کسب درآمد آسان با تولید محتوا

اگر با سایت و وبلاگ و روش های کسب درآمد اینترنتی از آن آشنا باشید می دانید که افزایش بازدید کننده با تولید محتوا تنها کاری است که برای ثروت مند شدن باید انجام دهید. همه اقدامات دیگر شما برای تبدیل بازدید کننده به پول برای مثال  تبدیل بازدید کننده به درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش فقط یک ساعت تا یک روز وقت شما را می گیرد. تا یک روز وقت شما را می گیرد و تنها مرحله ای که به زمان بیشتری نیاز دارد، مرحله تولید یا نوشتن محتوا است.

شرکت های بسیاری هستند که در زمینه محتوای آموزشی یا تولید محتوا خدمات ارائه می دهند. اما همه این خدمات به سرمایه و صرف هزینه بسیار است. توصیه من این است که خودتان اقدام به تولید محتوا کنید تا هم از صرف هزینه های اضافه خودداری کنید و هم سوخت موتور کسب درآمد خود را بر اساس مهارت خود تولید کنید.

باورهای اشتباه در مورد تولید محتوا

بسیاری افراد باور های اشتباهی در مورد تولید محتوا دارند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • نیاز به مهارت نویسندگی: بسیاری افراد تصور می کنند برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد نیاز به مهارت نویسندگی دارند در صورتی که اصلا اینطور نیست. اگرچه مهارت نگارش و نویسندگی می تواند در تولید محتوا به شما کمک کند اما هرگز لزومی برای آن وجود ندارد.
  • تخصص قبلی: تخصص قبلی نیز مثل مهارت نویسندگی می تواند نقش قوی در تولید محتوا بازی کند اما تخصص نیز از الزامات تولید محتوا نیست. تنها چیزی که لازم است داشته باشید علاقه است. کافی است هر شغل یا تخصصی که به آن علاقه دارید را انتخاب کنید سپس می توانید به سادگی در همان شغل به درآمد های میلیاردی دست پیدا کنید. حتی اگر علاقه به هیچ چیز نداشته باشید، فقط با تبلیغات می توانید به درآمد ذکر شده دست پیدا کنید.
  • وقت گیر: بسیاری به اشتباه اعتقاد دارند برای ثروتمند شدن با نوشتن مطلب در وبلاگ یا سایت باید ساعت ها و روزها برای تولید یک مطلب خوب وقت بگذارند. اگرچه شما در هر صورت نیاز دارید برای کسب درآمد اینترنتی وقت بگذارید اما باید در استفاده از آن صرفه جویی کنید. برای مثال باید بدانید چطور به سادگی می توان در ساعت دو یا حتی بیشتر برای سایت یا وبلاگ مطلب نوشت.

چگونه می توان به سادگی محتوا تولید کرد

شاید کپی کردن ساده ترین روش باشد که می توان برای تولید محتوا در نظر گرفت اما همانطور که می دانید مهمترین معیار گوگل برای قرار گرفتم در صفحه اول گوگل جدید بودن مطالب شما است. این بدین معنا است که اگر برای نوشتن مطلب از سایت ها یا وبلاگ های دیگر استفاده کنید، گوگل می تواند این موضوع را تشخیص داده و در نتیجه به شما امتیاز منفی بدهد. پس چگونه می توان بدون نیاز به مهارت نویسندگی، تخصص قبلی و صرف مدت زمان بسیار کم محتوای جدید و خلاقانه تولید کرد؟

آخرین مرحله از 5 مرحله برای کسب درآمد اینترنتی مربوط به افزایش بازدید کننده، تولید محتوا و رعایت معیارهای بهینه سازی می باشد. به همین منظور تکنیکی ابداع کردم به نام تکنیک 8 مرحله ای تالیف که به سادگی می تواند به شما در تولید محتوایی کمک کند که به صورت قطعی باعث افزایش بازدید کننده و فرار گرفتن در صفحه اول گوگل می شود ( نگاه کنید به مرحله اول: بازدارنده های منفی در مسیر کسب ثروت).

برای مثال با یادگیری تکنیک 8 مرحله ای تالیف که یکی از 5 مرحله برای کسب درآمد اینترنتی بود می توانید در هر ساعت دو محتوای جدید و خلاقانه تولید کنید. همچنین با آشنایی با قوانین لازم برای رعایت معیارهای گوگل ( نگاه کنید به چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم) می توانید در مدت زمان کمتر از یک ماه به بازدید کننده برسید. بازدیده کننده نیز مساوی است با درآمد.

شما می توانید برای یادگیری 5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی به صورت 24 ساعت و رایگان پیام ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنند.

شماره تماس واتس آپ و تلگرام:

09306135008

تیم کارآفرینان نوین بینش

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

کسب درآمد میلیونی از اینترنت

چطور می توان یک کسب و کار اینترنتی پردرآمد داشت؟

کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان

کسب درآمد در منزل بدون سرمایه

چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

چطور می توان یک کسب و کار اینترنتی پردرآمد داشت؟

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

درامد تولید محتوا. کسب درآمد با نوشتن مطلب. درامد تولید کننده محتوا. آموزش تولید محتوای سایت. تولید محتوا چیست. تولید محتوا برای سایت. شرکت تولید محتوا. فروش محتوای آموزشی