چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

چه رفتاری زنان را جذب می کند؟

زنان جذب چه مردانی می شوند؟

این ها سوالاتی هستند که ممکن است برای هر مردی در جذب زن مورد علاقه اش پیش بیاید. با نوین بینش در مقاله “چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند؟” همراه باشید تا پاسخ این سوالات را دریابید.

چگونه زنان به مردان جذب می شوند

روانشناسان عقیده دارند مردها به صورت ناخودآگاه به زنانی جذب می شوند که توانایی تولید مثل بالایی دارند و می توانند فرزندان خوبی به دنیا بیاورند (زنانی که هورمون های زنانه ی بیشتری دارند و شکل بدنشان مثل ساعت شنی است یعنی دور کمرشان از بالا تنه و باسن باریک تر است).

آن ها همچنین باور دارند که زنان به مردانی جذب می شوند که تامین کننده هستند و می توانند از آن ها مراقبت کنند.

به عبارت دیگر، مردان به ظاهر بیشتر اهمیت می دهند و زنان به وضعیت مالی، موقعیت اجتماعی و توانایی موفق بودن.

با بیشتر نکته های این روانشناسان موافق هستم اما نمی توانم بپذیرم که این ها قوانین کلی است و هیچ استثنایی در چنین قوانینی وجود ندارد.

در این مقاله توضیح می دهم چگونه می توانید زنان را همیشه به خود جذب کنید در واقع می خواهیم بدانیم چه رفتاری زنان را جذب می کند.

موفقیت بیش از هر چیز دیگری زنان را به مردان جذب می کند

بر اساس گفته های روانشناسان ، باید ثروت مند، موفق و مقتدر باشید تا زنان به شما علاقه داشته باشند. درست است؟

باید بگویم که خیر ۱۰۰% اینگونه نیست زیرا بر اساس روانشناسی عشق حتی اگر هیچ کدام از این ویژگی ها را نیز نداشته باشید باز هم می توانید بسیار جذاب باشید اگر بتوانید نشان دهید توانایی و پتانسیل موفق شدن را دارید. در واقع این موضوع به سیاست های مردانه برای جذب زنان بستگی دارد که تا چه حد به در رابطه خود به کار می برید.

در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توضیح داده ام چگونه زنانی که به مردان ثروت مند جذب می شوند به مردانی که جاه طلب و بلند پرواز باشند نیز حتی اگر ثروت مند نباشند جذب می شوند. زیرا جاه طلب بودن نشان دهنده ی این است که چنین شخصی روزی ثروت مند می شود و از رفتارهای مردانه است که زنان را جذب می کند.

به صورت خلاصه در پاسخ به اینکه چه چیزی زنان را بیش از همه به مردان جذب می کند؟ باید گفت: “موفقیت”.
اگر موفقیت، زنان را بیش از هرچیزی جذب کند پس واقعا لازم نیست که موفق باشید تا زنان دوستتان داشته باشند بلکه تنها کافی است نشان دهید مهارت هایی دارید که باعث می شوند روزی موفق شوید.

آیا بلند پرواز بودن شما را جذاب تر می کند؟

بلند پروازی، باهوش بودن، داشتن آرزوهای بزرگ، تلاش کردن، مقاوم و با اعتماد به نفس بودن باعث می شود برای زنان جذاب شوید زیرا همه این ویژگی ها نشان می دهند که شما شخصی هستید که می توانید منابعی که زنان به آن نیاز دارند را تامین کنید.

منظورم را اشتباه متوجه نشوید، منظورم این نیست که زنان مادی گرا هستند اما به دلیل اینکه بیشتر آنان نیاز به حس امنیت دارند به مردانی جذب می شوند که تامین کننده هستند. یعنی در پاسخ به اینکه زنان جذب چه مردانی می شوند؟ باید بگوییم زنان جذب مردانی می شوند که نشان دهند امنیت زن را تامین خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر مقاله ی  تثبیت موقعیت را مطالعه کنید تا متوجه شوید چگونه می توانید این ویژگی ها را در خود نشان دهید بدون اینکه به نظر خود شیفته یا خودنما باشید.

بیشتر زنان نیاز دارند احساس امنیت کنند و به همین دلیل بیشتر آنان به مردانی جذب می شوند که زیبایی اندام کار کرده اند. منظور اندامی عضلانی نیست بلکه اندامی است که نشان دهنده ی نیرو و چابکی باشد.

نکته ی مهم دیگر در این مورد که چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند و ویژگی که می تواند در جذاب نشان دادن شما موثر باشد هنرهای رزمی است. بیشتر زنان به خصوص کسانی که به مراقبت و حمایت نیاز دارند، به مردانی جذب می شوند که تمرینات مربوط به هنرهای رزمی انجام می دهند.
این موضوع باعث می شود که به صورت ناخودآگاه تصور کنند چنین افرادی می توانند از آن ها حمایت و پشتیبانی کنند.

باز هم تاکید می کنم چنین تاثیراتی معمولا در سطح ناخودآگاه شکل می گیرد و ممکن است خود شخص حتی دلیل اینکه به چنین مردی علاقه مند شده را نداند.

به طور خلاصه، جذابیت هیچ ربطی به ژن و صفات موروثی مثل زیبایی ندارد به خصوص اگر یک مرد هستید. همیشه می توانید زنان را به خود جذب کنید به شرط آنکه بدانید قوانین چیست و با چه رفتاری زنان را جذب کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

 سایت نوین بینش بزرگترین منبع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه مورد تحسین دیگران قرار بگیریم

چگونه دیگران را بخندانیم

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن چیست

عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

چگونه می توان فردی را مجدد عاشق کرد

چرا نمی توانم عاشق شوم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم