http://novinbinesh.com/?p=3474&preview=true

جذب مرد مناسب برای ازدواج

آیا تاکنون هیچ مرد مناسبی به شما پیشنهاد ازدواج نداده است؟

فکر می کنید راه های جذب و انتخاب همسر مناسب برای ازدواج چیست؟

احتمالا برای بسیاری از شما پیش آمده است که مردانی با شخصیتی به دور از معیارهایتان از شما درخواست ازدواج می کنند درحالی  که مردان مورد علاقه تان هیچ توجهی به شما نشان نمی دهند.

در این مقاله ۱۲ مرحله را بر اساس قانون جذب مردان توضیح می دهم که به شما برای جذب مرد مناسب ازدواج کمک خواهد کرد.

باور غلط در قانون جذب مردان

یک باور رایج اشتباه در مورد قانون جذب مردان می گوید با تصویر سازی به تنهایی می توانید مرد مناسب ازدواج را جذب کنید. این باور کاملا اشتباه است. اما متاسفانه تحقیقات نشان داده بیشتر زنان تنها برای پیدا کردن مرد مناسب ازدواج رویا پردازی کرده و هیچ تلاشی برای به دست آوردن آن ها نمی کنند.

قانون جذب مردان به این معنا نیست که در خانه بشینید و فقط با تصویر سازی و دعا خواندن اقدام به جذب مردی کنید که برای  ازدواج شما مناسب است.

اگر از خانه بیرون نروید و برای افزایش جذابیت های معنوی و ظاهری و همچنین افزایش تندرستی خود تلاش نکنید پس چگونه توقع دارید مردی پیدا شود که برای ازدواج به شما جذب شود. بعضی مواقع بهترین راه برای جذب همسر دلخواهتان این است که تلاش کنید! زنان باهوش برای خواسته ها و رویاهایشان به سختی تلاش می کنند.

 آنچه باشید که می خواهید باشد

وقتی می گوی آنچه باشید که می خواهید باشد یعنی بین خود و ویژگی های مورد نظر در عشق همسانی ایجاد کنید.

شباهت ها نیروی قوی در جذب دارند. هرچقدر بیشتر به چیزی تبدیل شوید که می خواهید مرد ایده عال داشته باشد بیشتر احتمال موفق در ازدواج با مرد مناسب را خواهید داشت.

به این فکر کنید که فرد مورد نظرتان با توجه به ویژگی هایی که می خواهید داشته باشد چه نیاز ها و معیارهایی دارد. سپس ویژگی در خود ایجاد کنید که برطرف کننده آن نیازها باشد.

بر اساس قانون جذب مردان، برای جذب مرد مناسب ازدواج باید در جهت پیشرفت و ارتقای خود تغییر کنید. پس این ایده که همه می گویند برای جذب و ازدواج خودتان باشید خیلی صحیح نیست.

درست است که نباید دیگران را فریب بدهیم یا دروغ بگوییم اما تغییر و رشد فردی در جهت پیشرفت و ارتقای شخصی همیشه به به شما در عشق و ازدواج کمک خواهد کرد؛ چه قبل از ازدواج و در مرحله جذب و چه پس از ازدواج.

پس خودتان را بشناسید و همان فردی بشوید که می خواهید طرف مقابل باشد.

بسیاری از آن ها با این مشکل مواجه می شوند که مردان دلخواه شان به آن ها توجهی نمی کنند و در مقابل مردانی به دور از ویژگی های مورد نظربه آن ها درخواست ازدواج می دهند. تحقیقات نشان داده این مسئله به صورت یک معضل بزرگ بین دخترانی که به سن ازدواج رسیده اند فراگیر شده است. فکر می کنید دلیل آن چیست؟

چر مرد نامناسب را برای ازدواج جذب می کنیم

چرا مردان مورد علاقه تان به شما توجهی نشان نمی دهند و در مقابل مردانی از شما درخواست ازدواج می کنند که هیچ یک از ویژگی های مورد نظرتان را ندارند؟ براساس قانون جذب مردانی را به خود جذب می کنید که دقیقا مانند خود شما باشند نه آن چیزی که در ذهن خود ساخته اید.

اجازه دهید با یک مثال کوچک این مسئله را برای شما روشن کنم:

پرندگانی که از یک نوع باشند در کنار هم جمع می شوند و هیچ گاه نمی توانید دو گونه ی مختلف از پرندگان را در یک گروه از آن ها پیدا کنید!

با این حال می توان گفت در این قانون نوعی تناقض وجود دارد. زیرا این تقریبا غیر ممکن است که شما چیزی را درخواست کنید که با شخصیت شما ناسازگار باشد.

خواسته های شما از شروط ذهنی نشات می گیرد. به عبارت دیگر شما چیزی را می خواهید که برای تان ارزش مند است.

خواسته های شما منظری از نیازها و کمبود های ضمیر ناخودآگاه تان می باشد و انتخاب های ما نیز معمولا به سمت افرادی گرایش دارد که بتوانند این نیازها و کمبود ها را برطرف کنند.

به عبارت دیگر ما فردی را می خواهیم که مکمل و کامل کننده ی ما محسوب شود. اما فردی را جذب می کنیم که مثل خودمان، کمبود ها و نیاز های ما را در بردارد.

در واقع می توان گفت افرادی هم نوع، با شخصیتی مشابه شخصیت خود جذب می کنیم.

اگر در تلاش برای جذب مرد مناسب ازدواج هستید ابتدا باید درک کنید که خواسته های شما باید نمای کاملی از شخصیت شما باشد.

پس برای انتخاب همسر مناسب لازم است درک کاملی از شخصیت خود به دست آورید.(نگاه کنید به چگونه خود را بشناسیم) البته به یاد داشته باشید که ظاهرسازی برای پذیرفته شدن توسط دیگران تهدیدی برای پایداری روابط شما محسوب می شود پس از آن دوری کنید.

هم چنین مطالعه ی ویژگی های همسر خوب از دیدگاه اسلام و پیامبر در انتخاب مرد مناسب برای ازدواج به شما کمک خواهد کرد.

از جملات مثبت و صحیح در مورد خود استفاه کنید

قانون جذب مردان بر اسا روانشناسی می گوید برای علاقه مند کردن مردان به ازدواج  باید بدانید در مورد خود چگونه فکر می کنید؟ چه حرف هایی به خود می زنید؟ و از چه جملاتی در زندگی خود استفاده می کنید؟

ممکن است با افکار منفی ضمیر ناخودآگاه خود را برای شکست برنامه ریزی کنید. (نگاه کنید به برنامه  ریزی ضمیر ناخودآگاه).

مثلا اگر با خود بگویید  ” همه ی مردهای خوب ازدواج کرده اند” هر مردی را که به شما نزدیک شود پیش از آنکه خودش را نشان دهد رد می کنید درحالی که ممکن است او مرد مناسب و همسر دلخواه شما باشد.

اعتقادات از پیش تعیین شده حتی اگر نسبت به آن ها آگاهی نداشته باشید می توانند مخرب بوده و باعث شکست شما بشوند.

عشق باعث کامل شدن شما نمی شود

این یک نکته مهم هنگام جذب مردان برای ازدواج است: برای اینکه دختری کامل و بی نقص به نظر برسید نیازی نیست حتما وارد رابطه ی عاطفی بشوید و ازدواج کنید.

همه ی ما بیشتر مواقع به دنبال چیزهایی هستیم که در خودمان وجود ندارد و به دنبال فردی می گردیم که کمبود ها و نیازهایمان را در او پیدا کنیم. این مسئله همانقدر که می تواند خوب باشد بسیار مخرب و خطرناک است. اگر می خواهید برای کامل کردن عیب ها و کاستی هایتان ازدواج کنید بای بدانید این تصور کاملا اشتباه است؛ ازدواج کردن شما را کامل نمی کند!

تمامیت و کمال را با پیشرفت، تلاش، افزایش دست آوردهای تان و مهمتر از همه نزدیک شدن به خدا به دست آورید. در این راه بر بخشش و کمک تمرکز خواهید کرد. به عبارت دیگر بیشتر برطرف کردن نیاز های دیگران برای تان مهم خواهد بود تا برطرف کردن نیاز های خودتان. اگر کمال را با نزدیکی به خدا و با تمرکز بر برطرف کردن نیازهای دیگران و بخشندگی به دست آورید در نتیجه برای دیگران از جمله مردانی که به آن ها علاقه دارید جذاب تر خواهید شد.

به علاوه بهتر است از تنهایی خود خوشحال باشید تا اینکه درگیر رابطه ای نامشروع و بیمارگونه با فرد دیگری شوید. مهمترین رابطه ای که در زندگی وجود دارد رابطه با خودتان است.

تاثیر منفی ناامیدی و یاس در قانون جذب مردان

به سختی تاکید می کنم که ناامیدی و یاس یک رفتار زننده است که دیگران را از شما دور می کند پس هیچ گاه نا امیدانه و مایوس رفتار نکنید. برای جذب مردی که همسری مناسب باشد و با شما ازدواج کند به خودتان فشار نیاورید. چه کسی به شما گفته لزوما باید  فوری ازدواج کنید؟

فراموش نکنید ازدواج کردن برای شما باید یکی از خواسته ها برای خوشحال تر کردن تان باشد نه یک اجبار که تنها راه خوشحالی شما است. حتی اگر احساس می کنید زمان ازدواج تان فرا رسیده و وقت کمی دارید نباید اجازه دهید دیگران به خصوص مرد مورد نظرتان متوجه ی این موضوع شود.

اگر برای ازدواج کردن ناامید شده اید باید این یاس و نا امیدی را از خود دور کنید زیرا این احساسات همه ی مردان اطرافتان را از شما فراری می دهد. تنها ۷ درصد از ارتباطات کلامی هستند و ۹۳ درصد آن ها غیر کلامی می باشند.

وقتی شما احساس ناامیدی و یاس داشته باشید باعث می شوید ناخودآگاه آن ارتباط غیر کلامی شما این احساسات ضعیف را بروز دهد و همانطور که می دانیم ضعف باعث عدم جذابیت شما می شود.(نگاه کنید به تحلیل زبان بدن)

همچنین وقتی فشار زیادی به خود تحمیل کنید مرتکب اشتباهات مختلف شده، جزئیات را نادیده می گیرید و در مورد دیگران نادآوری می کنید.

ناآگاهی از انتظارات و معیارها

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود در باعث شود در مورد قانون جذب مردان سردرگم باشید نا آگاهی از انتظارات و معیارهایتان است. همچنین این ناآگاهی در بعضی موارد باعث می شود مردی را که به شما درخواست ازدواج داده است رد کنید درحالی که ممکن بود معیارهای شما را داشته باشد.

در نتیجه برای جذب مرد مناسب و دلخواهتان لازم است همه ی معیارها و انتظارات خود را به صورت واضح مشخص کنید.

در یکی از دوره های آموزشی که برگزار کرده بودم خانمی با عقاید مذهبی وجود داشت. او تمایل داشت با مردی ازدواج کند که به عقاید او احترام بگذارد و برای شرکت در جلسات مذهبی مانع او نشود. او با مردی با این خصوصیات آشنا شد که به نظر همه ی ویژگی های مورد نظر آن خانم را داشت.

بعد از مدتی معاشرت با یکدیگر آن خانم نزد من آمد و گفت مرد مورد نظرش اظهار کرده که فرد سخت گیر و متعصبی نیست ذر نتیجه آن خانم تصور می کرد وی شخص بی غیرتی است پس از تصمیم به ازدواج با وی منصرف شد. و زیرا او مردی را می خواست که نسبت به همسرش بی تفاوت نباشد.

سپس به سراغ آن مرد رفتم و از آن مرد درخواست کردم که بیشتر درمورد خودش با من صحبت کند و بعد از مدتی مکالمه متوجه شدم که منظور او از این حرف نداشتن تعصبات غیر منطقی و افراطی است نه بی تفاوتی نسبت به همسرش.

به عبارت دیگر آن مرد فردی بود که به اعتقادات و آزادی همسرش بسیار احترام می گذاشت و این دقیقا همان چیزی بود که آن خانم از همسر آینده اش انتظار داشت! درواقع می توان گفت این مهم ترین معیار آن خانم بود اما به دلیل برداشت اشتباه او از مفهوم تعصب و غیرت متوجه این موضوع نشده و سعی داشت او را رد کند.

پس برای جذب و انتخاب همسر دلخواهتان باید همه ی انتظارات خود را از او به طور واضح و دقیق مشخص کنید.

انتظارات غیر واقعی در جذب مرد مناسب برای ازدواج

بسیاری از خانم ها به دلیل انتظارات غیر واقعی نمی توانند همسر مناسب خود را انتخاب کنند.

این مسئله معمولا نتیجه همان شناخت و درک نادرست از خواسته ها و معیارهای یک فرد می باشد. مثلا اگر یک زن آزادی نسبی و متعهدانه را با آزادی افراطی و غیر متعهدانه اشتباه بگیرد و از همسرش انتظار داشته باشد آزادی مطلق در اختیار او قرار دهد یک انتظار کاملا غیر منطقی و غیر واقعی دارد.

برای جذب همسر دلخواه خود از انتظارات غیر واقعی، متناقض و خیالی دوری کنید.

قانون جذب مردان می گوید احترام خود را حفظ کنید

تنها ۷ درصد از ارتباطات به صورت کلامی برقرار می شود و ۹۳ درصد آن کاملا غیر کلامی است. مثلا نا امیدی از طریق ارتباطات غیر کلامی ارسال می شود. پس مراقب نشانه هایی که از خود ارسال می کنید باشید.

ظاهر شما تاثیر مستقیمی در نوع شخصیتی که به خود جذب می کنید، می گذارد. برای مثال اگر لباس های زننده و غیر عرف بپوشید که فقط جذابیت جنسی به همراه داشته باشد این این پیام را به دیگران منتقل می کنید که فقط مناسب همین رابطه هستید. در نتیجه شخصیت هایی غیر مسئول و بی عفت را به خود جذب خواهید کرد و از داشتن یک رابطه ی بلند مدت و پایدار محروم خواهید شد.

پس مراقب نشانه ها و پیام هایی که به صورت غیر کلامی و از راه دور به دیگران منتقل می کنید باشید. ظاهر، زبان بدن،رفتار و حتی کوچکترین حرکت دست ها و اجزای صورت شما نقش بسیار مهمی در جذب مرد مناسب و دلخواه تان برای ازدواج ایفا می کند.

اگر رفتار و ظاهر مناسبی داشته باشید شانس شما برای جذب مردی مطابق با معیارهایتان افزایش پیدا می کند.

اجتماعی باشید و در مکان های مناسب قرار بگیرید.

برای جذب همسر دلخواه خود باید اینگونه فکر کنید که برای شکار یک کوسه به کجا می روید؟ یا اگر بخواهید یک ببر شکار کنید کجا را انتخاب می کنید؟ باید این موضوع را در نظر بگیرید که شکار شما در چه مکانی آسان تر و ممکن خواهد بود. شکار کوسه در اقیانوس و شکار ببر در جنگل ممکن و آسان ترین راه است.

برای جذب مرد دلخواه خود باید به مکان های درستی بروید. مرد مورد علاقه ی خود را مشخص کنید و به مکان هایی بروید که با  شخصیت مورد نظر شما سازگار بوده و می توانید آن مرد را در آن مکان ها ملاقات کنید. مثلا اگر به دنبال مردی تحصیل کرده هستید بهتر است در دانشگاه و یا کنفرانس ها و همایش های علمی به دنبال وی باشید.

باید همیشه خودتان را در موقعیت هایی قرار دهید که احتمال وجود و جذب مرددلخواهتان در آن بالا باشد. اگر مردی برای ازدواج می خواهید که علاقه ای به مصرف سیگار و یا مشروبات الکی نداشته باشد باید از محیط هایی که چنین افرادی در آن هستند و یا مهمانی هایی که چنین میزبانانی دارند دوری کنید.

برای پیدا کردن و جذب مرد مناسب ازدواج باید از خانه بیرون بروید، افراد بیشتری را ملاقات کنید و در دسترس باشید. به زندگی خود نگاه کنید و از خود بپرسید چقدر برای معاشرت با دیگران زمان می گذارید؟

برای جذب مرد مورد نظرتان سریع قضاوت نکنید

بسیاری از خانم ها به دلیل غرور و خود بزرگ بینی، خیلی زود در مورد مردان اطرافشان قضاوت می کنند. اینگونه قضاوت ها معمولا سطحی و به دور از واقعیت است. ممکن است ویژگی های مورد نظر شما در مردان اطرافتان وجود داشته باشد و برای اینکه آن را نشان دهند به موقعیت و زمینه ی خاصی نیاز پیدا کنند پس بهتر است در نگاه اول قضاوت بیهوده را کنار گذاشته و دقیق تر آن را برررسی کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مکانی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که بر اساس علوم روانشناسی بوده و به زبانی ساده بیان شده است تا به راحتی متوجه شوید و این اطلاعات را به کار بگیرید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه جذاب و زیبا باشیم

از کجا بفهمیم آماده ی ازدواج هستیم

چگونه مردان را به ازدواج متقاعد کنیم

راه هایی برای جذب خواستگار

مدت زمان آشنایی قبل از خواستگاری و ازدواج

۷ گام برای پیدا کردن همسر دلخواه