http://novinbinesh.com/?p=4268&preview=true

فکر می کردم دوستم دارد اما از من جدا شد

در مقاله ی روانشناسی عشق توضیح دادم که عشق چگونه اتفاق می افتد. در واقع اگر با معیار های موجود در ضمیر ناخودآگاه فردی مطابقت داشته باشید او را به خود جذب کرده و عاشق شما خواهد شد. منظور از معیارهای ضمیر ناخودآگاه لیستی از مهم ترین نیازهای هر شخصی است که تعیین می کنند شریک زندگی آینده اش باید چه خصوصیات و توانایی های داشته باشد.(نگاه کنید به الگوی عشق)

اگر شخصی شما را برای یک روز هم دوست داشته باشد به این معنی است که با معیارهای موجود در ضمیر ناخوداگاه او مطابقت نشان داده اید.

پس چه می شود که زوج ها از هم جدا می شوند؟

چرا فردی که تا امروز به شما علاقه داشته و عاشق شما بوده ناگهان علاقه اش را از دست می دهد و از شما جدا می شود؟

آیا می توان کسی که شما را ترک کرده به رابطه برگرداند؟

در این مقاله به شما توضیح خواهم داد که چرا فردا علاقه اش را از دست می دهد و از شما جدا می شود؛ اگر دلیل جدایی را درک کنید به راحتی و در کمترین زمان می توانید او را به رابطه تان برگردانید.

تغییر در معیارهای ضمیر ناخودآگاه

برخلاف آنچه مردم تصور می کنند معیار های ضمیر ناخودآگاه ثابت نیستند و در طول زندگی افراد تغییر می کنند. هر فردی ممکن است مجبور شود در موقعیت های خاصی نسبت به معیارهایش تجدید نظر کرده و آن ها را تغییر دهد و اگر شما با این معیارهای جدید مطابقت نداشته باشید علاقه اش را به شما از دست خواهد داد.

در چنین موردی چگونه می توان او را به رابطه برگرداند؟

پاسخ ساده است؛ کافی است به صورت غیر مستقیم به او نشان دهید که شما ویژگی های مورد نظر او را در خود دارید و با معیارهای جدیدش مطابق هستید. دختری را در نظر بگیرید که پدرش به مادرش خیانت کرده و در نتیجه وفاداری و صداقت به معیارهای موجود در ضمیر ناخودآگاه او اضافه شده است. اگر بتوانید به او نشان دهید که شما فردی صادق و وفادار هستید به راحتی او را جذب خواهید کرد.( نگاه کنید به چگونه دیگران را عاشق خود کنیم (بر اساس روانشناسی عشق))

تغییر در رفتار شما

گاهی معیارهای ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل شما ثابت بوده و این رفتار شماست که دستخوش تغییر شده است. در چنین موردی نیز رفتار جدید شما مطابق با معیارهای معشوقتان نخواهد بود و در نتیجه علاقه اش را به شما از دست می دهد.

در این مورد معیارهای او را استخراج و درک کرده و تلاش کنید او را بار دیگر قلب او را تسخیر کنید. البته به این نکته توجه کنید که باید کاملا به صورت غیر مستقیم به او نشان دهید ویژگی های مورد نظرش را در خود دارید.

هیجان را به رابطه بازگردانید

برای اینکه عشق خود را به رابطه بازگردانید به صورت مسقیم پیشنهاد ندهید بلکه بدون قصد و منظور به او توجه نشان داده و زمانی که از این توجه شما آگاه شد خودتان را کنار بکشید.

هنگامی که معشوقتان کمی به شما نزدیک شد دور شده و از دسترس او خارج شوید. در این زمان است که فکر او را به خود درگیر خواهید کرد.

هنگامی که معشوقتان به شما نزدیک می شود از او دور شوید و هنگامی که او خودش را کنار می کشد توجه و علاقه تان را نشان دهید. با این استراتژی بعد از گذشت مدتی کوتاه او دیگر نمی تواند این فشار را تحمل کرده و به راحتی می توانید رابطه تان را از سر بگیرید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

به سادگی شکست عشقی خود را حل کنید

عواملی که باعث بازگشت عشق می شود

درمان زخم های احساسی

عشق واقعی چیست

چرا تغییر کرد؟ فکر می کردم دوستم دارد