چطور دلربا باشیم

دلربایی چیست؟

چطور دلربا و لوند باشیم؟

دلربایی در سطح بالاتری از جذابیت قرار دارد. وقتی شما فردی دلربا و لوند باشید می توانید هر فردی را تحت تاثیر قرار دهید. شکی نیست افرادی که ظاهری با کلاس و فریبنده دارند می توانند  بسیار جذاب و دلربا به نظر برسند اما خبر خوب این است که شما می توانید بدون توجه به ظاهرتان بازهم دلربا و فریبنده باشید. در این مقاله به شما نشان می دهم چرا ظاهرتان در دلربایی شما بی تاثیر است.

ابتدا اجازه دهید تعریفی از دلربایی داشته باشیم. دلربایی یعنی شما بتوانید در اولین برخورد احساسات دیگران را به شکل مثبتی تحت تاثیر قرار دهید. چیزی که بیشتر افراد نمی دانند این است که برای دل بردن از دیگران و باکلاس دیده شدن باید در مقابل مختلف استراتژی های مختلفی را به کار ببرید. شما می توانید برای فردی خاص با کارهایی ساده بسیار دلربا و جذاب به نظر برسید. شما باید بدانید هر فرد جهان اطرافش را با زاویه ی دید خود نگاه می کند و اگر می خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید باید از راه درست وارد شوید.

چگونه خاص باشیم

دختری را در نظر بگیرید که پدرش برای فراهم کردن رفاه و نیازهای خانواده هیچ تلاشی نکرده است و در نتیجه او بسیار احساس ضعف و نا امیدی می کند. در چنین شرایطی مردی که به او قدرت و ارزش های مردانه را نشان دهد برایش دلربا و جذاب و خاص خواهد بود.

البته این یک مثال بسیار ساده است زیرا تنها یکی از نیازهای آن دختر را در نظر می گیرد. تصور کنید مردی ۵ نیاز عمده ی آن دختر را شناخته و بتواند آن ها را برآورده کند. فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟

در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم توضیح دادم که جذب کردن دیگران با دنبال کردن نیازهای اساسی آن ها و برآورده کردنشان امکان پذیر است. پس اگر بتوانید عمده ترین نیازهای یک مرد یا زنی را شناخته وآن ها را برآورده سازید تنها برای او دلربا نیستید بلکه عاشق شما می شود.

بسیاری از روانشناسان می گویند اعتماد به نفس و اطمینان از خود شخصیت شما را بالا برده و باعث می شود دیگران شما را بپذیرند. این نظریه از طرفی کاملا درست می باشد اما از طرف دیگر نمی تواند توضیح دهد چرا بعضی از مردم به افرادی جذب می شوند که اعتماد به نفس پایینی دارند.

مسئله ای که باید در اینجا مورد توجه قرار گیرد آن است که همه ی ما به دنبال فردی هستیم که نیازهای ناخودآگاهمان را برآوره کند. اگر دختری در کودکی شاهد آزار مادرش توسط پدرش بوده باشد احتمالا به دنبال مردی است که اعتماد به نفس پایینی دارد تا او در آینده این آزار و اذیت ها را متحمل نشود. (نگاه کنید به عشق و برطرف کردن نیازهای روانی)

مراحل جذاب و خاص بودن

همانطور که قبلا گفتم بارها دیده ام مردی با ظاهر و موقعیت اجتماعی متوسط توانسته زنی بسیار جذاب و زیبا را به خود جذب کند. چه چیزی در مورد این مرد با مردان دیگر متفاوت بوده است؟

او با جمع آوری اطلاعات دقیق و کامل در مورد این زن متوجه شده بود چه چیزی می تواند این زن را تحت تاثیر قرار دهد. شما هم اگر می خواهید برای فردی جذاب و خاص باشید باید دقیقا همین کار را انجام دهید. اگر نتوانید چیزی که طرف مقابلتان می خواهد به او بدهید هیچ کدام از ویژگی های شما به چشم او نمی آید. (نگاه کنید به چگونه شخصیت دیگران را بهتر بشناسیم)

مراحل جمع آوری اطلاعات:

  1. ابتدا باید مردم را درک کنید: اگر می خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید ابتدا باید آن ها را به خوبی شناخته و درک کنید. درک گذشته، طرز فکر و نیازهای آن ها می تواند به شما کمک زیادی بکند.
  2. نیازهای اصلی او را بشناسید: همه ی افراد نیازهای متفاوتی دارند که بعضی از این نیازها برای شان در اولویت قرار دارد. شما می توانید از طریق اقدامات آن ها و صحبت هایشان این نیازهای اصلی و اهدافشان را بشناسید.
  3. تصویر درستی از خود نشان دهید: بعد از درک افراد و شناخت نیازهایشان باید خودتان را به گونه ای نشان دهید که می توانید این نیازها را برطرف کنید. اگر این مراحل را درست انجام دهید تنها مرد یا زن مورد نظرتان را جذب نمی کنید بلکه او عاشق شما خواهد شد. (نگاه کنید به چگونه دیگران را متقاعد کنیم)

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

روانشناسی جذب زنان

چگونه جذاب باشیم

راه های جلب توجه یک دختر

راه های جذب غیر مستقیم پسران

روش های تاثیرگذاری در اولین برخورد

سیاست رفتاری در مقابل خانواده شوهر

۵ الگوی دلبری از پسران برای تسخیر قلب