عوامل عدم موفقیت در کار

روانشناسی مشتریان

اگر از مراجعه کنندگان جدید نوین بینش هستید ممکن است ندانید که این وبسایت درآمد مرا چندین برابر افزایش داده است.

وبسایت نوین بینش وقتی تاسیس شد هیچ مراجعه کننده ای نداشت و من متوجه شدم مردم به وبسایت من علاقه ای ندارند!

من برای مدت زیادی از این موضوع متعجب بودم زیرا می دانستم بسیاری از مردم احساسات بدی را تجربه می کنند و نوین بینش می تواند به آن ها کمک کند از این احساسات بد رها شوند. اما تعجب می کردم چرا با اینکه افراد به مقالات من نیاز داشتند اما آن ها را مطالعه نمی کردند.

بعد ها فهمیدم مرتکب اشتباه بزرگی شده ام؛ من وبسایتم را بدون اینکه به مردم نشان دهم کسب و کارم می تواند نیازهای آن ها را برطرف کند بازاریابی می کردم.

اگر کسب و کار جدیدی را شروع کرده اید یا می خواهید محصولی به فروش برسانید زمانی مردم به کسب و کار شما علاقه مند می شوند که از راهی به آن ها نشان دهید محصول و خدماتتان می تواند مشکلات مهم شان را برطرف کند.

وبسایت نوین بینش کسب و کار آنلاینی است که به راحتی مراجعه کنندگان خود را به دست نیاورد زیرا مردم دوست دارند هنگام مراجعه به یک وبسایت راه حلی برای ارضای نیازهایشان پیدا کنند.

وقتی این حقیقت را فهمیدم بازاریابی را به شیوه ی دیگری شروع کردم. به جای اینکه کلیات کسب و کارم را معرفی کنم توانایی های این وبسایت را در بازگرداندن عشق از دست رفته، درمان افسردگی و زخم های احساسی نشان دادم و بازخورد متفاوتی دریافت کردم.

دلایل عدم موفقیت و شکست در کار

مردم به چیزی علاقه دارند که برای آن ها منفعت داشته باشد. وقتی فردی که افسردگی دارد متوجه شود وبسایتی می تواند افسردگی او را درمان کند اشتیاق برای بازدید از این وبسایت بیشتر خواهد شد.

وبسایت نوین بینش موضوعات خیلی زیادی دارد اما من برای بازاریابی و معرفی آن تنها از یک یا دو مورد از این موضوعات استفاده می کنم تا بتوانم نشان دهم نوین بینش راه حلی برای مشکلات مهم مردم بوده و افرادی را که به این موضوعات علاقه مند هستند جذب کنم.

یک مثال خوب دیگر برای شیوه ی بازاریابی موثر محصولات و خدمات: گروهی از افراد وبسایتی برای به اشتراک گذاشتن ویدیو های عربی راه اندازی کردند. آن ها نمی توانستند به طور مستقیم و به سادگی وبسات خود را معرفی کنند زیرا می دانستند هیچ کس به بازدید از وبسایت آن ها علاقه مند نمی شود حتی اگر بخواهد ویدیو های عربی نگاه کند!

این افراد کمپین های بازاریابی با به اشتراک گذاشتن ویدیو هایی از داغ ترین اتفاقات جهان عرب راه اندازی کردند. از آنجایی که اکثر مردم به آگاهی بیشتر در مورد این رویدادها علاقه مند بودند، روی تبلیغات کلیک کرده، از وبسایت بازدید کردند و متوجه شدند این وبسایت ویدیوهای عربی به اشتراک می گذارد.

برای موفقیت در کسب و کار، باید محصول و خدمات خود را به شکل غیر مستقیم به بازار ارائه دهید

برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را توسعه داده و در آن موفق شوید باید کسب و کار خود را غیر مستقیم به مردم معرفی کنید.

مراحل این کار به شرح زیر است:

  • کسب و کار خود را فراموش کنید: جملاتی مانند “از وبسایت من دیدن کنید” یا “این محصول جدید من است” به شما کمکی نمی کنند زیرا مردم تنها به چیزی جذب می شوند که توانایی حل مشکلاتشان را داشته باشد.
  • مشکلاتی را که می توانید حل کنید بیابید: مشکلاتی از مردم را که می توانید حل کنید بیابید. نیاز های مردم را پیدا کرده و با خود فکر کنید اگر به جای آن ها بودید چه نیازهایی ممکن بود داشته باشید.
  • کمپین هایی تاسیس کنید که نیازهای مردم را هدف قرار دهد: بعد از تشخیص نیازهای دیگران کمپین هایی تشکیل دهید که به مردم نشان دهد محصول یا خدمات شما می تواند این نیازها را برطرف کند.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

دلایل شکست افراد باهوش در کسب و کار

چگونه یک کسب و کار موفق راه بیندازیم

چگونه بدون سرمایه کارآفرینی کنیم

چگونگی تداوم در کسب و کار

لیست کارآفرینان موفق

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

دلایل شکست کسب و کار در ایران. دلایل عدم موفقیت. شکست در کار. بررسی علل و عوامل عدم موفقیت کارافرینان در ایجاد کسب و کار جدید. دلایل شکست کارآفرینان. دلایل شکست کسب و کارهای کوچک. عوامل موفقیت در کسب و کار