چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق )

احتمالا عنوان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)، در نگاه اول شما را کاملا به فکر فرو می برد. ممکن است با خود بگویید مگر می شود دیگران را عاشق خود کرد؟

بسیاری از شما تصور می کنید شیفتگی یا عاشق کردن دیگران خارج از کنترل و اتفاقی تصادفی و بی قانون است.
باید بگویم کاملا در اشتباه هستید! عشق فرآیندی است که توسط قوانین مشخصی اداره می شود. در نتیجه می توان گفت عاشق شدن و حتی عاشق کردن دیگران کاملا قابل کنترل بوده و مهارتی است که با مطالعه درباره ی “روانشناسی عشق” به دست می آید.

آیا فردی در زندگی شما وجود دارد که به او علاقه مند هستید و می خواهید او را شیفته خود کنید اما او به شما هیچ علاقه ای نشان نمی دهد؟ می خواهید او را به دست آورید؟ می خواهید بدانید چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنید؟ پس با من همراه شوید.

ابتدا لازم است این نکته را متذکر شوم که این مقاله بر اساس رفتار درمانی، هیپنوتیزم و روانشناسی، برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، روانشناسی معکوس، برنامه ریزی عصبی کلامی – ان ال پی (NLP) و زبان بدن نوشته شده است و افسانه های قدیمی و طلسم یا جادو در تهیه ی این مقاله هیچ تاثیری نداشته اند.

نکته بعد این است که روابط عاطفی که خارج از مرز ازدواج شکل بگیرند اگر با قصد آشنایی و ازدواج صورت نگیرند آسیب های جدی را به همراه خواهند داشت. پس اگر هدف شما از آشنایی و عاشق کردن فرد مورد نظرتان چیزی به جز ازدواج است لطفا از مطالعه ادامه این مقاله پرهیز کنید.

عاشق کردن دیگران بر اساس روانشناسی عشق

همانطور که قبلا اشاره کردم عشق و نفرت در کنار هر احساس دیگری مانند استرس، عصبانیت و یا هیجانات در انسان کاملا قابل کنترل است. “روانشناسی عشق” به طور واضح و روشن به ما توضیح می دهد که چگونه دیگران را عاشق خود کنیم. این توضیحات در رسیدن به ازدواج نیز به شما کمک خواهند کرد.
البته تضمین نمی کنم این مقاله ۱۰۰ درصد بتواند در عاشق کردن و شیفتگی دیگران به شما کمک کند زیرا روش هایی که در این مقاله معرفی می شود نیاز به یادگیری صحیح و کامل دارند. اما با مطالعه ی این مقاله شانس مان را در مورد این موضوع که دیگران را شیفته خود کنیم افزایش می دهیم. علاوه بر این از این پس می دانیم با استفاده از ارسال سیگنال عشق چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم.

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم بر اساس روانشناسی عشق

در ادامه چندین روش بر اساس اصول روانشناسی عشق آمده است که می تواند در عاشق کردن دیگران موثر واقع شود. این روش ها شامل موارد زیر است:

  • سازگاری با معیارها: در ذهن هر فرد با توجه به تجربیات گذشته و فرهنگی که در آن بزرگ شده است معیارهایی برای انتخاب شریک زندگی شکل می گیرد. کافی است به فرد مورد نظر خود نشان دهید که با معیارهای موجود در ضمیر ناخودآگاه اش مطابقت دارید در نتیجه شانس شما برای عاشق کردن او افزایش پیدا می کند. ممکن است این کار ۱۰۰ درصد تضمینی نباشد اما فراموش نکنید که بدون توجه به معیارها هیچ شانسی برای جذب او نخواهید داشت. سازگاری با معیارها یکی از بهترین روش ها برای پاسخ به سوال چگونه دیگران را عاشق خود کنیم، می باشد.
  • برآورده کردن نیازها: هر فردی با توجه به گذشته اش نیازها و کمبودهای خاصی را در زندگی خود احساس می کند. مثلا اگر با ناامنی اقتصادی و رفاهی بزرگ شده باشد نیاز به امنیت اقتصادی و رفاهی در او شکل می گیرد و اگر بتوانید این نیازش را برطرف کنید عاشق شما می شود. از سوی دیگر هر فردی معمولا عاشق کسی می شود که امتیازات و ویژگی های مشابه و یا بالاتری نسبت خود داشته باشد. کافی است به او نشان دهید که ویژگی ها و علایق مشترکی بینتان وجود دارد و خواهید دید که خیلی زود به شما علاقه مند می شود (برای اطلاعات بیشتر در مورد شیفته کردن دیگران نگاه کنید به عشق و برطرف کردن نیازهای روانی).
  • تلاش مداوم: تلاش و پیگیری مداوم باعث می شود ذهن شخص مورد نظرتان را به خود درگیر کرده و باعث شوید بیشتر از قبل به شما فکر کند. با این کار به سادگی می توانیم دیگران را شیفته خود کنیم. تاثیر این مورد زمانی که او شکست عاطفی را تجربه کرده باشد بسیار شگفت انگیز خواهد شد. هر فردی معمولا بعد از شکست عشقی آسیب پذیرتر از گذشته بوده و احساس نیاز بیشتری نسبت به شما پیدا می کند. در نتیجه اگر در این زمان برای به دست آوردن معشوق خود تلاش کنید شانس شما در عاشق کردن او چندین برابر خواهد بود و حالا می دانید چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنید.
  • برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه: تکرار هر چیزی می تواند ضمیر ناخودآگاه افراد را برنامه ریزی کند. برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه فرد مورد نظرتان کافی است تا جایی که امکان دارد در معرض دید و جلوی چشم او باشید. هم چنین از دوستان مشترک خود بخواهید تا در حضور او از ویژگی های مثبت شما بگویند و به شکل خوبی از شما تعریف کنند. این کار باعث می شود که فرد بیشتر به شما فکر کند و به احتمال زیاد عاشقتان بشود و در نبودتان او را دلتنگ خود می کنید.
  • اثبات ویژگی های مثبت: اگر شما فردی با اعتماد به نفس هستید باید این ویژگی مثبت خود را به طرف مقابل ثابت کنید؛ به گونه ای که وقتی نام شما به زبان بیاید اولین چیزی که در ذهن فرد مورد نظرتان یادآوری شود اعتماد به نفس و قدرت شما باشد. (نگاه کنید به: چگونه شخصیت مورد نظر خود را در ذهن دیگران تثبیت کنیم).

همانطور که ملاحظه کردید در این مقاله در پاسخ به سوال چگونه دیگران را عاشق خود کنیم (بر اساس روانشناسی عشق)، راهکارهایی ارائه شد. فراموش نکنید که این روش ها باید به شکل صحیح و کامل به کار گرفته شوند تا شانس شما را برای به دست آوردن فرد مورد علاقه تان افزایش دهند.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به رابطه و عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق و بازگشت به عشق و ازدواج مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن دیگران

چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنیم

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

چگونه یه پسر را دیوانه وار عاشق خود کنید

آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند

چگونه دیگران را طلسم خود کنیم

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد (بر اساس روانشناسی جذب)

مثال برای عاشق کردن دیگران

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن

۵ مرحله ی ساده برای بازگرداندن عشق از دست رفته

چگونه با حرف زدن بر دیگران تاثیر بگذاریم