پولدار شدن از طریق اینترنت

فرض کنید به یک باشگاه بدن سازی رفته اید تا به زیبایی اندام بهتری دست پیدا کنید سپس با فرد خیلی چاقی رو به رو می شوید که قرار است به شما برنامه بدهد!! چه فکری می کنید؟

احتمالا در دلتان یا حتی بلند به وی می گویید اگر برنامه های تمرینی خوبی می نوشتی اکنون وضعیت اندام خودت بسیار بهتر بود.

بسیاری از سایت ها و وبلاگ هایی که خود به هیچ کسب درآمدی نرسیده اند خود در مورد پولدار شدن از طریق اینترنت صحبت می کنند.

اما نوین بینش متفاوت است. من، شاهین زند – مدیر و موسس سایت نوین بینش – خود توانسته ام از طریق وبسایت نوین بینش، با سرمایه ای اندک و بر اساس اصول ساده ی تجارت الکترونیک در ایران و بدون وابستگی به شرایط کسب و کار اینترنتی در کشور های دیگر به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنم و به همین دلیل باور دارم در مورد پولدار شدن در اینترنت می توانم اطلاعات مفیدی  در اختیار دیگران قرار دهم.

میلیاردر شدن از طریق اینترنت

هیچ چیز زیباتر و رویایی تر از این نیست که بدون سرمایه ناگهان با چندبرابر افزایش درآمد مواجه شوید در حالی که هیچ کاری انجام نمی دهیم و روز های آزاد بسیاری برای مسافرت دارید. این تصور زیبا و تصویر رویایی دقیقا سبک زندگی شما هنگام پول درآوردن از راه اینترنت است. به صورت خلاصه سبک زندگی شما هنگام این نوع درآمد به این شکل است که هر موقع از خواب بیدار می شوید یا از تفریح باز می گردید با پول بیشتر در حساب تان مواجه خواهید شد.

هنگام تحقیق در دنیای کسب و کار الکترونیکی نکات مهمی را کشف کردم که به شما کمک می کند راحت تر از آنچه فکرش را بکنید از طریق اینترنت به ثروتی میلیاردی دست پیدا کنید.

روش های بسیار برای ثروتمند شدن در اینترنت وجود دارد که درآمدزایی از طریق تبلیغات بنری یا کلیکی یا کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش فقط قسمتی کوچکی از آن است.

اولین نکته برای پولدار شدن از طریق اینترنت با سرمایه کم این است که باید از همه امکانات موجود در اینترنت برای پولدار شدن استفاده کنید. اکثر وبسایت ها تنها یک سوم درآمد خود را از تبلیغات به دست می آورند و باید بدانید که وبسایت شما در مورد هرچیزی که باشد حتما چیزی برای فروش در آن وجود خواهد داشت. البته نباید تمرکز شما فقط روی فروش باشد ( نگاه کنید به کسب درآمد اینترنتی با 30 ایده مختلف در سال 1399)

مردم از اینکه یک وبسایت بخواهد همه چیز را به آن ها بفروشد و فقط هدفش ایجاد یک وبسایت برای پول دار شدن باشد متنفرند. مخاطبان دوست دارند هر وبسایتی در کنار محصولات و خدمات خود محتوای رایگانی در اختیار آن ها قرار دهد که به دردشان بخورد. با ایجاد محتوای و قرار گرفتن آن محتوا به صورت رایگان در صفحه اول گوگل باعث می شوید افرادی که وبسایت شما وارد می شوند و مطالب شما را مطالعه می کنند ( توجه داشته باشید محتوا بهتر است بیشتر مرتبط با محصول یا نوع خدمات تان باشد) تمایلی بیشتر به خرید از محصولات شما دارند تا زمانی که فقط یک وبسایت تبلیغاتی یا فروشگاهی راه اندازی کرده باشید ( نگاه کنید به کار در منزل با 40 ایده منحصر به فرد در سال 1399)

اگر مخاطبان پس از باز کردن مطلب شما با محتوایی رو به رو شوند که به دنبال می گشتند بیشتر به سایت شما جذب می شوند و احتمال خرید نیز بسیار بیشتر می شود. او از قبل می داند که این صفحه در مورد چه موضوعی می خواهند صحبت کند و درنتیجه نیازمند اطلاعات شما است.

در این شرایط احتمال اینکه مخاطب به یک مشتری تبدیل شود بسیار بیشتر است از وقتی یک مخاطب چیزی جست و جو کند و ناگهان صفحه ای باز شود که در حال تبلیغ یک محصول است. به این نوع از تبلیغات که باعث باز شدن صفحات بی ربط هستند و همه ما نیز تجربه کرده ایم تبلیغات پاپ آپ می گویند که بسیاری برای پولدار شدن از طریق اینترنت از آن استفاده می کنند ولی اصلا توصیه نمی شود چون در طولانی مدت باعث ضرر شما می شود.

اگر می خواهید در اینترنت میلیاردر شوید باید بدانید بازدید کننده های تان زمانی اقدام به خرید یک محصول می کنند که به فروشنده ی این محصول اعتماد داشته کنند، حتی اگر از کیفیت محصول مورد نظر اطمینانی نداشته باشند. اگر فردی مدت زمانی را در یک وبسایت سپری کرده و این وبسایت بتواند با محتوای مناسب و با پرهیز از تبلیغات پاپ آپ اعتماد او را جلب کند احتمالا از این وبسایت محصولی خریداری خواهد کرد.

پول دار شدن در تلگرام

تلگرام توانست فضای اینترنتی را برای ایرانی ها فراهم کند که تاثیر بسیار خوبی در افزایش درآمد بسیار از کسب و کارها داشت. اما نباید این باور اشتباه ایجاد شود که تلگرام تنها راه پولدار شدن از طریق اینترنت است. در واقع انتخاب اشتباه به عنوان تنها مکانی که فعالیت های شغلی تان را در آن معرفی می کند و برای آن محتوا تولید می کنید بسیار اشتباه است. از تلگرام و شبکات اجتماعی دیگر باید به عنوان مکمل استفاده کرد.

یکی از بزرگترین عیب های شبکات اجتماعی جمع کردن عضو و افزایش بازدیدکننده است. هر چقدر هم که محتوای خوبی تولید کنید تا وقتی که اقدام به تبلیغ یا تبادل بادیگر کانال ها نکنید نمی توانید اعضای خود را افزایش دهید. به عبارت دیگر در شبکات اجتماعی مثل تلگرام شما همیشه وابسته به عوامل بیرونی دیگر هستید و نمی توانید مستقل و ساده به درآمد برسید.

اما اگر یک سایت یا وبلاگ را به عنوان فضای اینترنتی خود انتخاب کنید از طریق موتور جست و جو گر گوگل هر روز می توانید صدها و یا حتی هزاران بازدیدکننده را به سمت محتوا، محصولات یا خدمات خود جذب کنید. اکنون خودتان کاربرد تلگرام و سایت را با یکدیگر مقایسه کنید. همانطور که همیشه گفته ام باید از همه قابلیت های فضای مجازی برای ثروتمند شدن استفاده کرد ( نگاه کنید به رایگان در صفحه اول گوگل قرار بگیرید).

یادگیری بازاریابی برای شروع کسب درآمد از طریق اینترنت

هدف از بازاریابی تنها ایجاد آگاهی در مورد محصول نیست، بلکه بازاریابی راهی است که می تواند به شما در درک نیازهای مردم کمک کند تا بتوانید آنها را به چیزی که این نیازها را برآورده می کند، برسانید.

دلیل این که کتاب من با عنوان “چگونه هر شخصی را عاشق کنیم” به فروش خوبی رسیده است، توانایی این کتاب در برآورده کردن یکی از مهم ترین نیازهای شان یعنی پیدا کردن شریک زندگی می باشد.

حتی اگر یک محصول عالی و بی نقص داشته باشید، زمانی که نیازی به آن وجود ندارد نمی توانید آن را به فروش برسانید. حتی اگر محصول شما بتواند زندگی مردم را بهتر کند، اگر در مورد آن آگاهی نداشته باشند هیچ کس آن را از شما نمی خرد. پس خیلی مهم است تحقیق کنید دیگران چه چیزی می خواهند و همان را برایشان فراهم کنید.

پول درآوردن از طریق اینترنت یکی از آسان ترین راه هایی است که می توانید بدون تلاش خیلی زیادی ثروتمند شوید. حتی می توانید در تخت خواب خود کار کنید، لازم نیست در یک زمان خاص از خواب بیدار شوید و می توانید حتی در هنگام خواب هم درآمد خود را افزایش دهید. پس منتظر چه هستید، همین الآن شروع کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

راز های پولدار شدن

لیست کارآفرینان موفق

چگونه ثروتمند شویم

ثروتمندترین های دنیا

چگونه به سرعت پولدار شویم

پولدار شدن در کمترین زمان

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

میلیاردر شدن از طریق اینترنت. راه های پولدار شدن از طریق تلگرام. سایت پولدار شدن. پولدار شدن در منزل. پولدار شدن با تلگرام. راههای پولدار شدن در ایران. راههای پولدار شدن با سرمایه کم.