اثبات وجود خدا از نظر علمی

آیا خدا وجود دارد؟ پاسخ اشتباه به این سوال می تواند زندگی شما را به هم بریزد. به طور کلی بسیاری از مردم سعی می کنند با استفاده از فلسفه، منطق و استدلال به این سوال پاسخ دهند.

اما اگر به این صفحه راه یافته اید شما جز کسانی هستید که فلسفه و منطق نمی خواهید، شما به دنبال حقایق هستید و من این حقایق را به شما نشان می دهم.

من نمی خوام به شما بگویم:” من مطمئن هستم خدایی وجود دارد” و همچنین قصد ندارم بگویم ” همه ی ما حتما با وجود خالقی به زمین آمده ایم”. من قصد دارم به شما مدارکی بر اساس حقایق علمی که همه ی جهان آن را پذیرفته اند ارائه دهم.

دلایل علمی جامعی که نشان می دهد خدا وجود دارد

  • احتمال شکل گیری تصادفی یک سلول زنده: اگر خدایی وجود نداشت پس اولین سلول زنده باید به شکل تصادفی به وجود آمده باشد. درواقع باید بدانید بر اساس اکتشافات علمی احتمال تشکیل تصادفی یک سلول زنده 1/(1 * 10^840) می باشد که ماشین حساب شما این عدد را صفر در نظر می گیرد.
  • مرغ یا تخم مرغ؟: برای اینکه یک سلول زنده به شکل تصادفی تشکیل شود باید آنزیم هایی وجود داشته باشند و از طرفی آنزیم ها نمی توانند بدون وجود سلول زنده ای تشکیل شوند. پس اول آنزیم ها به وجود آمده اند یا سلول زنده؟
  • برای تشکیل یک سلول زنده نیاز به 10000000 پروتئین، نسبتا بدیهی است: تشکیل یک سلول زنده نیاز به حضور حداقل 10000000 پروتئین است، آیا تمام این پروتئین ها به طور تصادفی تشکیل می شوند؟ حتی ماشین حسابتان هم چنین احتمالی را محاسبه نمی کند.
  • حضور مواد در فضا: آیا می دانید که فضای توخالی نیست؟ فضا با نوعی ماده ی شفاف پر شده است. چه چیزی در مورد این واقعیت اهمیت دارد؟ اهمیت این واقعیت آن جاست که باید بدانید این ماده هنوز هم با گسترش زمین در حال تولید شدن است و هیچ کس تا به امروز نتوانسته علت این پدیده را کشف کند. هیچ کس واقعا نمی داند این ماده ی شفاف از کجا می آید.
  • وجود زن و مرد: اگر همه ی ما مرد یا زن بودیم می توانستیم تا حدودی به این نتیجه برسیم که تصادفی به وجود آمده ایم. اما چگونه ممکن است زن و مرد با قابلیت تولید مثل و به وجود آوردن انسان های دیگری مانند خودشان به صورت تصادفی به وجود آمده باشند؟ جالب این جاست که این زوجیت در همه ی موجودات جهان مانند گیاهان و حیوانات و .. نیز وجود دارد. آیا فکر می کنید این مسئله تصادفی است؟ یک اتفاق تصادفی می تواند تنها مرد یا زن را به وجود آورد. آیا ممکن است هر دو جنسیت آن هم در همه ی موجودات بر حسب تصادف به وجود آیند؟ هم چنین یک اتفاق تصادفی می تواند یک عنصر خاص را ایجاد کند نه یک سیستم کامل با اجزای وابسته به یکدیگر!
  • انفجار بیگ بنگ: درواقع اگر مطمئن بودم مقاله ام تنها با نوشتن نظریه ی بیگ بنگ کامل به نظر می رسد فقط به همین مورد می پرداختم و هیچ توضیح اضافه تری ارائه نمیدادم. همه ی سیارات و کهکشان ها میلیون ها سال پیش با یک انفجار بزرگ به وجود آمدند؛ انفجار یک جسم با تراکم نامحدود و حجم تقریبا صفر!! این واقعیتی است که قبلا توسط علم ثابت شده است. این انفجار اتفاق افتاد تا سیارات به وجود آیند و به شکل امروزی در اطراف یکدیگر بچرخند. این انفجار زمین، ماه، خورشید و منظومه ی شمسی را به وجود آورد. می توانید متوجه شوید؟ یک انفجار!! یک انفجار سازمان یافته!! به شدت توصیه می کنم فیلم انفجار بیگ بنگ را خودتان مشاهده کنید. هیچ کس در جهان نمی تواند توضیج منطقی تری به جز وجود خدا برای انفجار بیگ بنگ داشته باشد.

به دنبال پاسخ سوالات خود باشید

اجازه ندهید کسی شما را فریب دهد، در مورد زندگی آینده ی خود ریسک نکنید، به دنبال پاسخ سوالات خود باشید، در وبسایت های دیگر جستجو کرده و خودتان قضاوت کنید. تنها با باورها و اعتقاداتی ا که از جایی شنیده و هیچ مدرکی برای اثبات آن ندارید زندگی نکنید.

من از شما نمی خواهم همه ی باورهای خود را در این لحظه تغییر داده یا از بین ببرید. اما تحقیق کردن در مورد آن ها را از همین لحظه آغاز کنید. جهان پر از دروغ، مردم منحرف و … است. اجازه ندهید باورهای یک انسان منحرف واقعیت شما را شکل دهد، خودتان تحقیق کنید و به واقعیت خود پی ببرید. فلسفه و منطق را کنار بگذارید زیرا هر دو با استدلال رد می شوند. علم را دنبال کنید زیرا آن را با هیچ چیز دیگری نمی توان جایگزین کرد.

من برای اثبات وجود خدا دلایل علمی دارم، شما برای اثبات عدم وجود خدا دلیلی دارید؟

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

معجزه روانشناسی قرآن كريم

آیا دعا کردن باعث موفقیت می شود

دلایل کاهش اعتقادات دینی

آیا خدایی هست

روانشناسی اسلامی

نقش مذهب در زندگی انسان

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

اثبات وجود خدا از نظر دانشمندان. اثبات علمی عدم وجود خدا. اثبات وجود نداشتن خدا. اثبات وجود خدا از طریق ریاضی. اثبات وجود خدا به زبان ساده. اثبات خدا وجود ندارد. اثبات وجود خدا در قرآن. اثبات وجود خدا انیشتن.