تست احتمال بازگشت به رابطه

تست احتمال بازگشت به رابطه

احتمال بازگشت زنان و مردان به رابطه چقدر است؟

آیا احتمال بازگشت همسر پس از طلاق وجود دارد؟

وقتی بحث بازگشت به رابطه پس از جدایی به میان می آید اولین پرسش این است که چقدر احتمال بازگشت به رابطه وجود دارد؟ طبیعی است که اگر قرار باشد برای بازگشت به عشق تلاشی صورت بگیرد ابتدا نیاز باشد یک تست احتمال بازگشت به رابطه بگیریم و مطمئن شویم آیا امکان دارد در بازگشت به رابطه تمام شده موفق شویم یا خیر.

در این مطلب می خواهیم یک آزمون سنجش احتمال بازگشت عشق معرفی کنیم که به شما کمک می کند از احتمال بازگشت به رابطه خود مطمئن شوید.

این آزمون به این صورت است که ابتدا به پرسش های زیر پاسخ می دهید و مجموع امتیازهای خود را بر اساس هر پرسش جمع آوری می کنید. سپس در نتیجه تست احتمال بازگشت به رابطه بررسی می کنید که با توجه به امتیاز بدست آمده چقدر امکان دارد موفق به بازگشت به رابطه خود شوید.

تست احتمال بازگشت به رابطه

۱٫ وضعیت ارتباطی رابطه شما به چه صورت است؟

۱٫ بلاک شده ام: ۲ امتیاز
۲٫ با یک دیگر ارتباطی نداریم: ۴ امتیاز
۳٫ ارتباط عاطفی تمام شده است اما همچنان ارتباط داریم: ۶ امتیاز
۴٫ ارتباط داریم اما رابطه سرد شده است: ۸ امتیاز

۲٫ چه مدت از جدایی شما می گذرد؟

۱٫ بیش از یک سال از جدایی می گذرد: ۲ امتیاز
۲٫ بین ۶ الی ۹ ماه از جدایی می گذرد: ۴ امتیاز
۳٫ بین ۳ الی ۶ ماه از جدایی می گذرد: ۶ امتیاز
۴٫ کمتر از ۳ ماه از جدایی می گذرد: ۸ امتیاز

۳٫ طرف مقابل در هنگام جدایی چگونه بوده است؟

۱٫ طرف مقابل در کمال خونسردی رابطه را تمام کرد: ۲ امتیاز
۲٫ با تهدید و دعوای شدید همراه بوده است: ۴ امتیاز
۳٫ دعوایی صورت نگرفت اما طرف مقابل هنگام جدایی از من بسیار دلخور بود: ۶ امتیاز
۴٫ از اینکه رابطه در حال تمام شدن است بسیار ناراحت بود: ۸ امتیاز

۴٫ پس از جدایی چه اقداماتی صورت گرفته است؟

۱٫ تهدید و دعوای شدید صورت گرفته است: ۲ امتیاز
۲٫ التماس و گریه کرده ام که برگردد: ۴ امتیاز
۳٫ تماس های مکرر برای بازگشت داشته ام: ۶ امتیاز
۴٫ هیچ ارتباطی برقرار نکرده ام: ۸ امتیاز

۵٫ هدف از رابطه چه بوده است؟

۱٫ رابطه بی هدف بوده و طرف مقابل متاهل بوده است: ۲ امتیاز
۲٫ رابطه با اهداف کوتاه مدت صورت گرفته است: ۴ امتیاز
۳٫ رابطه جدی بوده و هدف ازدواج بوده است (در مورد اهداف صحبت خاصی نشده بود): ۶ امتیاز
۴٫ ازدواج کرده بودیم: ۸ امتیاز

۶٫ فاصله بین شما و طرف مقابل چقدر است؟

۱٫ در دو کشور متفاوت هستیم: ۲ امتیاز
۲٫ در دو شهر متفاوت هستیم: ۴ امتیاز
۳٫ هم شهری هستیم: ۶ امتیاز
۴٫ در یک محیط مشترک مثل دانشگاه یا محل کار هستیم: ۸ امتیاز

۷٫ وضعیت ارتباط در شبکات اجتماعی به چه صورت است؟

۱٫ کامل بلاک شده ام: ۲ امتیاز
۲٫ بلاک نشده ام اما ارتباطی وجود ندارد: ۴ امتیاز
۳٫ در شبکات اجتماعی یکدیگر را دنبال می کنیم: ۶ امتیاز
۴٫ دوستان مشترک در شبکات اجتماعی داریم: ۸ امتیاز

۸٫ در مدت زمان ارتباط، ارتباط شما به چه صورت بوده است؟

۱٫ به زور یکدیگر را تحمل می کردیم: ۲ امتیاز
۲٫ یکدیگر را دوست داشتیم اما همیشه درگیری و کشمکش داشتیم: ۴ امتیاز
۳٫ درگیری زیادی نداشتیم ولی زمان کافی به من اختصاص داده نمی شد: ۶ امتیاز
۴٫ همه چیز خوب و ایده آل بود و درگیری به ندرت رخ می داد: ۸ امتیاز

۹٫ چه مدت با یکدیگر در ارتباط بودید؟

۱٫ کمتر از ۱ ماه: ۲ امتیاز
۲٫ بین ۱ الی ۱۲ ماه: ۴ امتیاز
۳٫ بین ۱ الی ۲ سال: ۶ امتیاز
۴٫ بیشتر از ۲ سال: ۸ امتیاز

۱۰٫ ارتباط شما با اطرافیان عشق سابق تان چطور بود؟

۱٫ اصلا خوب نبود و از آن ها متنفر بودم (یا با هیچ یک از اطرافیان وی آشنا نشدم): ۲ امتیاز
۲٫ به ندرت ملاقات داشتیم ولی خیلی صمیمی نبودیم: ۴ امتیاز
۳٫ گه گاهی ملاقات داشتیم و ارتباط خوب بود: ۶ امتیاز
۴٫ ارتباط بسیار خوبی با اطرافیان وی داشتم: ۸ امتیاز

۱۱٫ چقدر حاضرید برای بازگشت به رابطه صبر کنید؟

۱٫ می خواهم همین امروز رابطه درست شود: ۲ امتیاز
۲٫ می توانم ۱ ماه صبر کنم: ۴ امتیاز
۳٫ می توانم تا ۳ ماه صبر کنم: ۶ امتیاز
۴٫ می توانم تا ۶ ماه صبر کنم: ۸ امتیاز

۱۲٫ چقدر حاضرید برای بازگشت عشق سابق تلاش کنید؟

۱٫ هیچ تلاشی نمی خواهم بکنم و توقع دارم خودش برگردد: ۲ امتیاز
۲٫ هر تلاشی حاضرم انجام دهم اما می خواهم خودش برگردد:۴ امتیاز
۳٫ هر تلاشی انجام می دهم و حتی خود نیز حاظرم پیش قدم شوم: ۶ امتیاز
۴٫ همه تلاشم را می کنم و ترجیح می دهم خودش برگردد اما اگر لازم باشد خودم نیز اقدام می کنم: ۸ امتیاز

نتیجه تست احتمال بازگشت به رابطه

به یاد داشته باشید که وقتی در مورد احتمال بازگشت به رابطه صحبت می کنیم اگر مهارت های لازم را بدست بیاوریم همیشه این احتمال وجود دارد. در این راستا می توانید مقاله دوره بازگشت به رابطه را مطالعه کنید.

ولی ممکن است گاهی این احتمال بیشتر باشد یا کمتر، یا اقداماتی که برای بازگشت به رابطه پس از جدایی لازم است انجام دهید ممکن است کمی سخت باشد یا دشوار. اما مهمتر از همه این است که آیا ارزش دارد چنین رابطه ای را بازگرداند یا خیر. در ادامه بر اساس امتیازی که جمع آوری کردید همه موارد فوق را با یکدیگر بررسی می کنیم.(همچنین نگاه کنید به دلایل تلاش برای بازگشت به رابطه)

اما باید یادتان باشد احتمال بازگشت به رابطه از دست رفته بستگی به خودتان، مهارت هایی که به کار می گیرید و تکنیک های بازگشت به عشق و ازدواج نیز دارد.

امتیاز کمتر از ۴۷

اگر امتیاز شما در این نقطه قرار دارد پس احتمالا خودتان نیز باید حدس زده باشید که هرچند همچنان می شه برای درست کردن رابطه تلاش کرد اما چون به دلیل اینکه سخت تر است پس بهتر که به فکر یه رابطه بهتر باشیم. در واقع شروع یک رابطه جدید ساده تر از بازگشت یه رابطه سخت است.

اگه تصمیم شما به بازگشت است بدونید رابطه ای که به این اندازه امتیازش کم است فقط بازگشتش اهمیت نداره بلکه حفظش از بازگشتش مهم تر است. یعنی اگه مهارت های لازم برای حفظ رابطه رو یاد نگیرید به احتمال زیاد با جدایی مجدد مواجه یشید.

اگه تصمیم به فراموشی این رابطه رو گرفتید باید همزمان نیازهای ناخودآگاه تون که نیاز به عشق و رابطه است هم در نظر بگیرید. در غیر اینصورت هم فراموش کردن سخت می شه و هم در روابط بعدی مجدد همین چرخه جدایی تکرار می شه. پس فرق نمی کنه چه شما نیاز به عشق رو سرکوب کنید و بگید دیگه نمی خواید وارد رابطه بشید و چه خیلی زود وارد یک رابطه جدید بشید در هر صورت به احتمال زیاد با یه شکست دوباره مواجه می شید.

بهترین کار اینه که برای فراموشی یه مدت کاملا مجرد باشید و طی این مدت روی مهارت های ارتباط موثر، ارزشمندی و تاثیر آینه ای کار کنید تا وقتی آمادگی لازم رو پیدا کردید یک رابطه بهتر را آغاز کنید. (نگاه کنید به شروع رابطه جدید پس از شکست عشقی).

امتیاز بین ۴۸ تا ۶۲

در چنین شرایطی احتمال بازگشت به رابطه وجود دارد اما کم است و همچنین نیاز دارد حداقل بین ۳ الی ۶ ماه برای بازگشت به رابطه خود صبر کنید. به همین دلیل چندان ارزش ندارد برای چنین رابطه ای تلاش کرد. امتیاز شما نشان می دهد در این رابطه سختی زیادی متحمل شدید و شرایط سختی را پشت سر گذاشته اید پس چرا می خواهیم مجدد این رابطه برگردانید.
مطمئن باشید اگر با روانشناسی عشق و نیازهای ضمیر ناخودآگاه انسان ها آشنا باشید می توانید به سادگی هر شخصی را به خود علاقه مند کنید و یک رابطه بسیار بهتر و جدی تر برای خود ایجاد کنید.
اما اگر هدف شما این است که حتما رابطه سابق خود را بهبود دهید پس باید به شما بگویم باید بسیار تلاش کنید و مهارت های بسیاری را بیاموزید.

امتیاز ۶۲ الی ۷۵

اگر امتیاز شما بین ۶۲ تا ۷۵ است پس احتمال بازگشت به رابطه ۵۰، ۵۰ است. در واقع همه چیز از سختی بازگشت به رابطه گرفته تا ارزش آن را باید ۵۰، ۵۰ در نظر گرفت.

امتیاز بین ۷۵ الی ۸۴

احتمالا خود نیز متوجه شده اید که تست احتمال بازگشت به رابطه چطور عمل می کند. در واقع هر چقدر امتیاز شما بیشتر باشد پس احتمال بازگشت به رابطه نیز بیشتر است و ارزش بازگرداندن نیز افزایش پیدا می کند.
اگر امتیاز شما بالاتر از ۶۰ باشد یعنی احتمال خوبی برای بازگشت به رابطه وجود دارد. هرچند این بدین معنا نیست که شما باید گزینه شروع یک رابطه مجدد را کامل خط بزنید اما باید بدانید احتمال بازگشت به رابطه وجود دارد.
وقتی می گوییم احتمال بازگشت به رابطه وجود دارد یعنی حتی اگر طرف مقابل در لحظه پایان رابطه به صراحت به شما گفته است که دیگر نمی خواهد هرگز این رابطه را ادامه دهد و حتی با فرد دیگری وارد رابطه شده است، همچنان احتمال بازگشت به رابطه هست.(نگاه کنید به آیا رابطه واکنشی پایدار است؟)
زیرا تصمیمات انسان ها بر اساس نوسانات هیجانی در سطح ضمیر ناخودآگاه صورت می گیرد. این بدین معنا است که اگر بدانید چطور بر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنید و روی سطح هیجانی آن ها تاثیر بگذارید می توانید به سادگی در بازگشت به رابطه موفق شوید.
نوین بینش می تواند در این مسیر به آموزش مهارت ها و تکنیک های لازم بسیار به شما کمک کند.

امتیاز ۸۵ به بالا

اگر امتیاز شما به ۸۵ می رسد پس احتمال بازگشت به رابطه شما بسیار زیاد است. حتی اگر امتیاز شما از تست احتمال بازگشت به رابطه بالاتر از ۸۵ باشد یعنی احتمال بیشتر و بیشتر نیز شده است.
در این شرایط به شما توصیه می شود آخرین تلاش خود را برای حفظ رابطه بکنید و قبل از شروع یک رابطه جدید مطمئن شوید که در روابط عاطفی خود فرد ثابت قدمی هستید.

هیچ اشکالی ندارد حتی اگر فرض کنیم که موفق هم نشدید (که احتمال عدم موفقیت بسیار پایین است) حداقل می دانید وظیفه خود را به عنوان فردی که در روابط عاطفی خود وفادار و ثابت قدم است انجام داده اید.

چنین امتیازی همچنین نشان می دهد شخص مورد نظر شما ارزش این را دارد که برای رسیدن به وی و حفظ رابطه اگر ازدواج کرده اید تلاش کنید و اگر ازدواج نکرده اید ارزش آن را دارد که این رابطه را به ازدواج برسانید. (نگاه کنید به روش های فوق العاده برای بازگشت عشق و علاقه به زندگی مشترک)

تنها کاری که باید انجام دهید این است که که مهارت های ارتباط از راه دور و بازگشت به رابطه آشنا شوید. این تکنیک ها در مرحله اول می توانند به شما کمک کنند که کاری کنید طرف مقابل بدون اینکه خود متوجه شود تلاشی از سوی شما صورت گرفته به رابطه برگردد. از آنجایی که نتیجه تست احتمال بازگشت به رابطه برای شما بسیار خوب بوده است پس احتمالا در مرحله اول پیروز خواهید شد.

با این وجود ممکن است برای بازگشت به رابطه وارد مرحله دوم شوید که تکنیک های ارتباطی است که ابتدا نیاز دارد حداقل ۱ ماه رابطه را قطع نگه دارید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ۴ مرحله ساده برای بازگشت به عشق و ازدواج).

تیم نوین بینش می تواند به همراه پشتیبانی اختصاصی که برای خدمات آموزشی خود ارائه می دهد تا انتهای مسیر و گرفتن نتیجه در کنار شما باقی بماند.

نوشته شاهین زند- محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و به شما کمک می کند رابطه خود را به ازدواج تبدیل کنید در حالی که در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای مشاهده کلیپ های آموزشی شاهین زند در صفحه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

می خواهید بیشتر بدانید:

احتمال بازگشت مردان به رابطه – چه مردانی به رابطه بر می گردند

چه کنیم طرف مقابل برای شروع مجدد رابطه پیش قدم شود

۱۱ باور غلط که بعد از کات کردن باعث اشتباهات بیشتر می شود

چگونه یک رابطه سرد را گرم کنیم

واکنش در برابر بلاک شدن

آشتی بعد از جدایی

با نابودی باورهای غلط استعدادهای پنهان خود را آزاد کنید

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *