امید به آینده

امید به آینده

چگونه به آینده امیدوار باشیم

به عنوان انسان نمی توانیم همیشه همه ی مسائل در زندگی مان را تحت کنترل داشته باشیم.

ما روزهای بد را تجربه می کنیم.

ما زمانی که بیشتر از هرچیز به موفقیت احتیاج داریم شکست را تجربه خواهیم کرد.

چگونه می توانیم در روزهای سخت خود مقاومت کنیم؟ (نگاه کنید به مقابله با مشکلات و دشواری ها)

مقاومت در برابر سختی ها با امید به آینده امکان پذیر است، یعنی باور داشته باشید روزهای سختتان یک روز به پایان رسیده و همیشگی نخواهند بود. اما با این حال نمی توانید ضمیر ناخودآگاه خود را با وعده های دروغین گول بزنید. برای متقاعد کردن ضمیر ناخودآگاه خود به یک اثبات قطعی نیاز دارید و آن رویا پردازی است.

شما باید رویاپردازی کنید!

ارتباط بین رویاها و امید

افرادی که زندگی دشواری را تجربه می کنند می توانند با فکر کردن به رویاهایشان روحیه ی خود را بهبود ببخشند زیرا رویاپردازی به آن ها اطمینان می دهد که آینده ی بهتری پیش روی خود خواهند داشت.

اما اگر همه چیز به همین آسانی است پس چرا همه ی مردم نمی توانند با رویاپردازی روحیه ی خود را بهبود ببخشند؟ به این دلیل که آن ها فقط و فقط رویاپردازی می کنند!

رویاپردازی زمینه نتیجه بخش خواهد بود که انگیزه ی شما را برای رسیدن به واقعیت آن افزایش دهد. رویاپردازی بدون تلاش برای واقعی شدن آن تنها ترفندی است که ضمیر ناخودآگاه برای منحرف شدن از واقعیت تلخ به کار می گیرد.

رویاپردازی همراه با تلاش امید را در شما زنده می کند درحالی رویاپردازی بدون تلاش تنها برای مدت کوتاهی دردهای شما را سرکوب کرده  و پس از آن دوباره با دردهایتان رو به رو خواهید شد.

زمانی که ضمیر ناخودآگاه متوجه شود رویاهای شما واقع بینانه بوده و برای آن ها تلاش می کنید، به آینده ای بهتر و روشن تر امیدوار خواهد شد.(نگاه کنید به بازگشت امید به زندگی)

فراموش کردن رویاها

بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد نرسیدن به رویاها نیست، بلکه تطبیق و وفق دادن خود با واقعیت جدیدی است که باعث می شود رویاهای خود را بر اساس آن فراموش کنید.

بعضی افراد رویاهای خود را فراموش کرده و واقعیت تلخ را می پذیرند. این مسئله نه تنها روحیه آن ها را از بین می برد بلکه باعث می شود نسبت به همه چیز بی تفاوت بوده و دیگر امیدی نداشته باشند.

قدم اول برای بازگشت امید به زندگی و آینده، به یاد آوردن رویاهایی است که فراموش کرده اید. برای این کار باید یک جایی در مکانی خلوت و به دور از چیزهایی که باعث حواس پرتی تان می شود بنشینید و به آرزوهای گذشته ی خود فکر کنید.

چگونه واقعا به زندگی امیدوار شویم

رویاهایتان را به یاد داشته باشید: یا اگر رویایی ندارید رویاهای جدید بسازید.

هر روز رویاهایتان را با صدای بلند برای خود تکرار کنید: در این صورت ضمیر ناخودآگاه شما برنامه ریزی شده و رویاهایتان را بیشتر باور کنید. (نگاه کنید به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه)

فقط رویاپردازی نکنید: سخت کار کنید، برنامه داشته باشید، صبر و استقامت به خرج دهید، انعطاف پذیر باشید، برای آرزوهایتان بجنگید و فقط رویا پردازی نکنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

راههای رسیدن به هدف در زندگی

راه رسیدن به آرزوها

قدرت تصویر سازی ذهنی

با نابودی باورهای غلط استعدادهای پنهان خود را آزاد کنید

5 راهکار ساده برای رسیدن به خودباوری