عشق واقعی مردان چگونه است

عشق واقعی مردان چگونه است

عشق می تواند شما را گول زده و چشمتان را کور کند. گاهی اوقات نیاز دارید به وسیله ی نشانه هایی به واقعی و حقیقی بودن عشق طرف مقابلتان پی ببرید تا  امید و انگیزه ی  کافی برای ادامه ی مسیر با او را کسب کنید.

در ادامه به مهم ترین و رایج ترین نشانه های عشق واقعی مردان نسبت به زن ها اشاره خواهم کرد:

  1. از نشان دادن عشقش نسبت به شما اجتناب نمی کند

اگر مردی واقعا شما را دوست داشته باشد هیچ گاه از نشان دادن علاقه اش نسبت به شما در مقابل دیگران نه تنها اجتناب نکرده بلکه لذت هم می برد. این ابراز علاقه می تواند با کلمات و جملات ساده ای صورت بگیرد و یکی از مهم ترین نشانه های عشق واقعی در مردان است.

  1. شما را به خانواده و دوستان خود معرفی می کند

فردی که شما را واقعا دوست داشته باشد شما را عضوی از خانواده ی خود می بیند و از معرفی کردنتان به دوستان و خانواده ی خود ترسی نخواهد داشت.

  1. کوچکترین موارد مخصوص به شما را در ذهن خود نگه داشته است

یکی از نشانه های عشق واقعی مردان تلاش برای خوشجال کردن شماست. او تمامی تاریخ ها و مناسبت های مخصوص به شما و همچنین تمامی علایق و تمایلات مورد علاقه یتان را در ذهن خود ثبت کرده و به وسیله ی آن ها شما را خوشحال خواهد کرد.

  1. به وعده هایش عمل می کند

مردی که واقعا عاشق شما باشد حرف و عملش نسبت به شما یکسان بوده و به همه ی وعده هایی که به شما داده است در زمان مناسب عمل خواهد کرد. درواقع کی که دوستتان داشته باشد هیچ وقت شما را دست به سر نخواهد کرد.

  1. شما را در بالاترین اولویت زندگی خود قرار می دهد

اگر مردی عاشقانه شما را دوست داشته باشد تامین خواسته ها و ارضای نیازهای شما را در بالاترین سطح اولویت زندگی خود قرار داده و هیچ گاه از انجام آن ها اجتناب نخواهند کرد

  1. در کنار او احساس امنیت و آرامش خواهید داشت

در کنار مردی که به شما عشق واقعی داشته باشد احساس امنیت و اعتماد خواهید داشت. در مسائل و بحران های زندگیتان از حمایت او اطمینان داشته و به هنگام دوری از او احساس ناخوشایند و بی اعتمادی نخواهید داشت.

  1. شما را در مسائل و برنامه های زندگی خود شریک می کند

اگر مردی مسائل مختلف زندگی اش را با شما درمیان گذارد و در مورد اهداف و برنامه های آینده اش نظر شما را جویا شود می توانید اطمینان داشته باشید که او واقعا شما را دوست دارد و ادامه ی مسیر زندگی اش را در کنار شما تصور می کند.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

عشق واقعی پسر به دختر

تشخیص عشق از هوس

عشق واقعی زنان چگونه است

تبدیل دوستی به عشق و ازدواج

10 دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان