ادگار کایس، مردی که در خواب می توانست به نیروهای فراطبیعی کیهانی دست پیدا کند

نگاهی به زندگی نامه ی ادگار کایس

کایس در 18 مارس 1877 در هاپکنیزویل کنتاکی متولد شد و در 3 ژانویه 1945 در ویرجینیا بیچ در گذشت. وی مردی عامی بود که فکر می کرد می تواند خویشتن را به مرحله ای از خواب برساند که به ذهن جمعی بشر یا خودآگاه جهانی دست یابد. کایس بسیار باایمان بود و اعتقاد قوی به خداوند داشت. او در حالت خوابی که ذکر شد می توانست با سخن گفتن به پرسش های مردم پاسخ دهد، و از اصطلاحات تخصصی پزشکی که در هنگام هوشیاری از آن ها اطلاعاتی نداشت استفاده کند، و بیماری مردم را حتی از فاصله ی دور تشخیص دهد.

او به زبان های دیگری که در بیداری هرگز یاد نگرفته بود صحبت می کرد. به همین دلیل دوبار به کاخ سفید دعوت شد. برای مدتی در یک بیمارستان با چندین پزشک همکاری داشت که از تشخیص بیماری او در حالت خواب استفاده می کردند.

هنگامی که از او پرسیدند چگونه می تواند از گذشته های دور و مردمانی که فرسنگ ها با او فاصله داشتند بگوید، پاسخ داد همه ی انسان ها هنگام خواب به ذهن کیهانی ( این لفظ او برای ناخودآگاه جمعی یونگ بود) دست پیدا می کنند اما انسان های کمی هستند که می توانند آگاهانه با آن ارتباط برقرار کنند. او اعتقاد داشت  که تمرین و کار با رویاها به تدریج فرد را قادر می سازد که آگاهانه به ذهن کیهانی ارتباط برقرا کند. اطلاعات گردآوری شده از ناخودآگاه کایس نشان می دهد که انسان ها به راستی موجوداتی کیهانی هستند.

زندگی کوتاه انسان تنها پیش درآمدی برای سفر او در فضا و زمان است. البته پدیده ی کایس تنها منحصر به خود او نیست. زنان و مردان دیگری در گذشته نیز از چنین نیرویی برخوردار بوده اند. کایس تنها نمونه ی مدن احتمالات عملی تماس با ناخودآگاه جمعی است. تا کنون زندگینامه هایی از کایس با عنوان “رودخانه ای هست” نوشته ی تامس سیگرو و “نهان بینی برای تمای فصول: زندگی ادگار کایس” نوشته ی هرمن برو منتشر شده است. از خواب گویی های کایس چهارده میلیون کلمه جمع آوری شده که نسخه ای از آن در مرکز پژوهشی و تحقیق ویرجینیا بیچ نگه داری می شود.

نوشته ی شاهین زند – بر گرفته از کتاب لغت نامه ی رویاها: راهنمای جامع رویاها و تجربیات خواب

سایت نوین بینش

مطالب موجود در سایت نوین بینش کاملا اختصاصی بوده و در هیچ سایت وبلاگ دیگری وجود ندارند غیر از اینکه از سایت نوین بینش کپی شده باشند. آخرین و جدید ترین مطالب روانشناسی را می توایند در صحفه ی اول ( خانه) مشاهده کنید. همه مطالب این سایت بر اساس تحقیقات و پژوهش های نویسنده و مترجم سایت صورت گرفته و کاملا در زندگی واقعی موثر می باشد. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می کند دیگران را شدیدا به خود علاقه مند و وابسته کنید و یا هزینه ی پرداختی را به شما باز می گرداند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهید بیشتر بدانید؟

فواید تحلیل رویا چیست

شناخت نیاز درونی از طریق تحلیل رویا

تحلیل رویای سقوط از ارتفاع

چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم

چگونه ضمیر ناهوشیار دیگران را برنامه ریزی کنیم  

آشنایی با توانایی های ذهن

آشنایی با دو تیپ شخصیتی معروف

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy