اهمیت ظاهر مرد در ازدواج

اهمیت ظاهر مرد در ازدواج

آیا برای زنان ظاهر مردان در انتخاب همسر آینده شان مهم است؟

آیا زنان جذاب تنها با مردانی ازدواج می کنند که مانند خودشان جذاب باشند؟

یکی از رایج ترین نظریه هایی که به درستی توسط مردم درک نشده به این صورت است: هر فردی برای انتخاب همسر آینده اش کسی را در نظر می گیرد که با او از لحاظ جذابیت تناسب داشته باشد. مشکل این نظریه اینجاست که تقریبا همه ی افراد مفهوم آن را به درستی متوجه نشده اند. در نتیجه اگر از لحاظ ظاهری فردی معمولی باشند هنگام روبه رو شدن با زنی بسیار جذاب و زیبا در مورد قرار گذاشتن با او دچار تردید و دو دلی می شوند.

در واقع اهمیت و تاثیر قیافه مرد برای زنان در انتخاب همسر آینده شان به اولویت های خاص آن ها بستگی دارد. در این مقاله در رابطه با این مسئله بیشتر به شما توضیح خواهم داد.

چرا ظاهر مردان برای زن ها مهم است

چرا ظاهر مردان در بعضی موارد برای زن ها اهمیت داشته و در بعضی موارد دیگر اهمیتی به آن نمی دهند؟

بر اساس روانشناسی عشق مردم عاشق افرادی می شوند که امتیازات مشابهی با آن ها داشته باشند.

اگر یک زن بخواهد به میزان جذابیت مردی امتیاز دهد عوامل زیادی مانند ظاهر، موقعیت مالی، موفقیت، شهرت و … در امتیاز دهی او تاثیر خواهند گذاشت.

اهمیت به هر یک از این موارد ریشه در سرگذشت و تجربیات گذشته ی یک زن دارد. اگر زنی بسیار جذاب باشد به ظاهر مردان اهمیت خییلی زیادی نمی دهد اما از سوی دیگر زنی که ظاهر معمولی داشته باشد مردی بسیار جذاب را برای ملاقات و قرار گذاشتن انتخاب می کند تا بتواند توانایی و ارزشش را به دوستان خود نشان دهد.

بنابر این می توان گفت هر زنی به شیوه ای خاص امتیازات مردان مختلف را در نظر می گیرد و موارد مهم موجود در الگوی عشق همه ی زن ها یکسان نبوده و با یکدیگر متفاوت است.

برای بعضی از زنان ظاهر و قیافه ی همسر آینده شان مهم ترین مورد در معیارهایش به شمار می رود و برای بعضی دیگر ظاهر کمترین اولویت را دارد و حتی ممکن است برای بعضی ظاهر فرد اصلا جزو معیارهایش نباشد.

آیا زن ها به ظاهر همسر آینده شان اهمیت می دهند؟

بر اساس تحقیقات زنان کمتر از مردان به ظاهر همسر آینده ی خود اهمیت می دهند. یک مرد می تواند با یک نگاه همسر آینده ی خود را انتخاب کند اما زن ها معمولا زمان بیشتری نیاز دارند تا ویژگی های شخصیتی مرد ها را که بیشتر از ظاهر به آن اهمیت می دهند در نظر بگیرند.

البته هر زنی دوست دارد که با مردی جذاب و خوش قیافه ازدواج کند اما برای بسیاری از زنان کافی است که ظاهر همسر آینده شان تا حدودی قابل قبول باشد و آن ها بیشتر ویژگی های شخصیتی مرد ها را برای ازدواج در نظر می گیرند.

در بعضی موارد خاص ظاهر می تواند نقش مهمی در انتخاب همسر آینده ی زن ها بازی کند اما به صورت معمول و کلی ظاهر و قیافه ی مرد پایین ترین اولویت را برای زن ها در انتخاب همسر شامل می شود.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چرا بعضی افراد از نظر ما جذاب هستند

نقش زیبایی در ازدواج

نقش زیبایی چهره در عاشق شدن

روانشناسی جذابیت ظاهر

اهمیت جذابیت ظاهر در ازدواج

چرا فقط بعضی افراد خاص را دوست داریم

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند