عاشق کردن دیگران از راه دور

چگونه یک نفر را از راه دور عاشق خود کنیم – تکنیک ها و نشانه ها

در این مطلب می خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم که چگونه یک نفر را از راه دور عاشق خود کنیم؛ یعنی چگونه یک نفر را عاشق خود کنیم از طریق ارسال پیام و یا فعالیت در فضای مجازی یا بدون برقراری ارتباط مستقیم. البته در پایان این مقاله توضیح خواهم داد حتی اگر هیچ ارتباطی با طرف مقابل ندارید چگونه می توانید وی را تحت تاثیر قرار دهید.

لازم به ذکر است مطالب نوین بینش بر اساس ایده های جذاب و اصطلاحات غیر علمی وبسایت های دیگر که کاربران خود را با ارتعاشات و کائنات فریب می دهند متفاوت است. همه مطالب نوین بینش بر اساس مطالعات و پژوهش های علمی با امتیاز علمی بالا است که در مجلات معتبر علمی منتشر شده است نه بر اساس ایده های شخصی یا منابع غیر علمی و منفعت تجاری.

اینکه چگونه یک نفر را از راه دور عاشق خود کنیم یک موضوع جذاب و پیچیده است. این موضوع به توانایی‌های ما در برقراری ارتباط، تفکر استراتژیک، و ایجاد احساسات مثبت در دیگران بستگی دارد. در ادامه، به دو مهارت رایج ادر مورد اینکه چگونه یک نفر را عاشق خود کنیم اشاره می کنیم که شامل مهارت تاثیرگذاری غیر مستقیم و مهارت ارتباط تدریجی است. در پایان همچنین نشانه های عاشق شدن دیگران از راه دور را نیز معرفی می کنیم.

مهارت های تاثیرگذاری غیر مستقیم

همانطور که در مقاله قبلی خود به نام تکنیک های ارتباط پیامی در دلتنگ کردن مردان بر اساس مطالعات آکسفورد توضیح دادم ارتباط های پیامی شما می تواند تاثیرات غیر مستقیم در جذابیت شما داشته باشد. مهارت تاثیرگذاری غیر مستقیم یا جذابیت غیر مستقیم شامل مهارت هایی برای نشان دادن یک تصویر تاثیرگذار و جذاب از خود است که پتانسیل تامین نیازهای ضمیر ناخودآگاه را نشان می دهد.

در مهارت تاثیرگذاری غیر مستقیم که توضیح می دهد چگونه یک نفر را از راه دور عاشق خود کنیم شما نیازی ندارید به صورت مستقیم به ویژگی ها و خصوصیات مثبت و جذاب خود اشاره کنید بلکه از طریق نحوه برقراری ارتباط این سیگنال ها را در خود به تصویر می کشید.

بدترین اشتباهی که می‌توانید مرتکب شوید، این است که به دیگران مدام بگویی ” به من توجه کنید” مردم چیزهای زیادی برای فکر کردن دارند. ذهن ما به لطف شغل، خانواده، سرگرمی‌ها و دوستانمان از قبل پر شده است.

اینکه از دیگران بخواهید همه وقت زمان خود را به شما اختصاص دهند، مثل اضافه کردن یخ به لیوان پر از آب است. در عوض سعی کنید از تکنیک های تاثیرگذاری غیر مستقیم برای افزایش علاقه وی و نزدیک کردن بیشتر وی به خود استفاده کنید.

در ادامه تکنیک های مهارت تاثیرگذاری غیر مستقیم را بر اساس عشق از راه دور – رابطه لانگ دیستنس توضیح خواهم داد:

  • تکنیک اجتناب و تقاعد: با اظهار نظر مخالف یا عدم تایید نظر دیگران، آن‌ها را به تصمیم‌گیری‌های مطلوب خود هدایت کنید.
  • تکنیک تعهد و پیش‌بینی: از آن‌ها بخواهید که تعهدی را قبول کنند و در آینده به آن عمل کنند.
  • تکنیک اجتماعی‌سازی: با ایجاد گروه‌ها یا جمعیت‌ها، افراد را به تصمیم‌گیری‌های مشابه هدایت کنید.
  • تکنیک ترسیم تصویر آینده: تصویر آینده مطلوب را برای آن‌ها ترسیم کنید تا تشویق به عمل کنند.
  • تکنیک تعهد عمومی: از آن‌ها بخواهید که تعهدی را در جمعیت عمومی قبول کنند
  • تکنیک تأثیرگذاری در گفت‌وگو: از تکنیک‌های مثل تکرار، سوالات باز، و تأثیرگذاری در گفت‌وگو استفاده کنید.
  • تکنیک تأثیرگذاری در نوشتار: در متن‌ها و مقالات خود از تکنیک‌های مثل استفاده از اعداد و ارقام، نقل قول‌ها، و اثبات‌های علمی استفاده کنید
  • تکنیک تأثیرگذاری در شبکه‌های اجتماعی: با انتشار محتواهای جذاب و مفید در شبکه‌های اجتماعی، تأثیرگذاری کنید.

مهارت ارتباط تدریجی

مهارت ارتباط تدریجی که بر اساس پیگیری و تلاش مداوم است می‌تواند در این موضوع که چگونه یک نفر را از راه دور عاشق خود کنیم موثر باشد. مهارت ارتباط تدریجی همچنین یکی از مهارت های دلتنگ کردن به صورت غیر مستقیم در بازگشت عشق نیز محسوب می شود.

البته باید تأکید کنم که تلاش باید به صورت صحیح و با احترام به استقلال طرف مقابل انجام شود، نه به صورت کنترل کننده. در ادامه، چند تکنیک مرتبط با مهارت ارتباط تدریجی را به شما معرفی می کنم:

  • آشنایی با خودتان: برای جذب علاقه دیگران، ابتدا باید با خودتان را بشنانسید. این شامل شناخت نقاط قوت و ضعف شما، ارزش‌ها، عقاید و هدف‌هایتان است. با این کار، به دیگران اعتماد به نفس می‌دهید و جذابیت شما افزایش می‌یابد. در نتیجه تلاش مداوم شما با ارسال سیگنال های مثبت خواهد بود
  • نشان دادن احترام: احترام به دیگران برای جذب علاقه ضروری است. به طور مثال، به نظرات و دیدگاه‌های طرف مقابل گوش دهید و احترام بگذارید. از او سوالاتی بپرسید که نشان دهنده اهمیتی است که به نظرات و تجربیات او می‌دهید.
  • لبخند زدن: لبخند زدن نیز از راهکارهای مؤثر در جذب علاقه دیگران است. لبخند زدن به ظاهر کوچک و بی‌اهمیت می‌آید، اما می‌تواند افراد را به سمت شما بکشاند. حس لبخند زدن در شبکات اجتماعی می تواند با ایموجی ها منتقل شود یا از طریق شوخ طبعی.
  • آسیب شناسی: تلاش شما به صورت مداوم باعث می شود بتوانید در وضعیت های هیجانی و روحی مختلف سیگنال های مثبت را به طرف مقابل منتقل کنید. در واقع تلاش مداوم شما باعث می شود گاهی در موقعیت هایی در ارتباط با طرف مقابل قرار بگیرید که وی آسیب پذیر است و تاثیر سیگنال های مثبت شما دو چندان می شود. برای مثال هر فردی معمولا بعد از شکست عشقی آسیب پذیرتر از گذشته است و احساس نیاز بیشتری نسبت به شما پیدا می کند.

تلاش و پیگیری مداوم باعث می شود ذهن طرف مقابل را درگیر خود کنید و باعث شوید بیشتر از قبل به شما فکر کند. با این کار به سادگی می توانیم دیگران را شیفته خود کنید. تاثیر این مورد زمانی که او شکست عاطفی را تجربه کرده باشد بسیار شگفت انگیز خواهد شد.

در نتیجه اگر در این زمان برای به دست آوردن معشوق خود تلاش کنید شانس شما در عاشق کردن او چندین برابر خواهد بود و حالا می دانید چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنید.

  نشانه های عاشق شدن در فضای مجازی

حال که می دانیم چگونه یک نفر را از راه دور عاشق خود کنیم وقت آن است که با نشانه های عاشق شدن دیگران بر اساس روانشناسی عشق آشنا شویم. در ادامه به این نشانه ها اشاره می کنیم:

عذر و بهانه

از نشانه های موفقیت در عاشق کردن یک نفر از راه دور یا پسر عاشق در فضای مجازی  این است که وی همیشه به دنبال بهترین بهانه برای صحبت کردن با شما خواهد بود. حتی اگر بهانه ی خوبی هم پیدا نکند ممکن است با بهانه های ناموجه به سراغ شما بیاید تنها با این هدف که بتواند مکالمه ای را آغاز کند.

پسندیدن ها

افراد معمولی یا کسانی که پست های شما را بپسندند معمولا پست هایتان را لایک می کنند اما فردی که به شما علاقه داشته باشد ممکن است برای لایک کردن پست های شما بیشتر تامل کند. نکته اینجاست که معمولا بعضی از افرادی که به شما علاقه داشته باشند سعی دارند تا با برخوردی مخالف با علاقه شان هدف و قصد و منظور خود را پنهان کنند. چنین افرادی معمولا غرور بیشتری نسبت به بقیه دارند و همه ی حرکات خود را ازجمله لایک کردن پست شما در زمان مناسب حساب شده و دقیق انجام می دهند.

دلتنگ شدن

از دیگر نشانه هایی که توضیح می دهد چگونه یک نفر را از راه دور عاشق شده است بخصوص در فضای مجازی این است که او احتمالا زود به زود به شما پیام می دهد و طاقت دوری شما را ندارد زیرا کاری کردید که دلتنگ شما شود. (نگاه کنید به چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم)

تبادل نظر

یکی از رایج ترین نشانه های عاشق شدن یک نفر از راه دور نظرخواهی آن ها از در مورد بیشتر مسائل زندگیشان بود حتی اگر تخصصی در باره ی آن موضوع نداشته باشید.

تمجید و ستایش

وقتی فردی به شما علاقه نشان دهد قادر به کنترل احساساتش نخواهد بود. احساسات سرکوب شده اغلب از راه های مختلفی خودشان را نشان می دهند. یکی از این راه ها تحسین و تعریف کردن بیش از حد از شماست که می تواند از نشانه های پسر/دختر عاشق در فضای مجازی باشد.

ابراز نظرها

کسی که به شما علاقه داشته باشد احساسات سرکوب شده ی زیادی درون خود دارد. یکی از راه هایی که به او کمک می کند تا حدودی احساساتش را بروز دهد واکنش به پست های شماست. (نگاه کنید به آزاد کردن احساسات سرکوب شده).دیگران (افرادی که حسی به شما ندارند) ممکن است فقط پست شما را لایک کنند اما فردی که عاشق شما شده باشد با گذاشتن کامنت یا نشانه هایی مانند قلب یا خنده به پست شما واکنش نشان می دهد.

پسندهای بیشتر

از دیگر نشانه های عاشق کردن یک نفر از راه دور لایک کردن پست های دیگر است. البته منظور من از پست های دیگر، پست هایی نیست که مثلا دو سال پیش منتشر کرده اید. منظور از پست های دیگر، پست های شما در طول یک هفته یا ۱۰ روز آینده است. واقعیت این است که اگر فردی به شما علاقه داشته باشد از پروفایل شما دیدن کرده و پست های چند روز گذشته ی شما را نیز لایک می کند.

در حال نوشتن

اساسا شما می توانید هیجان زیاد و  نشانه عاشق کردن دیگران از راه دور در فضای مجازی را در تکرار پاسخ های فرد، نشانه در حال تایپ بودن و استفاده ی او از صفحه کلید به طور مداوم تشخیص دهید.

مکالمات بلند

وقتی فردی شما را دوست داشته باشد سعی می کند مدت زمان مکالمه اش با شما را افزایش داده و برای آن بهانه های مختلفی پیدا خواهد کرد. این بهانه ها می توانند پرسیدن سوالات بیشتر یا مطرح کردن موضوعات متفاوتی باشند.

ارتباط های خصوصی

فردی که به شما علاقه داشته باشد سعی می کند نظراتش را درباره ی پست شما در پیام خصوصی ابراز کند به این امید که بتواند این مکالمه ی خصوصی را ادامه دهد.

واکنش اغراق آمیز

یکی دیگر از نشانه های عاشق کردن یک نفر از راه دور واکنش های اغراق آمیز او نسبت به مسائل کوچک و بی اهمیت است تا بتواند با شما در تماس باشد.

مواردی که در بالا به آن ها پرداخته شد همه می توانند از نشانه های فرد عاشق در فضای مجازی باشند که موفقیت یا عدم موفقیت ما را در موضوع چگونه یک نفر را از راه دور عاشق خود کنیم نشان می دهد. این نشانه ها می تواند در طیف شدید یا خفیف در افراد متفاوت نمایان شود.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب می توانید در مسیر جذب فرد مورد علاقه برای ازدواج اقدام کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

جملاتی برای آشتی با همسر

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند: ضعف رفتن دل مردان

خواسته های مردان در دوران نامزدی

تبدیل دوستی به عشق

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج