کسب درآمد اینترنتی از طریق سیستم همکاری در فروش

همانطور که در مقاله قبلی به نام رایگان در صفحه اول گوگل قرار بگیرید گفتم وقتی سایت یا وبلاگ شما به بازدید کننده برسد به صورت قطعی به درآمد نیز خواهد رسید. روش ها، کارها، خلاقیت ها و ابتکارات بسیاری را برای تبدیل بازدید کننده به پول می توانید به کار بگیرید اما اگر خیلی عجله دارید که زودتر به اولین درآمد خود برسید به شما سیستم همکاری در فروش را پیشنهاد می کنم.

سیستم همکاری در فروش چیست

از یک سایت یا وبلاگ به روش های گوناگونی می توان درآمد کسب کرد که یکی از این روش ها سیستم همکاری در فروش است. سایت های بسیاری وجود دارند که به صورت رایگان این خدمات را در اختیار شما قرار می دهند. در ادامه مراحل راه اندازی این سیستم را به شما توضیح می دهم

  • ثبت نام در سایت های قابل اطمینان: اولین قدم ثبت نام در سایت هایی است که سیستم همکاری در فروش را ارئه می دهند. وقتی ثبت نام کاردید وارد یک محیط کاربری می شوید ( مثل محیط کاربردی یک اپلیکیشن موبایل).
  • انتخاب محصول از سایت همکاری در فروش: همه سایت هایی که سیستم همکاری در فروش دارند لیستی از محصولات خود را در پنل کاربری تان به شما نشان می دهد. این لیست شامل محصولات دانلودی و غیر دانلودی می باشد که می توانید به سادگی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کند. در انتخاب محصول حتما به درصد پورسانت توجه کنید. توصیه می کنم محصولاتی را انتخاب کنید که بیشترین پورسانت را دارند.
  • پیدا کردن لینک محصول: پس از انتخاب رو به روی آن یا پس از تایید انتخاب یک لینک را مشاهده می کنید. این لینک با نام کاربری شما درست شده است و اگر فردی از طریق این لینک محصول انتخابی شما را بخرد، پورسانت آن را دریافت می کنید. لینک همکاری در فروش را کپی می کنید
  • استفاده از لینک برای هکاری در فروش محصول: اکنون فقط کافی است یک یا چند صفحه از وبلاگ یا سایت تان که بازدید بسیاری دارد را انتخاب کنید و لینک همکاری در فروش را در آن قرار دهید. اکنون اگر بازدید کننده شما از طریق وبلاگ یا سایت شما بر روی آن لینک کلیک کند و به صفحه خرید آنلاین متصل شود سیستم همکاری در فروش متوجه می شود و در صورتی که بازدید کننده خرید کند پورسانت شما در پنل کاربری تان قرار خواهد گرفتم. افزایش فروش شما در این پنل واقعا هیجان انگیز است!!!
  • تصویه کردن پنل کاربری: پولی که شما از این طریق کسب می کنید مستقیم به حساب شما واریز می شود. زیرا هنگام ثبت نام کارت و شماره حساب شما را دریافت می کنند. در نتیجه وقتی پول کافی در پنل شما جمع شد با درخواست دریافت وجه به سرعت مبلغ به حساب شما واریز می شود.

کدام سیستم های همکاری در فروش قابل اطمینان هستند

سایت های ایرانی بسیاری وجود دارند که این خدمات همکاری در فروش را ارائه می دهند. باید دقت کنید سایت را انتخاب کنید که حتما پورسانت های موجود در پنل شما را تصویه می کند. باید دقت کنید حتما هنگام ثبت نام درخواست کنند شماره کارت تان را ارسال کنید.

همچنین خوب است همیشه وقتی به اولین درآمد رسیدید زود درخواست دریافت وجه کنید تا مطمئن شوید آن سایت خوش حساب است یا خیر. من شخصا با سایت های بسیاری که سیستم همکاری در روش دارند کار کردم و تجربه به من ثابت کرده که کمتر سایتی در تصویه حساب ها سرعت لازم را دارید و برای کسب درآمد اینترنتی مناسب است. تاکنون تنها به دو سایت مطمئن و قابل اطمینان دست پیدا کرده ام که مناسب کسبت درآمد اینترنتی است.

سایت اول فورکیا (4kia.ir) نام دارد. این %B