تجربیات من در برگرداندن معشوق

تجربیات برگرداندن معشوق چه چیزی را نشان می دهد؟

آیا می شود از تجربیات برگرداندن معشوق دیگران برای بازگشت به رابطه استفاده کرد؟

وقتی دو نفر از یک رابطه عاطفی جدا شوند تلاش می کنند به بهبودی کامل برسند.

سپس هر کدام از آن ها راه خودش را می رود و روی زندگی خودش تمرکز می کند.

اما همیشه این اتفاق نمی افتد. بسیاری اوقات یکی از طرفین خود را درگیر طرف مقابل می کند و در تلاش برای برگرداندن معشوق خود است.

به همین دلیل است که بعضی تمایل به استفاده از تجربیات برگرداندن معشوق برای بهبود رابطه خود دارند.

تجربیات من در برگرداندن معشوق

نام من شاهین زند است. من تجربیات بسیاری در برگرداندن عشق از دست رفته دارم، با این حال هرگز توصیه به برگرداندن معشوق نمی کنم.

تجربیات برگرداندن معشوق به من نشان داده است که راه های بسیاری برای برگرداندن رابطه وجود دارد ( البته اگر هدف آن ازدواج یا بازگشت به ازدواج باشد).

اما واقعیت این است که همیشه تمام کردن یک رابطه و شروع یک رابطه جدید( البته نه بلافاصله پس از اتمام رابطه قبلی) بسیاری ساده تر از برگرداندن عشق از دست رفته است.

زیرا اگر دو مسیر شما را به یک هدف می رساند پس معقول است، مسیر کوتاه تر و ساده تر را انتخاب کنید.

فراموش کردن یا بازگرداندن معشوق

اگر احساس خوب عشق را می توان مجدد بدست آورد پس بهتر است آن را با یک فرد جدید ( البته در آینده) و خودمان بدست بیاوریم تا فردی که قبلا با او در ارتباط بوده ایم.

زیرا شروع یک رابطه جدید فقط نیاز به ارسال سیگنال مثبت دارد اما تجربیات برگرداندن معشوق نشان داده است برای بازگرداندن هم نیاز به از بین بردن سیگنال های منفی قبلی است و هم نیاز به رسال سیگنال مثبت.

به این دلیل است که تلاش برای برگرداندن معشوق سخت تر از شروع یک رابطه جدید است.

اما اگر تصور شما این است که شخص مورد نظر واقعا ارزش تلاش برای بازگرداندن را دارد و یا می خواهید آخرین تلاش خود را بکنید توصیه می کنم با تجربیات من در بازگرداندن رابطه های از دست رفته آشنا شوید.

تجربیات برگرداندن معشوق چه چیزی را نشان می دهد

تجربیات برگرداندن معشوق به من نشان داده است در ۹۹ درصد مواقع وقتی معشوق بر می گردد که طرف مقابل ( حتی اگر خود به رابطه پایان داده است) نسبت به شما کنجکاو شود.

در واقع همه هدف تکنیک های کتاب بازگشت به عشق و ازدواج ایجاد همین احساس کنجکاوی است.

زیرا کنجکاو شدن طرف مقابل باعث می شود وی تمایل به دنبال کردن شما پیدا کند.

البته دنبال کردن عشق سابق به معنای بازگرداندن وی و یا عاشق بودن نیست.

اما اگر بتوانید به درستی تکنیک های بازگشت به عشق و ازدواج را اجرا کنید می توانید کاری کنید معشوق برای بدست آوردن احساس بهتری در مورد خود به دنبال اطلاعاتی از شما باشد.

چه زمانی برگرداندن معشوق را تجربه می کنید

اگر بعد از جدایی در تلاش برای بازگشت به رابطه از دست رفته هستید باید بدانید چگونه می توانید طرف مقابل را ترغیب کنید به تعقیب خود کنید.

به عبارت دیگر باید کاری کنید معشوق سابق تان تلاش کند اطلاعاتی را – هر چند پنهانی – از شما بدست بیاورد و شما را تعقیب کند.

در ادامه به ۳ مورد از تجربیاتی اشاره می کنم که با ایجاد احساس کنجکاوی باعث برگرداندن معشوق شده است.

این ۳ مورد عبارتند از:

  1. وقتی امید دارد خبر بدی بشنود: تجربیات در برگرداندن معشوق نشاان داده است میل به انتقام می تواند باعث کنجکاو شدن طرف مقابل شود. در این موقعیت طرف مقابل می خواهد اتفاق بدی برای شما بیفتد و اگر این اتفاق خیلی بد نباشد عشق سابق تان احساس برتری نسبت به شما پیدا می کند. در این صورت معشوق به دنبال انتقام است و این تمایل به انتقام گرفتن باعث می شود عشق سابقشان را دنبال کنند تا خبر بدی در مورد آن ها بشنوند.
  2. وقتی می خواهد مطمئن شود ناراحت هستید: وقتی طرف مقابل از بهبودی شما اذیت شود، نسبت به وضعیت شما بیشتر کنجکاو خواهد شد؛ حتی اگر به شما علاقه نداشته باشد. زیرا این موضوع باعث می شود احساس کند اهمیت ندارد. اگر تغییرات شما به صورتی اتفاق بیفتد که باعث کنجکاوی و یا اذیت شدن طرف مقابل شود، تمایل به برگرداندن وی افزایش پیدا می کند.
  3. وقتی معشوق حسادت می کند: بعد از جدایی ممکن است عشق سابق تان تصور کند یا کنجکاو شود که آیا با فرد دیگری در ارتباط هستید یا خیر. اگر کوچکترین نشانه ای از این موضوع پیدا کند و یا احتمال بدهد چنین رویدادی امکان پذیر است احساس حسادت می کند. حسادت باعث می شود تمایل پیدا کند اطلاعات بیشتری در مورد شما به دست آورد و شما را دنبال کند. البته این بد ین معنا نیست که کاری کنید طرف مقابل به شما حسادت کند زیرا ممکن است به دلیل اینکه، حسادت مرتبط با بی وفایی است باعث دور تر شدن معشوق شود. پس لازم است از این تکنیک با دقت و آگاهانه استفاده کرد.

استفاده از تجربیات برای برگرداندن معشوق

مواردی که در بالا ذکر کردم فقط چند مورد کوچک از دلایلی است که باعث کنجکاوی طرف مقابل می شود. برای موفقیت در هر یک از موارد فوق تکنیک های بسیاری وجود.

در واقع همانطور که قبلا گفتم همه تکنیک های کتاب بازگشت به عشق و ازدواج به دنبال ایجاد همین کنجکاوی در طرف مقابل است.

تجربیات برگرداندن معشوق نشان داده است هر بار که معشوق تان شما را دنبال کند، ضمیر ناخودآگاه ویبه گونه ای برنامه ریزی می شود که بیشتر به شما وابسته خواهد شد.

در نتیجه برای او جذاب تر از قبل می شوید و تمایل به بازگشت به رابطه پیدا خواهد کرد.

همه این عوامل دست در دست هم می دهند و باعث می شوند هر لحظه با فکر کردن بیشتر در مورد شما بفهمد چه اشتباه بزرگی مرتکب شده که شما را از دست داده است. (نگاه کنید به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه)

به همین دلیل خیلی مهم است بعد از جدایی از عشق سابقتان به هیچ وجه او را دنبال نکنید و در عوض کاری کنید وی به دنبال شما باشد.

اگر پس از جدایی به هر دلیلی در مکانی قرار می گیرید که معشوق تان نیز آنجا است می توانید از تکنیک های از راه نزدیک برای کنجکاو کردن وی استفاده کنید.

اما اگر بلاک شده اید و هیچ کانال ارتباطی ندارید برای ایجاد احساس کنجکاوی و ترغیب به تعقیب تان، روی تکنیک های از راه دور متمرکز شوید ( نگاه کنید به بهترین راه برای برگرداندن عشق از راه دور).

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد بازگشت به عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به دسته بازگشت به عشق و ازدواج مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهم بیشتر بدانم!

تست احتمال بازگشت به رابطه 

تمرین ها و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

برگرداندن مرد به رابطه – چه مردانی به رابطه بر می گردند

چرا عشق سابقتان از شما دوری می کند

آیا دوستی معمولی مرد و زن امکان پذیر است

ارتباط با عشق قدیمی به چه معناست

دیدن عشق قبلی