چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

کسب درآمد از طریق وبسایت

من توانستم با راه اندازی وبسایت نوین بینش در مدت زمان کوتاهی درآمد خود را چندین برابر افزایش دهم.

اگر بخواهم صادقانه بگویم این کار آنقدر که به نظر می رسد ساده نیست. من در این مدت کوتاه تلاش زیادی کردم و به نوعی برای خواسته هایم جنگیدم. من خیلی مطالعه کردم، تحقیقات زیادی انجام دادم و سعی کردم دانش خود را در زمینه ی روانشناسی تا حد زیادی افزایش دهم. در نهایت توانستم به برخی از نتایج و نکات مهم و کلیدی دست پیدا کنم که می تواند هر یک از شما را برای ساخت سایت و کسب درآمد یاری کند.

من هیچ معجزه ای نداشتم، فقط می دانستم چگونه می توان از طریق اینترنت کسب درآمد کرد و راه درست آن چیست. (نگاه کنید به  کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان) در این مقاله یکی از مفاهیمی را که به شما کمک می کند یک تجارت الکترونیک موفق راه اندازی کنید توضیح خواهم داد:

برای کسب درآمد از طریق وبسایت نیاز به ایده ی جدیدی ندارید

وقتی اولین بار به دنیای کسب و کار پیوستم، باور عجیبی در ذهنم داشتم؛ تصور می کردم برای ایجاد یک کسب و کار جدید، باید یک ایده جدید با نام تجاری جدیدی داشته باشم که هیچ کس تا به حال آن را ارائه نداده است.

این یکی از دلایلی است که افراد را همیشه منتظر نگه می دارد بدون اینکه کاری انجام دهند. اگر منتظر هستید با یک ایده ی جدید که قبلا به ذهن کسی نرسیده است وارد کسب و کار شوید باید به شما بگویم همیشه منتظر می مانید و چنین ایده ی جدیدی هیچ وقت به ذهن شما نمی رسد.

البته بسیار خوب است اگر ایده ی جدیدی برای شروع داشته باشید، اما با اجرای یک ایده قدیمی از یک راه بهتر می توانید کسب و کار بسیار موفقی داشته باشید.

هزاران وب سایت مختلف در زمینه های روانشناسی  در اینترنت  وجود دارد، چرا وبسایت نوین بینش بیشترین بازدید را بین آن ها دارد؟ زیرا مقالاتی که در این وبسایت ارائه می شود از وبسایت های مشابه دیگر کاملا متفاوت است.

موضوعاتی مانند بازگرداندن عشق از دست رفته یا نظریه های شخصیت که بیشترین بازدید کننده را در این وبسایت دارند موضوعات جدید نیستند اما من به شیوه ای متفاوت تر و بهتر از دیگران آن ها را ارائه دادم و مقالات من در این زمینه بیشترین بازدید را بین وبسایت های دیگر دارد.

قبل از ایجاد وبسایت facebook.com وبسایت های زیادی با موضوع شبکه ی اجتماعی و ارتباطی وجود داشت اما چرا فیسبوک توانست تا این حد مشهور شود؟ چون ایده ی شبکه ی اجتماعی را به شکلی بهتر و متفاوت تر ارائه داد.

به طور خلاصه شما می توانید بدون هیچ ایده ی فوق العاده ای از یک وبسایت درآمد کسب کنید.

بازدید کننده جذب کنید و بعد از آن نگران کسب درآمد شوید

اغلب مردم با خود فکر می کنند اگر چیزی برای فروش نداشته باشند بعد از ایجاد وبسایت چه کاری انجام دهند؟ اما وقتی بحث اینترنت پیش می آید همه چیز با دنیای واقعی متفاوت است.

اگر بتوانید وبسایتی با بازدید بالا باشید، بدون توجه به آنچه که در وبسایت خود ارائه می دهید، میتوانید خیلی زود از آن درآمد زایی کنید. ساده ترین راه قرار دادن بنرهای تبلیغاتی و کسب درآمد به دلیل بازدید زیاد وبسایت شما است.

حتی اگر نمی خواهید محصول یا آگهی های تبلیغاتی ارائه دهید، می توانید محصولات تولید شده توسط دیگران را در ازای کمیسیون به فروش برسانید.

به طور خلاصه اولین نگرانی شما جذب بازدید کننده است. وقتی به اندازی کافی بازدید کننده داشته باشید دیگر لازم نیست نگران درآمدزایی وبسایت خود باشید.

مزیت رقابتی شما چیست؟

بیایید فرض کنیم تصمیم گرفته اید یک وبلاگ درباره کاهش وزن ایجاد کنید. سوال مهمی که باید از خودتان بپرسید این است: وبلاگ شما چه چیز قابل توجهی دارد که وبلاگ های دیگر از آن بی بهره است؟

آیا باید طراحی وبلاگ شما کامل باشد؟

اگر به فکر طراحی وبلاگ خود هستید کاملا اشتباه می کنید. شما باید بدانید چرا افراد به یک وبلاگ کاهش وزن مراجعه می کنند؟ خوب مشخص است برای اینکه وزنشان را کم کنند نه برای طراحی و زیبایی وبلاگ.

پس مزیت رقابتی وبلاگ شما آنجاست که بتوانید بازدید کننده ها را به خواسته هایشان برسانید در غیر این صورت موفق نخواهید  بود.

از محصولاتی که شما را خیلی سریع به درآمد زیاد می رسانند دوری کنید

اگر شخصی یا شرکتی از شما خواست با خرید یک محصول خیلی سریع به پول زیادی دست پیدا کنید به شما هشدار می دهم که فریب آن را نخورید.

تمام محصولاتی که پول خیلی زیاد در مدت زمان کم به شما بدهند تنها برای فریب خریداران ساخته شده اند و از نا امیدی شما در کسب درآمد سوء استفاده می کنند. تنها راه ایجاد یک وب سایت موفق این است که آن را به آرامی و مطمئن انجام دهید.

ممکن است خوش شانس باشید و سریع تر از دیگران پولدار شوید، اما به طور کلی هیچ راهی برای سرعت بخشیدن به این کار وجود ندارد و همه ی راه ها چیزی جز کلاهبرداری نیست.

همین الان شروع کنید

اگر به فکر پولدار شدن از یک وبسایت هستید باید همین الآن شروع کنید. ایجاد یک وبسایت اگر موفق نشود تنها ضرری که برای شما دارد از بین رفتن زمان و تلاشتان است که در مورد آن هم باید بگویم شما در مقابل صرف زمان و تلاشتان تجربه ی زیادی در این راه به دست می آورید.

لازم نیست منتظر یک ایده جدید بمانید، همان ایده های قدیمی را بهتر از دیگران اجرا کنید.

ساخت سایت درآمدزا سخت نیست. تنها لازم است یک ایده جدید پیدا کرده یا یک ایده قدیمی را به شیوه ای بهتر اجرا کنید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه کارآفرین باشیم

کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان

پولدار شدن از طریق اینترنت

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

راه های پول درآوردن از اینترنت

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

ساخت سایت و کسب درآمد. ساخت سایت درآمدزا. کسب درامد از طریق وب سایت. چگونه از اینترنت کسب درامد کنیم. چگونه میتوان از طریق اینترنت کسب درآمد کرد. درامد سایتها از کجاست؟. سایت ها چگونه کسب درامد می کنند