چگونه. چگونه پولدار شویم در ایران. راههای یک شبه پولدار شدن.