برخورد مناسب برای ترمیم رابطه

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه

در این مقاله می خواهیم در مورد بهبود و ترمیم روابطی صحبت کنیم که طرف مقابل مان به بی میلی و رفتار سرد قصد دور شدن از ما را دارد و یا قبلا از ما جدا شده است و به عدم علاقه خود اعتراف کرده و یا حداقل آن را نشان داده است. یکی از مناسب ترین برخورد هایی که هنگام سرد شدن طرف مقابل و برای ترمیم این گونه رابطه می توانید انجام دهید نشان دادن عدم وابستگی و تمایل شدید عاطفی به طرف مقابل است. عدم وابستگی باعث می شود جذاب تر به نظر برسید زیرا این پیام را به او می دهید که به دست آوردن شما آسان نبوده و تلاش بیشتر او را طلب می کند. یک تحقیق نشان داده است که انسان ها معمولا چیزهایی را به یاد می آورند که ناتمام باقی مانده باشد و کارهای تمام شده ی خود را فراموش می کنند. به همین دلیل وقتی برای عشق تان حل شده و صد در صد نباشید او نیز فکرش درگیر شما باقی خواهد ماند.

در ادامه به علائمی اشاره خواهم کرد که نشان دادن آنها باعث می شود به نظر تمام شده و ناتمام باشید و در نتیجه باعث شود عشق تان تمایل بیشتری به بازگشت به رابطه با شما داشته باشد.

نشانه های عدم وابستگی 

بی تفاوتی: برخلاف باورهای رایج وقتی فردی در مورد شما بدگویی می کند به این معنا نیست که دیگر شما را دوست ندارد بلکه به این معنا است که هنوز هم به شما فکر می کند. پس فکر نکنید با توهین و بدگویی می توانید نشان دهید دیگر علاقه ای به شخص مورد نظر خود ندارید در واقع هرچقدر بیشتر اینگونه رفتار را در خود نشان دهید بیشتر وابستگی خود را نشان داده اید و احتمال ترمیم رابطه و بازگشت عشق خود را کاهش داده اید. از سوی دیگر با بی تفاوت بودن می توانید عدم وابستگی و اشتیاق عاطفی خود را نشان دهید که باعث افزایش جذابیت و افزایش حس کنجکاوی در طرف مقابل می شود.

برخورد خوب اما با فاصله: وقتی فردی وابستگی نداشته باشد رفتار خوبی از خود نشان می دهد اما این رفتار با حفظ فاصله و رعایت حد و مرز ها می باشد.

دیر پاسخ دادن: اگر قصد دارید رابطه خود را ترمیم کنید نباید به صورت مداوم با طرف مقابل خود در تماس باشید. سعی کنید کوتاه پاسخ بدید. تا جایی که امکان دارد سعی کنید شما شروع کننده تماس یا ارسال پیام نباشید اما اگر پاسخی دریافت کردید فقط تا حدی که پاسخ او را بدهید، پاسخ بدهید نه بیشتر و نه کمتر. هرچقدر مرموز تر و کنجکاوانه تر برخورد کنید وی نیز بیشتر به شما مشغول خواهد شد. (نگاه کنید به چگونه باعث شویم دیگران به ما فکر کنند)

کاهش اشتیاق برای صحبت کردن: اگر همیشه به دنبال این باشید که با طرف مقابل خود گفت و گو کنید و بیشتر از طرف مقابل خود صحبت کنید از وابستگی خود خبر داده اید. برخورد مناسب برای ترمیم رابطه این است که سعی کنید پاسخ های کوتاه ارائه دهید و بیشتر سوال بپرسید. این نشانه ها علائمِ عدم وابستگی و اشتیاق به رابطه است که باعث می شود به نظر دست نیافتنی تر باشید.

افزایش روابط اجتماعی: بر اساس نظریه ی تایید اجتماعی افرادی که روابط اجتماعی بیشتری داشته و معروف باشیند جذابیت بیشتری دارند نسبت به افرادی که در زندگی خود تنها و گمنام هستند.

ارزش وقت: اگر می خواهید ارزش خود را افزایش دهید و نشان دهید دست یافتن به شما آسان نیست سعی کنید نشان دهید وقت تان پر و سرتان شلوغ است. افرادی که همیشه بیکار هستند و وقت شان بی ارزش است ناخودآگاه این حس را منتقل می کنند که خود نیز بی ارزش هستند.

 

اگر چه همه ی روابط ارزش بهبود و ترمیم را ندارند اما گاهی اوقات نیاز است آخرین تلاش خود را نیز برای ترمیم رابطه و بازگشت به روابط از دست رفته خود بکنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد ترمیم رابطه مقاله  ۴ حرکت ساده برای بازگرداندن عشق از دست رفته را مطالعه کنید. همیچنین برای یادگیری تکنیک های بیشتر و مهارت های بهتر می توانید به صورت رایگان از طریق تلگرام یا واتس آپ به صورت ۲۴ ساعت با کارشناس روابط عمومی نوین بینش در ارتباط باشید.

شماره تماس کارشناس روابط عمومی نوین بینش:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ ( ارسال پیام از طریق واتس آپ)

 

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به رابطه و عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش بازگشت به رابطه مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

تست احتمال بازگشت به رابطه 

راه های تسلط بر دیگران

حفظ رابطه عاطفی از راه دور

معذرت خواهی از همسر با ایده لوح سفید

بهترین راه برای برگرداندن عشق از راه دور

چگونه با زنان غرغرو، بهانه جو و ایرادگیر رفتار کنیم

چگونه دیگران را متقاعد کنیم

تجربیات من در برگرداندن معشوق

استراتژی nlp برای ایجاد عشق