کسب درآمد در منزل بدون سرمایه

هیچ چیز در دنیا نمی تواند به اندازه ی کار در خانه به شما احساس آزادی بدهد. حتی اگر کار کردن در دفتر کار راه دوست داشته باشید بازهم در مقایسه با کار در خانه مشکلاتی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنم:

  • زمان زیادی در راه هستید: با کار کردن در خانه هر دقیقه ای را که در خیابان ها تلف می شود صرفه جویی می کنید
  • عبور از خیابان های شلوغ و ترافیک: با کار کردن در خانه دیگر نیازی نیست از ترافیک های سنگین و خیابان های شلوغ عبور کنید.
  • استرس بیشتر: وقتی در خانه کار کنید استرس کمتری دارید و نگران نیستید دیر به محل کار خود برسید.
  • خواب کمتر: برای کار کردن بیرون از خانه باید خیلی زود از خواب بیدار شوید و کمتر می توانید استراحت کنید.
  • خلق و خوی بد: افرادی که بیرون از خانه کار می کنند آخر هفته ها احساس بدی دارند و نگران روز اول کاری شان هستند.
  • عدم کنترل در زندگی شخصی: وقتی بیرون از خانه کار کنید کمتر می توانید به تعطیلات و مسافرت بروید و باید برای هرچیزی برنامه ریزی قبلی داشته باشید.

اینها فقط برخی از معایب کار در بیرون از خانه بود. صدها مورد دیگر وجود دارد که می توان آن ها را ذکر کرد، اما از آنجایی که این یک مقاله در مورد معایب کار در بیرون از خانه نیست، همین چند مورد برای تصمیم گیری در مورد کار در خانه می تواند کافی باشد.

راههای کسب درآمد در منزل

روند دورکاری و کار در منزل چندین سال پیش شروع شد و به علت پیشرفت تکنولوژی اطلاعات و تغییر مدل های کسب و کار شرکت های تازه ای خیلی زود و سریع برای آن تاسیس گشت.

برای کسب درآمد در منزل شما دو گزینه دارید، گزینه ی اول  انتخاب شغلی است که نیاز به حضور در دفتر کار نداشته باشد یا کسب و کار کوچک خود را در خانه راه اندازی کنید.

من شخصا هر دو را امتحان کردم و متوجه شدم کسب و کار مستقل به من آزادی بیشتری می دهد. در کسب و کار مستقل به کسی گزارش نمیدهم، وابسته به زمان خاصی نیستم، هر زمان که بخواهم به تعطیلات می روم و فقط وقتی بتوانم و بخواهم کار می کنم. هم چنین می توانم حتی در خواب هم پول دربیاورم .

من توانستم از وبسایت نوین بینش در مدت زمان کوتاهی درآمد خیلی خوبی کسب کنم.

ایجاد یک وب هیچ هزینه ای برای شما نداشته، به هیچ سرمایه ی اولیه ای نیاز ندارد و می توانید در خانه کار کنید. چرا اکنون شروع نمی کنید و به خودتان فرصت ثروتمند شدن نمی دهید؟

امروزه عصر اینترنت به شما امکان کسب درآمد از خانه را می دهد و می توانید بیشتر از افرادی که در اداره ها کار می کنند پول در بیاورید. (نگاه کنید به مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت)

حتی بدون ایده ی کسب و کار می توانم در خانه کار کنم؟

ممکن است فکر کنید برای کسب درآمد در منزل و از طریق اینترنت باید حتما ایده ی کسب و کار داشته باشید اما اینطور نیست.

من هم قبلا چنین اعتقادی داشتم اما بعد از مطالعه در موضوعات مدیریت و بازاریابی متوجه شدم که برای انجام کسب و کار موفقیت آمیز در خانه نیازی به انجام کار جدیدی ندارید، می توانید ایده های قبلی را به شکل بهتری ارائه دهید.

کسب و کار اینترنتی خود را در خانه و در زمینه ای که به آن علاقه دارید شروع کنید. چه چیزی از دست می دهید؟ شما در این راه چیزهای زیادی یاد می گیرید، تجربه زیادی خواهید داشت می توانید بدون هیچ سرمایه ای پول زیادی در خانه به دست آورید، پس منتظر چه هستید؟

آیا باید برای کار در خانه شغل فعلی ام را ترک کنم؟

نه، لازم نیست قبل از اینکه وبسایت شما به درآمدزایی برسد شغل خود را ترک کنید. حتی اگر از کار خود متنفر هستید، باید صبر کنید و مطمئن شوید که کسب و کار شما موفق خواهد بود. پس از اینکه توانستید از وبسایت خود پول خوبی به دست آورید در مورد ترک شغلی فعلی تان فکر کنید.

خبر خوب این است که حتی اگر در شغل فعلی خود باقی بمانید با داشتن 2 منبع درآمد احساس امنیت بیشتری خواهید کرد. اگر رئیس شما فریاد زد یا از شما انتقاد کرد احساس بدی پیدا نمی کنید زیرا مطمئن هستید هر زمان که بخواهید می توانید از این کار خارج شوید.

دلیل اصلی اینکه افراد پس از رو به رو شدن با فریاد ها و انتقاد های رئیسشان احساس بدی دارند عدم توانایی مقابله با آن و یا ترک شغلشان است. به طور خلاصه اگر بتوانید منبع درآمد و کسب و کار خودتان را در خانه داشته باشید احساس امنیت و قدرت بیشتری خواهید داشت.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان

راز های پولدار شدن

چگونه به سرعت پولدار شویم

پولدار شدن در کمترین زمان

چرا من ثروتمند نیستم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

راههای کسب درامد بدون سرمایه اولیه. کسب درآمد در منزل با کامپیوتر. راههای کسب درآمد در ایران. راه های کسب درآمد در منزل. کسب درآمد با سرمایه کم. درآمد اینترنتی بدون سرمایه. کسب درآمد بدون اینترنت