خواندن زبان بدن

خواندن زبان بدن

زبان بدن بخش مهمی در ارتباطات و روابط بین فردی به شمار می رود. از این رو کاربرد زبان بدن در هدایت و مدیریت و همه ی جنبه های زندگی از جمله کار، دوستی و رابطه ی عاطفی به خوبی قابل مشاهده است.

زبان بدن می تواند مسائل زیادی را در مورد شما و نحوه ی تفکرتان نشان دهد. همچنین می تواند واکنش افراد را نسبت به آنچه که به آن ها انتقال می دهید برای شما مشخص کند.

به طور کلی دو نوع زبان بدن وجود:

  • زبان بدن شما که بیانگر احساسات و نشانه های عاطفی شما برای دیگران است.
  • زبان بدن افراد دیگر که احساسات آن ها را به شما نشان می دهد.

فراموش نکنید سیگنال های زبان بدن هم در سطح خودآگاه و هم در سطح ناخودآگاه ارسال می شوند. یعنی بعضی از واکنش ها توسط شما آگاهانه و با کنترل خود شما اتفاق می افتند اما بعضی دیگر کاملا به صورت غیر ارادی و بدون دخالت ذهن شما اتفاق می افتند.

درک زبان بدن

سوالی که پیش می آید این است که چگونه زبان بدن را بخوانیم؟
درک و یادگیری زبان بدن مسئله ای پیچیده و مهم است که به مطالعه ی زیادی نیاز دارد و باید عواملی مانند شرایط موجود نیز در آن در نظر گرفته شود. در بسیاری از موارد لازم است برای درک زبان بدن فردی به جای تمرکز بر یک عمل واحد سیگنال های ارسال شده را به صورت یک گروه در نظر بگیرید.

در بعضی موارد حتی با یادگیری زبان بدن فرد مورد نظرتان قادر به برقراری ارتباط با او نخواهید بود. در چنین مواردی مشکل از خود شماست. زیرا اگر زبان بدن شما سرد و خاموش باشد بعید به نظر می رسد که دیگران به شما نزدیک شوند.

اگر یک کتاب آشنایی با تحلیل زبان بدن را بردارید بیش از هزاران نشانه در آن برای درک زبان بدن دیگران پیدا خواهید کرد. در نتیجه مهم ترین چیزی که در درک و یادگیری زبان بدن به کمک شما می آید تمرکز و تجربه است.

فواید و مزایای شناخت زبان بدن

از فواید زبان بدن این است که می توانید به کمک آن خود را با اعتماد به نفس و مقتدر نشان داده و با این اقتدار و اعتماد به نفس در جذب دیگران موفق تر عمل کنید. درواقع زبان بدن می تواند یک راه موثر در جذب افراد باشد. در این راستا می توانید مقاله زبان بدن در وضعیت اعتماد به نفس را مطالعه کنید.

از طرفی به کمک زبان بدن می توان احساسات دیگران را تا حدودی تشخیص داد و این مسئله می تواند در معامله های کاری و فروش و دیگر مسائل زندگی بسیار کارآمد جلوه کند. همچنین می توانید از زبان بدن در قانع کردن دیگران نیز استفاده کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت  نوین بینش به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوی بینش بزرگترین منبع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی برای کتاب را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن

یادگیری چهره خوانی

نظریه های شخصیت و انواع مختلف آن

می خواهم در مورد شناخت شخصیت دیگران بدانم

چگونه بفهمیم برای دیگران خسته کننده شده ایم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy