چگونه زنی جذاب باشم

چگونه زنی جذاب باشم

جذابیت تنها ظاهر نیست. من زن های زیادی را می شناسم که ظاهر معمولی دارند اما بسیار جذاب به نظر می آیند. در واقع میزان موفقیت، برخورد و رفتار شما معیارهای اصلی جذابیت محسوب می شوند. برای اینکه زنی جذاب باشید علاوه بر آراستگی ظاهری و حفظ تناسب اندام  لازم است موارد زیر را در خود تقویت کنید.

  1. منحصر به فرد باشید

اجازه دهید دیگران با شخصیت واقعی خود شما آشنا شوند. از هیچ کس نه از لحاظ رفتاری و نه از لحاظ ظاهری کپی برداری نکنید. خود واقعی شما منحصر به فرد ترین نوع شخصیت شما بوده و همین منحصر به فرد بودن بر میزان جذابیتتان می افزاید.

  1. خودتان را دوست داشته باشید

اگر خودتان را دوست نداشته باشید مدام از خودتان عیب جویی می کنید و این در نظر دیگران کاملا مانعی برای جذابیت شما خواهد بود. خودتان را دوست داشته باشید؛ این مسئله باعث می شود با اعتماد به نفس تر و در نتیجه جذاب تر به نظر برسید.

  1. مهربان باشید

یکی از ارکان مهم جذابیت در زنان لطافت و مهربانی است. همانطور که در مقاله ی چگونه برای همسرم جذاب باشم اشاره کردم درصد ناچیزی از مردان از زنان خشن و مغرور خوششان می آید. برای اینکه زنی جذاب به نظر برسید باید لبخند بزنید و رفتاری پر مهر از خود نشان دهید.

  1. به خودتان متکی باشید

به دیگران نشان دهید توانایی انجام کارهایتان را به تنهایی خواهید. اگر برای حل مسائل مختلف زندگی خود روی پای خودتان بایستید و سعی کنید بدون نیاز به شخص دیگری کارهایتان را انجام دهید بسیار جذاب تر از زنانی که با ظاهری بسیار زیبا چنین توانایی ندارند به نظر خواهید رسید.

  1. بیش از حد درمورد آنچه که دیگران در باره ی شما فکر می کنند نگران نباشید

جذابیت ذهنی است و هیچ کس تعریف مشابهی از آن ندارد. سعی کنید در نوع خود بهترین باشید و در مسیر اهداف و چیزهایی که خوشحالتان  می کند قدم بردارید. تلاش برای به دست آوردن آنچه که از زندگی می خواهید بیشتر از هر چیز دیگری شما را جذاب نشان می دهد. پس در این مسیر نگران افکار و ایده هایی که دیگران درباره ی شما در ذهن خود پرورش می دهند نباشید.

  1. قدردانی و سپاسگزاری کردن را تمرین کنید

به خاطر کوچکترین کمک دیگران از آن ها سپاسگزاری کنید. سپاسگزاری کردن یک رفتار کاملا مودبانه و زیبا است و باعث می شود دیگران شما را با شخصیتی بسیار جذاب به یاد بیاورند.

البته فراموش نکنید  ظاهر شما تاثیر زیادی در جذابیت شما خواهد داشت. حتما برای آراستگی ظاهری، پوست و مو و تناسب اندامتان زمان مشخصی را اختصاص داده و در انتخاب نوع پوشش و آرایش خود بسیار دقت کنید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

میخواهم همسر خوبی باشم

چگونه عشق شوهرم باشم

روانشناسی جذابیت ظاهر

زنان جذاب از نگاه مردان

معیارهای جذابیت زنان از نظر مردان

پارادوکس احساسی در شخصیت مغرور و خودشیفته