روانشناسی زبان بدن مرد و زن عاشق

روانشناسی زبان بدن مرد و زن عاشق

در این مطلب می خواهیم به روانشناسی زبان بدن مرد و زن عاشق بپردازیم.

تحقیقات نشانه داده اند بین احساسات و حرکات بدن ما رابطه ی مستقیمی وجود دارد.

به عنوان مثال اگر احساس خوشحالی کردید، بدن شما حرکات خاصی را انجام می دهد که متفاوت از حرکاتی است که در زمان ناراحتی از خود نشان می دهید.

بنابراین اگربتوانید ژست مربوط به یک حالت احساسی خاص را تشخیص دهید، می توانید حضور این حالت احساسی را تایید کنید.

همین امر برای عشق نیز درست می باشد زیرا عشق هم فقط یک حالت عاطفی است، اگر شما متوجه تغییرات بدن هنگام وجود عشق باشید می توانید به راحتی تشخیص دهید آیا فردی قصد معاشقه با شما را دارد یا نه. به عبارت دیگر تحلیل زبان بدن به شما چنین امکانی را می دهد تا حرکات مرد یا زن عاشق را به خوبی ردیابی کنید.

علائم و حرکات معاشقه و زبان بدن عشق 

نشانه های معاشقه خیلی واضح هستند، با اینکه ممکن است برایتان عجیب به نظر برسد یا به سختی بتوانید آن ها را باور کنید. این علائم نظر من در مورد زبان بدن نیستند، آن ها واقعیت هایی هستند که از نظر روانشناسی زبان بدن مرد و زن عاشق ثابت شده اند. من از شما نمی خواهم آن ها را بدون آزمایش کردن باور داشته باشید، بهتر است است علائم را امتحان کنید، با زبان بدن مرد و زن عاشق آشنا شوید و خودتان نتیجه را ببینید.

زبان بدن عشق به شرح زیر است:

اندازه ی مردمک چشم: زبان چشم عاشق یکی از نشانه های واضح زبان بدن عشق است. وقتی فردی از چیزی یا کسی خوشش می آید اندازه ی مردمک چشم او بزرگتر می شود!! تشخیص این مورد کمی دشوار است اما می توانید با تمرین و آموزش تغییرات جزئی مردمک چشم را تشخیص دهید و اینگونه حرکات مرد عاشق یا زن عاشق را زیر نظر بگیرید.(همچنین نگاه کنید به ابراز علاقه غیر مستقیم در حرکات مرد عاشق)

بازی با موها: زبان بدن دختری که دوستت دارد بازی با موهایش می باشد. این علامت فقط برای دختران است. وقتی دختری از کسی خوشش می آید و می خواهد با او معاشقه داشته باشد یا فردی به نظر او جذاب است با موهایش بازی می کند. ممکن است در طول مکالمه با او، چندین بار متوجه این نشانه شوید و هر چقدر بیشتر این کار را انجام دهد پیام حرکات فرد عاشق واضح تر خواهد بود.

اشاره به شما با انگشتان پا یا دست: طبق روانشناسی عشق اگر فردی به شما علاقه داشته باشد و نتواند کنارتان بنشیند انگشتان دست و پاهایش به شما اشاره می کنند. بر اساس روانشناسی مرد عاشق (یا زن عاشق) یک نشانه ی واضح تمایل به معاشقه این است که فرد کاملا رو به رویتان و رو در رو با شما بنشیند.

وقتی لبخند می زند دندان هایش دیده می شوند: روانشناسی زبان بدن مرد و زن عاشق می گوید: یک لبخند باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا حداقل دندان های جلو را نشان دهد در غیر این صورت ممکن است این لبخند جعلی بوده یا هیچ ارتباطی با شما نداشته باشد. پس از دیگر نشانه های زبان بدن فرد عاشق لبخند وی می باشد.

شما را در مسیر دید خود نگه می دارد: همانطور که گفتم زبان چشم عاشق یک نشانه ی واضح معاشقه بوده و نباید آن را نادیده بگیرید. فردی که می خواهد با شما معاشقه داشته باشد شما را در مسیر دید خود نگه می دارد و به طور مداوم به شما نگاه می کند. او حتی اگر در کنار فرد دیگری نشسته باشد سعی می کند رو در روی شما قرار بگیرد و شما را نگاه کند. درواقع این زبان بدن پسری که دوستت دارد است.

لباس پوشیدن: فردی که به شما علاقه دارد وقتی احتمال دهد می خواهد شما را ببیند بهترین لباس هایش را برای پوشیدن انتخاب می کند. می توانید رنگ مورد علاقه ی او را بپرسید و ببینید وقتی اطراف شماست از آن استفاده می کند یا نه.(همچنین نگاه کنید به نشانه های عاشق شدن در زبان بدن)

زبان بدن و جذابیت

در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم توضیح دادم که چگونه می توانید از چنین نشانه هایی استفاده کنید تا شانس خود را برای عاشق کردن دیگران افزایش دهید.

با توانایی خواندن و تحلیل این نشانه های زبان بدن و استفاده از علائم دیگری که شما را جذاب تر نشان می دهند، خیلی راحت تر می توانید دیگران را به خود جذب کنید و قانون جذب عشق را در رابطه خود پیاده کنید.

علائم و نشانه های بیشتر زبان بدن عشق

تمایل به معاشقه به معنی آن است که شما برای فرد جذاب به نظر می رسید و به همین دلیل شدیدا توصیه می کنم مقاله ی زبان بدن در حالت اشتیاق را مطالعه کنید. علاوه بر علائم فوق شما می توانید با شناخت علائم اشتیاق و زیر نظر گرفتن رفتار فرد عاشق، اطمینان حاصل کنید که فرد قصد دارد با شما معاشقه داشته باشد.

کلام آخر

با استفاده از روانشناسی زبان بدن عاشق به راحتی می توانید تشخیص دهید آیا فرد مورد نظر به شما علاقه دارد یا نه. علاوه بر این از دیگر مزیت های آشنایی با زبان بدن و حرکات فرد عاشق این است که می توانید خود را در نظر دیگران فردی با اعتماد به نفس و جذاب نشان دهید و به صورت غیر مستقیم به معشوق خود بفهمانید که عاشق وی هستید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه بفهمیم برای دیگران خسته کننده شده ایم

زبان بدن در وضعیت دروغ

چگونه با اعتماد به نفس قدم برداریم

چگونه مردان را عاشق خود کنیم

عاشق کردن غیر مستقیم با برطرف کردن نیازهای ضمیر ناخودآگاه

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *