خواندن زبان بدن-ارزیابی منفی از شرایط

خواندن زبان بدن، ارزیابی منفی از یک شرایط

نشانه های منفی در زبان بدن، ارزیابی منفی از یک شرایط

چه می شود اگر به شدت تشنه باشید ولی وقتی در یخچال را باز کردید هیچ چیز برای نوشیدن پیدا نکنید. به طور قطع احساسی منفی را تجربه خواهید کرد. موضوعی که اکنون می خواهم بدانید این است که این احساس منفی همراه می شود با یک حرکت منفی در زبان بدن.

اکنون به یک مثال دیگر توجه کنید که باز همین حالت منفی در زبان بدن را تحریک می کند. تصور کنید برای مصاحبه ی کاری یک قرار ملاقات دارید و تقریبا دیرتان شده است. چه اتفاقی می افتاد اگر وقتی قصد دارید در ماشین را باز کنید متوجه شوید کلید ماشین را فراموش کرده اید بیاورید. بدون شک این شرایط نیز باعث ایجاد احساسات منفی می شود که با حرکات منفی در زبان بدن همراه است.

با شناخت این حالات منفی در زبان بدن می توانید ارتباط بهتری با دیگران داشته و وضعیت کنونی احساسات آنان را با خواندن زبان بدنشان بهتر متوجه شوید.

حالت های منفی در زبان بدن

وقتی یک احساس منفی داشته باشید، قوه ی شعریه ی خون در بینی تان منقبض شده و احساس خارش پیدا می کند. این حالت منفی در زبان بدن در عکس زیر نشان داده شده است. این حرکت یکی از حرکات معروف در توضیح زبان بدن است زیرا وقتی انسان ها با یک شرایط بد رو به رو می شوند بیشتر اوقات این حرکت را انجام می دهند.(همچنین نگاه کنید به زبان بدن در وضعیت دروغ)

وقتی در مورد زبان بدن صحبت می کنم بسیاری از افراد سوال می پرسند که چرا هرگز متوجه ی انجام چنین حرکتی در خود نشده اند. ضمیر ناخودآگاه طوری طراحی شده است که فقط اطلاعاتی را ارائه دهد که به شما مربوط باشد و مواردی را که مورد استفاده قرار نمی گیرد حذف کند.

قبل از مطالعه ی این مطلب هرگز از چنین حالتی در زبان بدن آگاهی نداشتید و به همین دلیل است که ذهن تان همیشه این موضوع را نادیده می گرفته اما اکنون که با اهمیت این موضوع آشنا شدید هرگز از آن غافل نخواهید شد.

در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم توضیح داده ام که چگونه می توانید با استفاده از این حالت منفی متوجه شوید آیا شخصی به شما علاقه مند است یا خیر. کافی است یکی از دوستان مشترک خود را به سراغ شخص مورد نظر بفرستید تا از وی بخواهد در مورد این موضوع صحبت کند که قصد ازدواج دارید و سپس از او بخواهید تا حالت وی را پس از شنیدن این خبر زیر نظر بگیرد. اگر چنین حالتی از خود نشان داد به این معنی است که از شنیدن این جمله خرسند نشده است.

bl-ne.1

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

سایت  نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مکانی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی برای کتاب را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

صفحه ی اول: توضیح همه ی حرکات در زبان بدن

از چه حرکاتی تشخیص دهیم شخصی به ما علاقه دارد

چگونه روابط عمومی خود را بهبود دهیم

چگونه می توانیم قاطعانه رفتار کنیم

تشخیص شخصیت از طریق اندام بدن

یادگیری چهره خوانی

آشنایی با زبان بدن در فروش

زبان بدن پسر عاشق در جمع