چگونه فراموشش کنم

چگونه فراموشش کنم

چگونه از عشق خود دل بکنید

برای من تنها یک هفته زمان لازم است تا بتوانم عشق از دست رفته یا دست نیافتنی و یک طرفه را فراموش کنم.شاید تصور کنید که من از نظر احساسی خیلی قوی و استثنا هستم. اما اینطور نیست؛ مدت ها پیش من نیز مانند بسیاری از شما زمان زیادی از نبود و از دست دادن عشق خود رنج می بردم اما درک و شناخت کامل روانشناسی عشق من را در برابر شکست های عاطفی مصون ساخت.

در مقالات مربوط به شکست عشقی در سایت نوین بینش مهارت ها و رهنمود هایی را برای شما توضیح می دهم که باعث می شود شما نیز در برابر شکست های عاطفی مصونیت پیدا کرده و از تاثیرات بد آن جلوگیری کنید.

راه های فراموش کردن یک نفر: اقدامات نادرست را کنار بگذارید

چگونه می توان فردی را که تصور می کردید عشق واقعی شماست خیلی سریع فراموش کرد؟ کلید موفقیت در فراموش کردن عشق از دست انجام کارهای درست نیست بلکه خوداری از اقدامات نادرست می باشد.

معمولا برای درمان و فراموشی زخم های احساسی زمان مشخصی وجود دارد مگر اینکه فرآیند درمان به وسیله ی اقدامات نادرستی کند و یا متوقف شود.

وقتی در تلاش برایفراموش کردن عشق قبلی خود باشید اتفاقات مختلفی او را به شما یادآوری می کنند و فرآیند بهبودی هر بار از ابتدا آغاز می شود.

هربار که فرآیند بهبودی از ابتدا آغاز شود مدت زمان بهبودی شما افزایش پیدا کرده و ممکن است این اتفاق آنقدر تکرار شود که هیچ وقت نتوانید عشق از دست رفته خود را فراموش کنید.

چگونه معشوق خود را فراموش کنید

اقدامات زیر روند فراموش کردن عشق از دست رفته را متوقف می کنند:

  • رویاپردازی و فکر کردن در مورد او. ممکن است بعضی وقت ها کنترل افکار خارج از اختیار شما باشد اما حداقل می توانید تا حدودی افکارتان را سر و سامان دهید.
  • مرور هدیه ها، عکس ها و خاطرات.
  • امید به بازگشت عشق از دست رفته تان به رابطه. تا زمانی که امید را از بین نبرید جدایی را نپذیرفته و در فراموش کردن عشق شکست خواهد خورد.
  • رفتن به مکان های خاطره انگیز گذشته.
  • اگر نگاه دقیقی به ریشه ی عشق خود نسبت به او بیندازید متوجه می شوید که دلیل این عشق تنهایی، اعتیاد عاطفی و یا نیاز به جبران کمبود هایتان است. به جای چانه زنی برای بازگشت به رابطه سعی کنید عیب ها و کمبود هایتان را اصلاح کنید و می بینید که احساس بهتری را تجربه کرده و نیازی به عشق از دست رفته تان نخواهید داشت.
  • باور به منحصر به فرد بودن. فراموش نکنید افراد زیادی می توانند با معیارهای شما سازگاری نشان داده و شریک عشقی شما باشند.
  • گوش دادن به ترانه های غمگین، تماشای فیلم های عاشقانه و هرچیز دیگری که خاطره ی عشق از دست رفته را در ذهن و قلبتان زنده کند.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه عشق یک طرفه را فراموش کنیم

چطور عشق را فراموش کنیم

فراموش کردن عشق نافرجام

فراموش کردن عشق در چند روز

نمی توانم فراموشش کنم

4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته