نشانه خیانت مردان

نشانه خیانت مردان

نشانه خیانت مردان چیست؟

راه های کشف خیانت مردان کدامند؟

چگونه مردان خیانتکار را شناسایی کنیم؟

اگر فکر می کنید همسرتان در حال خیانت به شماست رابطه و زندگی مشترکتان با خطر جدی رو به رو شده است.

در این شرایط اگر شریک زندگی شما تغییر کرده و احساس می کنید چیزی اشتباه است، با دقت به نشانه های رایج و ثابت شده ای می توانید از درست یا نادرست بودن شک خود اطمینان حاصل کنید.

در ادامه با نوین بینش همراه باشید تا با برخی نشانه های خیانت مردان آشنا شوید. البته بهتر است به این موضوع نیز اشاره کنیم که مواجهه با هر کدام از این نشانه ها صرفا به دلیل خیانت فرد مقابل نیست و می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که بهتر است پیش از تصمیم گیری همه جوانب را در نظر بگیرید.

نشانه های خیانت مردان متاهل 

در زیر به راه های کشف خیانت مردان اشاره شده است.(البته این موارد در کنار نشانه های بسیار دیگر به شما کمک می کنند تا مردان خیانتکار را شناسایی کنید و به تنهایی نتیجه قطعی را نشان نمی دهند.)

  1. او بیش از حد و بسیار بیشتر از قبل نسبت به ظاهر خود نگران است

اگر همسرتان بیشتر از حد معمول نسبت به ظاهر و لباسش حساس شده و به صورت مداوم در حال رسیدگی به خود می باشد به احتمال زیاد فرد دیگری در زندگی او جا باز کرده است.

  1. تغییر در عادات و برنامه های روزانه به طور ناگهانی و محسوس

اگر همسرتان پیش از این هر روز در ساعت مشخصی به خانه می آمده و اکنون به طور ناگهانی تمام طول شب را به بهانه های مختلف بیرون از خانه سپری می کند این ممکن است نشانه خیانت مردان به شما باشد. البته این مورد می تواند به دلایل مسائل کاری نیز باشد که نیاز به بررسی دارد.

  1. دوری از شما و بی حوصلگی بیش از حد در کنار شما

اگر همسرتان پیش تر زمان زیادی را با شما می گذرانده و اکنون هیچ فرصتی برای بودن در کنار شما ندارد و یا نسبت به شما سرد و بی علاقه شده است ممکن است به احتمال زیاد احساسات و علاقه اش را به فرد دیگری ابراز می کند.(همچنین نگاه کنید به مقاله خسته شدن از همسر)

  1. به خاطر مسائل بی اهمیت با شما دعوا می کند و فریاد می زند

خیانت ذهن افراد را به هم می ریزد و به مرور زمان باعث پرخاشگری در آن ها می شود. زیرا فرد در این شرایط با نوعی عذاب وجدان دست و پنجه نرم می کنند. در نتیجه اگر همسرتان به شکل عجیبی پرخاشگر شده است و بی دلیل فریاد می زند ممکن است در حال خیانت به شما باشد و این مورد می تواند نشانه خیانت مردان باشد.

  1. تماس ها و پیام های مرموز

در شرایطی ممکن است متوجه شوید همسرتان بیش از حد به تلفن همراه خود اهمیت می دهد و هیچ وقت آن را از خود جدا نمی کند. همچنین تماس ها و پیام های او بسیار بیشتر از گذشته شده و به هیچ عنوان به شما اجازه نمی دهد تماس هایش را پاسخ داده و یا پیام هایش را بخوانید. این می توانید یکی از مهم ترین نشانه های خیانت در رابطه باشد.

  1. در مورد سوءظن خود با او صحبت کنید

در مورد شکی که به او دارید صحبت کنید. اگر خیانتی در کار نباشد او می تواند دلیل تمامی تغییر رفتارها و کارهایش را برای شما توضیح دهد و به شما ثابت کند خیانتی در کار نیست. اما اگر به شما خیانت کند به طور مداوم از جواب دادن طفره رفته و یا سعی می کند با دروغ شما را قانع کرده و کارهایش را توجیه کند.

همانطور که ملاحظه کردید در این مقاله به مواردی از نشانه های خیانت مردان اشاره کردیم. مجدد تاکید می کنم تمام این نشانه ها می توانند دلایلی غیر از خیانت نیز داشته باشند، مثل درگیری های کاری و مشکلات بیرون از خانه و … . اما در صورتیکه با چنین علائمی برخورد کردید بهتر است با دقت بیشتری رفتارهای همسرتان را بررسی کنید و سپس برای آینده زندگی خود تصمیم گیری کنید.

به صورت کلی اگر با تکنیک های مهارت های زندگی پس از ازدواج و سیاست های رفتاری در برابر همسرتان برخورد کنید مانع از بروز چنین علائمی در فرد مقابل خواهید شد. چرا که می توانید زندگی پر از عشق و محبت دو طرفه برای خودتان بسازید که خیانت در آن جایگاهی نخواهد داشت.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

راه های جلوگیری از خیانت – چگونه خیانت نکنیم

با خیانت شوهرم چه کنم

ترمیم رابطه بعد از خیانت

چرا شوهرم خیانت کرد

نشانه های خیانت عاطفی همسر