رایگان در صفحه اول گوگل قرار بگیرید

اگر می خواهید به صورت رایگان سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورید پس قطعا از اهمیت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل آگاه هستید. بسیاری افراد هنگام راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نگران تولید محصول و فعالیت تجاری هستند که قرار از طریق اینترنت انجام دهند در صورتی که تولید محصول و کسب درآمد از اینترنت بسیار کار ساده ای است و در واقع این افزایش بازدید کننده و است که اهمیت دارد.

وقتی شما در صفحه اول نتیجه جست و جوهای گوگل قرار بگیرید، افراد بیشتری مطلب شما را مشاهده خواهند کرد و در نتیجه با کلیک بر روی مطلب شما وارد سایت تان می شوند. افرادی که وارد سایت شما می شوند بازدید کننده نام دارند. هر چقدر تعداد این بازدید کننده ها بیشتر باشد احتمال خرید و فروش محصولات شما نیز بیشتر می شود.

حتی اگر محصولی نداشته باشید فقط با تبلیغ محصولات دیگران که به صورت پورسانتی یا به ازای کلیک است می توانید کسب درآمد کنید. به عبارت دیگر وقتی به بازدید کننده برسید در واقع به کسب درآمد رسیده اید. اما پرسشی که اکنون پیش می آید این است که چگونه می توان به صورت رایگان با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به بازدید کننده رسید. در ادامه به دو روش پولی و رایگان برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل اشاره خواهیم کرد.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با هزینه

شما می توانید با پرداخت مبلغ مشخصی به گوگل، مطلب خود را در صفحه اول نمایش دهید. قیمت و تعرفه گوگل برای هر کلید واژه متفاوت است. شما باید پول بیشتری پرداخت کنید برای کلیدواژه هایی ( مثلا خرید گوشی همراه) که بازدید بیشتری دارند یا به عبارت دیگر بازار بهتری دارند؛ در صورتی که کلیدواژه های کم بازدید ( مثلا چگونه یک دودکش بسازیم) هزینه کمتری دارند.

من هرگز این روش را برای آمدن به صفحه اول گوگل توصیه نمی کنم. زیرا برای افزایش بازدید و رسیدن به صفحه اول گوگل روش های رایگانی وجود دارد که به صورت تضمینی و قطعی می تواند شما را به موفقیت و کسب درآمدی میلیونی از طریق اینترنتی برساند.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به صورت رایگان

مهمترین اصل برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مربوط می شود به تولید محتوا. هر چقدر محتوای شما مناسب تر باشد گوگل نیز امتیاز بیشتری به شما خواهد داد و در نتیجه احتمال موفقیت شما برای رسیدن به صفحه اول گوگل بیشتر می شود.

همانطور که قبلا توضیح دادیم اگر می خواهیم یک مقاله شما بدون نیاز به استفاده از تبلیغات گوگلی و هیچ سرمایه ای در خط اول و صفحه اول گوگل قرار بگیرد باید به این نکته توجه داشته باشید که مقاله تان باید مورد تایید موتور های جستوجوگر گوگل قرار بگیرد. پس رعایت معیارهای گوگل برای رسیدن به صفحه و خط اول گوگل اهمیت بسیار بالایی دارد.

برای اینکه مقالات شما به صورت رایگان در صفحه و خط اول گوگل نمایش داده شوند باید قبل از هر چیز به چهار قانون طلایی گوگل برای تولید محتوا توجه کنیم. با رعایت قوانینی که در ادامه توضیح می دهم می توانید همه معیارهای طلایی گوگل را تیک بزنید. به یاد داشته باشید که دو گروه باید مطلب و محتوای شما را تایید کنند. گروه اول بازدید کننده و مخاطبان شما هستند و گروه دوم موتورهای جست و جو گر مثل گوگل.

قوانین برای رعایت معیارهای تولید محتوا در گوگل

در ادامه به قوانینی اشاره می کنیم که به شما کمک می کند به صورت رایگان در صفحه اول گوگل باشید. همه ی این قوانین باید هنگام تولید محتوا در نظر گرفته شوند تا معیارهای گوگل رعایت شوند. فرق نمی کند به چه شکل اقدام به تولید محتوا می کنید در هر صورت باید قوانین زیر را در نظر داشته باشید.

  • قانون اول تولید محتوا در گوگل: ارتباط کلیدواژه با محتوا
  • قانون دوم تولید محتوا در گوگل: رعایت حق کپی رایت
  • قانون سوم تولید محتوا در گوگل: مدت زمان و مقدار کلیک داخلی بازدید کننده.
  • قانون چهارم تولید محتوا در گوگل: مقدار کلیک ارجاعی بازدید کننده.

سخن آخر

متاسفانه توضیح و تشریح همه این قوانین با جزئیات در یک مطلب نمی گنجد. زیرا همه این قوانین باید به صورت عملی و همراه با مثال ارائه شود که امکان پذیر نیست. اما یک خبر خوب دارم!! در مقاله 5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی مطالبی را آماده کردم که می توانید تمام این قوانین را در آن بیاموزید. همچنین تکنیک هایی را توضیح دادم که به صورت تضمین شده و بدون نیاز به مهارت نویسندگی و یادگیری نگارش و یا تخصص خاصی می توانید به سادگی در مورد هر موضوعی دست به تولید محتوای جدید و خلاقانه بزنید.

تنها چیزی که نیاز دارید کمی زمان و تلاش از بین بردن بازدارنده های منفی است که در حرکت اول از 5 حرکت کسب درآمد اینترنتی به آن اشاره کرده ام. پس توصیه می کنم این مقاله را حتما تا انتها با دقت مطالعه کنید.

 

شما می توانید برای یادگیری 5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی به صورت 24 ساعت و رایگان پیام ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنند.

شماره تماس واتس آپ و تلگرام:

09306135008

تیم کارآفرینان نوین بینش

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چطور می توان یک کسب و کار اینترنتی پردرآمد داشت؟

کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان

کسب درآمد در منزل بدون سرمایه

چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

چطور می توان یک کسب و کار اینترنتی پردرآمد داشت؟

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

صفحه اول گوگل تضمینی. قیمت صفحه اول گوگل. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل. آوردن سایت به صفحه اول گوگل. هزینه آمدن به صفحه اول گوگل. صفحه اول جستجوی گوگل. چگونه در صفحه اول گوگل باشیم