کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان

مهمترین هدف از کسب درآمد اینترنتی رایگان، ثروت است. امروزه تعریف ثروت به شدت مرتبط با کسب و کار آنلاین و روش های درآمد اینترنتی است.

خلاصه ای از مراحل کسب درآمد اینترنتی رایگان

کسب درآمد اینترنتی رایگان را می توان به 4 مرحله ساده تقسیم بندی کرد:

راه اندازی وبسایت: وبسایت شما مثل مغازه شما است. در واقع شما با هزینه ای بسیار کم مغازه ای بدست می آورید که به سادگی در کمترین حالت روزانه هزاران بازدید کننده خواهد داشت.

کلیدواژه شناسی: کلیدواژه ها در کسب درآمد اینترنتی رایگان بسیار حیاتی هستند. کلیدواژه ها همان عبارتی هستند که روزانه میلیون ها بار در موتور جست و جر گر گوگل جست و جو می شوند. این کلیدواژه ها نه تنها شما را به سلیقه مخاطبان آشنا می کند بلکه بهترین بازارها را نیز به شما معرفی می کند.

افزایش بازدید کننده: افزایش بازدید کننده وبسایت به سادگی درست کردن محتوا برای آن است. هرچند قرار دادن و تولید محتوا اصول منحصر به فردی دارد اما پس از آنکه این اصول را یادبگیرید متوجه خواهید شد چقدر ساده است.

فروش محصول: پس از افزایش بازدید کننده دیگر محصول اهمیت چندانی ندارد. بسیاری تصور می کنند محصول مهمترین مرحله کسب درآمد اینترنتی است در صورتی که این باور کاملا اشتباه است. مهمترین مرحله بازدید کننده است زیرا وقتی بازدید کننده داشته باشید دیگر مهم نیست محصول شما چه باشد حتی با تبلیغات نیز می توانید به کسب درآمد بپردازید.

کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان

مزیت خیلی خوب در مورد کسب درآمد از اینترنت این است که می توانید حتی در خواب هم پول دربیاورید، می توانید در تخت خواب خود کار کنید و مجبور نیستید لباس فرم بپوشید یا به یک رئیس سخت گیر گزارش دهید.

یکی دیگر از مزیت های مهم کسب درآمد از اینترنت رایگان این است که شما هیچ ریسکی نمی کنید. شما هیچ پولی پرداخت نمی کنید و در نتیجه هیچ پولی هم از دست نمی دهید. مدل کسب و کار الكترونیكی از هنجارهای شناخته شده دنیای تجارت عبور می كند: “هرچقدر بیشتر ریسک کنید نتیجه ی بهتری می گیرید و درامد شما بیشتر می شود”

با یک وب سایت کوچک می توانید بدون اینکه هر روز صبح سر کار بروید و برنامه ای مطابق با نیازهای شرکت محل کارتان برای خود تنظیم کنید زندگی خود را بهبود ببخشید. به این کار ساده می گونید کسب درآمد اینترنتی رایگان.

کسب درآمد اینترنتی مطمئن به صورت رایگان

فکر می کنید هزینه ی اولیه برای ساخت یک وبسایت چقدر است؟

شما می توانید تنها با 100 هزار تومان هاست یک ساله و دامنه ی مخصوص به خود را بخرید. در نتیجه با هزینه ی اولیه ی خیلی کم می توانید وبسایت مخصوص به خود را داشته باشید. حتی اگر همین هزینه ی اولیه را ندارید می توانید از وبلاگ های مختلف استفاده کنید که در این صورت شروع کار شما کاملا رایگان خواهد بود.

در کسب درآمد اینترنتی رایگان برای تبلیغات و بازاریابی لازم نیست پولی پرداخت کنید. می توانید با ساخت شبکه های اجتماعی در مورد کار خود و انتشار مطالب به صورت رایگان مردم را با ایده هایتان آشنا کرده و آن ها را به سمت وبسایت خود جذب کنید. کافی است ایده ی شما ایده ای نو و مطابق با نیازهای جامعه باشد و کمی هم با قوانین موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی آشنا باشید.

من تعجب می کنم که عبارت های کلیدی مانند ” کسب درآمد اینترنتی رایگان” یکی از محبوب ترین عبارت های کلیدی در موتورهای جستجو است.

دلیل تعجب من این است که کسب درآمد اینترنتی رایگان کاملا بدیهی و روشن است زیرا در غیر این صورت اولین و مهم ترین مزیت تجارت الکترونیک از دست می رود. اگر برای بازاریابی، طراحی و شناخت وبسایت خود بین مردم پول زیادی هزینه کرده اید کسب و کار شما دیگر در دسته ی تجارت الکترونیک قرار نمی گیرد! تجارت الکترونیک به این معنی است که شما در ابتدا هیچ پولی هزینه نمی کنید.

چرا وبسایت ها می توانند پول زیادی به دست آورند

اگر یک شرکت در سال 100 میلیون درآمد داشته باشد سود خالص آن تنها 25 ملیون خواهد بود. دلیلش واضح است؛ زیرا یک شرکت هزینه ها و مخارج خیلی زیادی دارد.

اما با کسب درآمد اینترنتی رایگان اگر هزینه های خود را به شکل موثری مدیریت کنید حاشیه ی سود شما بیش از 90 درصد خواهد بود. این یعنی هر 100 هزار تومان فروش برای شما 90 هزار تومان سود خواهد داشت.

پس هزینه ی زیادی برای وبسایت خود نکرده و از این مزیت مهم کسب و کار اینترنتی استفاده کنید.

برای هر یک از اقداماتی که می خواهید انجام دهید، یک جایگزین رایگان وجود خواهد داشت. جدول زیر جایگزین های رایگان برای خدماتی که مردم هزینه ی زیادی بابت آن می پردازند نشان می ده

 

فعالیت با پرداخت هزینه جایگزین رایگان

پرداخت هزینه برای کلیک خوردن وبسایت

نوشتن مقالات به صورت رایگان

پرداخت هزینه های طراحی استفاده از قالب های آماده
پرداخت هزینه های بک لینک ارسال رایگان مقاله به وبسایت های مختلف پر بازدید
پرداخت هزینه های بازاریابی بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

چگونه کارآفرین باشیم

راز های پولدار شدن

لیست کارآفرینان موفق

چگونه ثروتمند شویم

ثروتمندترین های دنیا

چگونه به سرعت پولدار شویم