10 دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان

یکی از شایع ترین رفتاری که در مردان می توان مشاهده کرد تغییر رفتار ناگهانی آنان است. در این مقاله می خواهیم در مورد دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان یا علت سرد شدن نانگهانی شان صحبت کنیم.

اما قبل از آن باید بدانید دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان که همان علت بی محلی مردان نیز است هرچیزی که باشد در نهایت ریشه آن تغییر احساسات عاشقانه وی در سطح ضمیر ناخودآگاه است.

مراحل مختلف تغییر رفتار ناگهانی مردان

تغییر رفتار ناگهانی مردان یا بی محلی مردان می توان گفت ممکن است در هر مرحله ای از رابطه ایجاد شود.

برای مثال ممکن است در آغاز رابطه با تغییر رفتار مردان مواجه شوید و یا ممکن است بعد از سال ها چنین تغییری را در مرد خود مشاهده کنید.

در ادامه به دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان و همچنین علت بی محلی مردان در آغاز رابطه اشاره می کنیم و 3 مورد آخر را اختصاص داده ایم به دلایلی که نه فقط در آغاز رابطه بلکه بعد از سال ها می تواند باعث تغییر رفتار ناگهانی مردان شود و همچنین به عنوان علت بی محلی مردان نیز در نظر گرفته می شود.

  1. وقتی هیچ پاسخی دریافت نمی کند

دلیل تغییر رفتار نگهانی مردان می تواند عدم دریافت پاسخ از طرف مقابل باشد. این مورد بیشتر در آغاز رابطه ممکن است رخ دهد. بعضی مردها، به خصوص مردهایی که از اهداف طرف مقابل خود مطمئن نیستند وقتی نشانه ای از علاقه ی زن و پاسخی به ابراز علاقه ی خود دریافت نکنند کنار می کشند.در این چنین موردی مرد انگیزه و اشتیاق خود را از دست می دهد و تصمیم می گیرد از این رابطه ناامید شود.

  1. وقتی می خواهد بازی کند

یکی دیگر از علت بی محلی مردان یا دلایل تغییر رفتار ناگهانی مردان در آغاز رابطه بازی کردن است. مردهایی که قصد بازی کردن با شما را دارند از لحاظ روانشناختی وضعیت پایداری ندارند و برای اینکه احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند به دنبال تایید هستند. وقتی این تایید را دریافت کنند کنار می کشند. (نگاه کنید به آیا می توان مردهای بد را تغییر داد)

  1. وقتی به شما علاقه ای نداشته است

دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان می تواند عدم علاقه باشد. بیشتر مردم برای اینکه تایید دیگران را به دست آورند وارد رابطه ی عاطفی می شوند. آن ها رابطه ای برقرار می کنند که به آن علاقه ندارند و بعد از آن متوجه می شوند مرتکب اشتباه بزرگی شده اند. پس علت بی محلی مردان مردان می تواند عدم علاقه باشد که در نهایت می تواند منجر به شکست عشقی در زنان شود.

  1. وقتی به دنبال چالش است

برای بیشتر مردم به خصوص مردها جذب کردن دیگران نوعی چالش است. وقتی فردی احساس کند جذب کردن طرف مقابلش برای او چالش بر انگیز است تلاش می کند او را به خود جذب کند حتی اگر واقعا علاقه ای به او نداشته باشد. هدف این افراد بالابردن ارزش و اعتماد به نفس خودشان است. در این شرایط پس از جذب طرف مقابل دیگر علاقه ای به او نخواهد داشت.

  1. وقتی ترس از تعهد دارد

دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان می تواند ترس از تعهد نیز باشد. همانطور که در کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام افرادی که از تعهد می ترسند معمولا با جدی شدن رابطه کنار می کشند زیر از تعهد و مسئولیت پذیری واهمه دارند. هر چند راهکارهایی برای ایجاد اطمینان برای این افراد است اما ترس از تعهد می تواند این افراد را به گزینه های سختی برای حفظ رابطه تبدیل کند.   (نگاه کنید به ترس از ازدواج در مردان و زنان)

  1. وقتی رابطه ی جنسی می خواهند

برقراری رابطه جنسی یکی دیگر از دلایل تغییر رفتار ناگهانی مردان است. بسیاری از مردها تنها برای برقراری رابطه ی جنسی به شما ابراز علاقه می کنند. به همین دلیل است ما توصیه می کنیم به هیچ عنوان قبل از ازدواج با طرف مقابل خود رابطه ی جنسی نداشته باشید و او را به هدف خود نرسانید. زیرا چنین مردانی اگر در مراحل اولیه ی رابطه به هدف خود برسند خیلی زود شما را کنار می گذارند. (نگاه کنید به تشخیص عشق از هوس). به همین دلیل عدم مدیریت رابطه جنسی به شکل صحیح نیست می تواند از علت بی محلی مردان باشد.

  1. . وقتی پارادوکس احساسی وجود داشته باشد

پارادوکس احساسی آخرین و نه کمترین دلیل برای تغییر رفتار ناگهانی مردان است. پارادوکس احساسی به معنای وجود دو احساس متناقض است.

همانطور که در مقاله پارادوکس احساسی در شخصیت مغرور و خودشیفته توضیح داده ام وقتی فردی خودآگاه به دنبال زنی ضعیف و مطیع باشد اما ناخودآگاه عاشق زنی شود که تصویری موفق از خود نشان دهد، دچار پارادوکس احساسی شده و رابطه کوتاه مدت خواهد داشت در نتیجه با تغییر رفتار ناگهانی وی مواجه خواهید شد.

  1. چیزی برای او ناخوشایند بوده است

دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان می تواند وجود یک موضوع ناخوشایند در رابطه باشد. این یکی از دلایلی است که نه فقط در آغاز رابطه بلکه در روابط طولانی نیز می تواند دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان باشد. اگر چیزی در مورد شما برای مردی ناخوشایند به نظر برسد شما را ترک خواهد کرد. هر مورد ساده ای مثل ناسازگاری ها می تواند باعث این اتفاق شود.

  1. انباشتگی احساسات منفی

انباشتگی احساسات منفی از آن دسته دلایل تغییر رفتار ناگهانی مردان است که نه فقط در آغاز رابطه ممکن است باعث تغییر رفتار وی شود بلکه ممکن است بعد از سال ها خود را نشان دهد. رچقدر احساسات منفی چه توسط طرف مقابل و چه توسط اطرافیان بیشتر باشد این انباشتگی احساسات منفی نیز زودتر باعث تغییر رفتار ناگهانی مردان خواهد شد ( نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته).

  1. عدم برطرف شدن نیازهای ناخودآگاه مردان

همانطور که در مقاله خود به نام روانشناسی عشق توضیح داده ام، انسان ها عاشق می شوند زیرا نیازهای ضمیر ناخودآگاه شان برطرف می شود. پس اگر دیگر این نیاز برطرف نشده طبیعی است که رابطه سرد شود. به همین دلیل برطرف نشدن نیازهای ضمیر ناخودآگاه می تواند از دلایل اصلی سرد شدن مرد از زن باشد که در همه مراحل رابطه چه در آغاز و چه پس از سال ها ممکن است رخ دهد.

چه باید کرد

راهکارها و مهارت های مقابله با تغییر رفتار ناگهانی مردان و جلوگیری از سرد شدن رابطه بسیاری زیاد است اما همه این موارد بستگی به شرایط شما، موقعیت شما ، تیپ شخصیتی و مدت زمانی دارد که با طرف مقابل در رابطه بوده اید.

برای مثال اگر همچنان در رابطه هستید و با تغییر رفتار ناگهانی مرد مورد علاقه خود مواجه شده اید تکنیک هایی از راه نزدیک، پیامی و کلامی را می توانید به کار بگیرید.

اگر مدت زمان زیادی در رابطه بوده اید و اکنون هیچ ارتباطی با طرف مقابل ندارید باید از تکنیک های از راه دور و برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه استفاده کنید.

اگر طرف مقابل شما شخصیت مغرور و خودشیفته دارد باید اقدامات متفاوتی انجام دهید نسبت به زمانی که وی تیپ شخصیت بسیار حساس دارد.

همه موارد فوق در رسیدن به یک پاسخ قطعی و نتیجه گیری صد در صد به شما کمک خواهد کرد.

به همین دلیل به شما توصیه می کنیم با شماره های نوین بینش تماس بگیرید و جزئیات رابطه خود را بدون اینکه نیاز باشد مشخصات خود را بگویید در اختیار ما قرار دهید و بهترین مهارت ها را آموزش ببینید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

برای جذب مردان چه باید کرد

راههای افزایش عشق بین همسران

روش های افزایش عشق در رابطه ی عاشقانه

چرا عشق در مردان از بین می رود

مدل های ارتباطی و دعای زبان بند

چگونه فال سنجش عشق طرف مقابل را سرد می کند