چگونگی تداوم در کسب و کار

همه می دانند که استقامت یکی از عناصر ضروری موفقیت در کسب و کار و در همه زمینه های زندگی است و علیرغم آن بسیاری از مردم از استقامت در زندگی ناکام می مانند.

اگر فردی نمی تواند استقامت داشته باشد به دلیل عدم وجود صفت یا خصوصیت به خصوصی در او نیست، بلکه این فرد درک درستی از استقامت ندارد.

در این مقاله با مثال های واقعی به شما نشان می دهم چگونه در کسب و کار خود مقاومت و تداوم داشته باشید.

چگونگی تداوم در کسب و کار

اکثر مردم فکر می کنند افراد با استقامت کسانی هستند که هنگام رو به رو شدن با موانع غمگین یا ناامید نمی شوند اما در حقیقت اصلا اینطور نیست.

افرادی که در کسب و کار خود مقاوم هستند، همه ی این احساسات را تجربه می کنند و از این جریان مستثنی نیستند اما با وجود چنین شرایط واحساساتی بازهم به کار خود ادامه می دهند.

اجازه دهید داستان فاروق رضوان، میلیونر مصری را که با تجارت الکترونیک در طول 2 سال به درآمد قابل توجهی رسید برای شما شرح دهم:

در ژانویه 2011 در نتیجه اعتراضاتی که صورت گرفت، دولت ناگهان به طور کامل اتصال اینترنت را قطع کرد!

فاروق رضوان برای دسترسی به وبسایت تجاری خود به اینترنت نیاز داشت و بدون اینترنت کسب و کارش کاملا از بین می رفت. او می توانست در این شرایط تسلیم شود و یا با وجود احساسات بسیار بد و نا امید کننده استقامت داشته باشد و کسب و کارش را حفظ کند.

او هر بار سعی کرد راهی برای اتصال به اینترنت پیدا کند و در نهایت شکست می خورد.. با هر تلاش شکست خورده، احساس بدتری به او دست می داد زیرا دیگر زمانی نداشت و بازدید کننده هایش روز به روز کمتر می شدند. فاروق رضوان به گفته ی خودش بیش از 50 بار برای دسترسی به اینترنت تلاش کرد کی از آنکه یکی از آن ها سفر به قاهره از اسکندریه بود. او می گوید در این سفر هویت یکی از کارکنان شرکتی که به اینترنت دسترسی داشت را جعل کرده است تا بتواند از اینترنت این شرکت استفاده کند!

اگر فاروق رضوان فردی مقاوم و با استقامت نبود باید از کسب و کار خود نا امید می شد اما با همه ی سختی ها ادامه داد. در نهایت او موفق شد برای دسترسی به اینترنت از کشود خود یعنی مصر به اردن سفر کند.

برای اینکه در کسب و کار خود تداوم داشته باشید نیاز به ژن برتر! یا قدرت خاصی ندارید،  تنها لازم است به خودتان قول دهید که حتی اگر همه چیز در مقابل شما قرار گرفت تسلیم نشوید.

بدون استقامت، تجارت شما هرگز پابرجا نمی ماند

تداوم کسب و کار به خوب بودن آن مربوط نمی شود. هر کسب و کاری می تواند کسب و کار خوبی باشد. تجارت شما زمانی تداوم پیدا می کند که رهبری با استقامت و تسلیم ناپذیر داشته باشد.

در یک کسب و کار با چالش های خیلی زیادی رو به رو خواهید شد و بعد از توکل بر خدا تنها چیزی که شما را در مقابل این چالش ها حفظ می کند استقامت است.

موانع تجارت شما را نابود نمی کند، چیزی که باعث نابودی تجارت شما می شود تسلیم شدن هنگام رویارویی با موانع است.

چگونه در کسب و کار خود استقامت داشته باشید؟

تصمیم بگیرید حتی اگر همه ی دنیا در مقابل شما قرار گرفت بازهم به کارتان ادامه دهید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

راز های پولدار شدن

راه های پول درآوردن از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان

کسب درآمد در منزل بدون سرمایه

برای رسیدن به موفقیت چه باید کرد

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

مدل های مدیریت تداوم کسب و کار. مدیریت تداوم کسب و کار در فناوری اطلاعات. مقاله مدیریت تداوم کسب و کار. مدیریت تداوم کسب و کار چیست. استاندارد تداوم کسب و کار. طرح تداوم کسب و کار. مدیریت تداوم کسب و کار pdf. مدیریت تداوم کسب و کار ppt