۴ حرکت آسان برای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه پس از جدایی

به یاد داشته باشید این ۴ حرکت آسان برای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه پس از جدایی اگر با هدف ازدواج و پایداری رابطه شکل نگیرد نمی تواند نتایج خوبی برای شما به همراه داشته باشد. پس اگر به دنبال بازگشت به رابطه پس از جدایی هستید حتما باید با هدف رسیدن به ازدواج و پایداری رابطه پیش بروید. به عبارت دیگر هدف نباید بازگشت به رابطه دوستی باشد.

اگر بخواهیم به این پرسش که چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم پاسخ دهیم باید بدانیم بازگشت به رابطه پس از جدایی ساده ترین مرحله است زیرا فقط خلاصه به برگرداندن عشق نمی شود بلکه حفظ رابطه و پایداری آن نیز اهمیت دارد؛ یعنی اگر ازدواج نکرده ایم، ارتباط را به ازدواج ختم کنیم و اگر ازدواج کرده ایم احتمال جدایی را برای همیشه از بین ببریم.

پس وقتی در مورد ۴ حرکت آسان برای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه پس از جدایی صحبت می کنیم منظور یادگیری مهارت های بازگرداندن عشق از دست رفته و همچنین رسیدن به ازدواج است و اگر متاهل هستیم بازگرداندن همسر به قصد پایداری همیشگی رابطه (نه روابط کوتاه مدت و تفریحی).

اگر همچنان رابطه شما تمام نشده است و در شرایط پس از جدایی قرار ندارید اما طرف مقابل رابطه اش با شما سرد شده است و دیگر به شما توجه نمی کند به شما توصیه می کنم نگاه کنید به مقاله قبلی من با نام چگونه رابطه سرد شده را گرم کنیم).

این مقاله در گذشته ۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته نام داشت که در آخرین و جدید ترین به روز رسانی در سال ۱۳۹۹ که بر اساس آخرین تکنیک ها و پژوهش های من – شاهین زند – نوشته شده است به ۴ حرکت آسان برای برگرداندن عشق از دست رفته و شروع دوباره رابطه تغییر یافت که مهارت مهارت های از راه دور برای بهبود رابطه نیز به آن اضافه شده است.

متاسفانه وبسایت های بسیاری با کپی مطالب نوین بینش به دنبال ایجاد اعتبار ساختگی برای خود هستند تا خود را محقق و پژوهشگر معرفی کنند در صورتی که نه تصویر و نه هیچ ویدئویی از این افراد وجود ندارد. بین این مطالب ممکن است مطالب گمراه کننده و اشتباه بسیاری باشد که ذهن و روان شما را به صورت منفی تحت تاثیر قرار می دهد. پس همیشه مرتبط با موضوع های علمی و تخصصی ابتدا مطمئن شوید وبسایت مورد نظر یک وبسایت معتبر است یا اینکه نویسنده یا مدیر آن به صورت شفاف معرفی شده باشد ( معرفی شاهین زند).

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

گاهی اوقات به یک فرصت دیگر برای شروع دوباره رابطه تمام شده نیاز داریم. 

از نظر ضمیر ناخودآگاه، شریک عاطفی یک منبع تامین کننده نیازهای ضمیر ناخودآگاه است. وقتی ضمیر ناخودآگاه تشخیص دهد ممکن است یک منبع تامین کننده را از دست بدهد، پیغام های اخطار ارسال می کند دقیقا مثل وقتی که کامپیوتر شما یک پیغام ارور یا خطا می دهد. در هنگام جدایی نیز احساسات منفی که تجربه می کنید در واقع پیغام های خطایی است که از سوی ضمیر ناخودآگاه ارسال شده است زیرا از دست رفتن یک منبع تامین کننده یک تهدید و خطر محسوب می شود. در واقع یکی از دلایل میل به آشتی بعد از جدایی و بازگشت به رابطه همین احساسات شدیدی است که پس از جدایی تجربه می کنید.

منابع تامین کننده شما می تواند شغل شما، زندگی شما، اعضای خانواده، عشق یا هر چیزی باشد. تحت تاثیر چنین پیغام های منفی است که احساس ترس، نگرانی و مهمتر از همه آسیب پذیری و ضعیف بودن پیدا می کنید؛ احساسی که باعث می شود همه چیز خود را فدای فقط یک بار دیگر دیدن عشق از دست رفته خود کنید.

احساسی که به شما می گوید اگر فقط یک شانس دیگر داشتی می توانستی همه چیز را  رو به راه کنی؛ در نتیجه به خود می گویید هر طور شده باید راهی برای شروع دوباره رابطه تمام کنم.

در این موقعیت باید بدانید هر چند تلاش برای بازگشت به رابطه ای که برای تان ارزشمند است می تواند کار پسندیده و صحیحی باشد اما نباید مسیر بازگشت به رابطه تحت تاثیر احساسات ضمیر ناخودآگاه باشد زیرا همانطور که از نام ضمیرر ناخودآگاه مشخص است، ضمیر ناخوداگاه آگاهی و شعور ندارد و نمی تواند همه جوانب را در نظر بگیرد. به همین دلیل است که اقدامات و رفتارهای هیجانی که تحت تاثیر احساسات صورت می گیرد معمولا به شکست منجر می شود.

به هر حال چیزی که بیش از همه ذهن را در این شرایط درگیر می کند این است که آیا احتمال بازگشت به رابطه وجود دارد و یا واقعا باید همه این خاطرات را فراموش کنیم!! اصلا مگر می شود فراموش کرد …

به همین دلیل در این مطلب می خواهیم در مورد مهارت های بازگشت به رابطه پس از جدایی بر اساس روانشناسی عشق و دیگر منابع روانشناختی صحبت کنیم که به صورت مرحله به مرحله و بر اساس یک برنامه جامع و مشخص به ما کمک می کند رابطه از دست رفته خود را دوباره شروع کنیم.

البته باید تاکید کنم حفظ رابطه از بازگرداندن عشق به رابطه تمام شده پس از جدایی مهم تر است زیرا بازگشتی که به جدایی مجدد ختم شود شما را در چرخه بازگشت و جدایی می اندازد که از ” جدایی همیشگی” بدتر است ( نگاه کنید به چرا بازگشت به رابطه ساده است اما کافی نیست).

به هر حال نتیجه ای که سخن بالا می گیریم این است که بازگشت به رابطه تمام شده بسیاری ساده تر از آنی است که تصورش را بکنید هرچند شروع یک رابطه جدید با فردی جدید از آن هم ساده تر است اما گاهی تلاش برای حفظ یک رابطه عاشقانه که سرشار از خاطرات شاد و زیباست ارزشش را دارد ( نگاه کنید به چگونه طرف مقابل برای شروع دوباره رابطه پیش قدم شود).

به زبان ساده همه کاری که باید انجام دهیم به دو دسته تقسیم می شود:

حرکت اول: کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد – پرهیز از اشتباهات بعد از جدایی

حرکات بعدی: کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد از جمله تکنیک های جذب غیر مستقیم ( نگاه کنید به اشتباهات و اقدامات صحیح بعد از جدایی – بعد از کات کردن چه باید کرد)

تکنیک های ان ال پی (NLP) برای برگرداندن عشق

قبل از اینکه در مورد ۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه تمام شده سخن بگوییم اجازه دهید اشاره کنیم که منابع این مهارت ها و تکنیک ها بر اساس برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، هیپنوتیزم، زبان بدن، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی عشق، فرهنگ شناسی ایرانی، عصب شناسی و شخصیت شناسی و ان ال پی (NLP) عشق یا برنامه ریزی عصبی کلامی است.

بر اساس همین تکنیک های nlp عشق یا برنامه ریزی عصبی کلامی است که که می آموزیم چه کارهایی بعد از کات کردن نباید انجام دهیم ( مثلا اصرار به ادامه رابطه) و یا مدت زمان ممنوعیت تماس چقدر است ( نگاه کنید به واقعیت در مورد تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق)

برنامه ریزی عصبی کلامی / neuro-linguistic programming  فقط یکی از ده هاه تکنیک و منبعی است که در طراحی تکنیک های نوین بینش و کتاب های من – شاهین زند – استفاده شده است. اما از آنجایی که اطلاعات کمی درمورد این رویکرد وجود دارد، در ادامه کمی در مورد آن صحبت خواهیم کرد و سپس به سراغ مراحل شروع دوباره رابطه پس از جدایی خواهیم رفت.

NLP یا برنامه ریزی عصبی کلامی یعنی بدست آوردن قدرت و کنترل ضمیر ناخودآگاه خود یا دیگران. به زبان ساده nlp به ۳ شکل به شما کمک می کند

nlp یا برنامه ریزی عصبی کلامی در واقع به معنای ارتباط بین نشانه ها و و نورون های مغز است. همه درک ما، احساسات ما و اقدامات مان تحت تاثیر ارتباطی است که بین نشانه های بیرونی و نورون های درونی ذهن شکل می گیرد ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به تکنیک ها و مفاهیم برنامه ریزی عصبی کلامی).

۱ – چگونه nlp  دانش را به مهارت تبدیل می کند

برای بسیاری از شما پیش آمده است که کاری انجام دهید که می دانید اشتباه است ( مثلا پرخاشگری یا عصبانیت). در این شرایط مهم نیست چقدر با خود تکرار کنید و یا نسبت به مضرات پرخاشگری آشنا باشید، همچنان این رفتار ناخوشایند را انجام می دهید. یا ممکن است بسیاری از دانسته های رفتاری دیگر خود را در زمان مناسب به یاد نیاورید.

به همین دلیل است که من از تکنیک های nlp در آموزش های خود استفاده می کنیم و نام آن را آموزش مطالعه محور گذاشته ام زیرا نه تنها دانش روابط عاطفی را به شما می آموزد برای مثال دانش بازگشت به رابطه بلکه این دانش را در ناخودآگاه شما برنامه ریزی می کند.

وقتی دانش مورد نظر در ضمیر ناخودآگاه برنامه ریزی شود دیگر نیاز نیست به آن بیندیشید یا آن را به خاطر داشته باشید، این تکنیک ها خود به خود در رفتار و اقدامات شما نمایان خواهد شد و آن ها را اجرا خواهید کرد.

۲ – چگونه nlp به ما در نفوذ به احساسات دیگران کمک می کند

همان چیزی که من را عاشق می کند نمی تواند شما را نیز عاشق کند. انسان ها با توجه به گذشته و تجربیاتی که داشته اند ویژگی ها و نیازهای متفاوتی در سطح ناخودآگاه دارند و در نتیجه نمی شود یک قانون برای عاشق کردن همه افراد ایجاد کرد ( نگاه کنید به عشق و نیازهای ضمیر ناخودآگاه)..

بسیاری از کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد و همچنین کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد با هدف ایجاد احساس مثبت و مورد نظر در شخص مقابل جهت بازگشت به رابطه پس از جدایی است.

۳ – چگونه nlp به ما در رسیدن به هر هدفی کمک می کند

مهمترین و شگفت انگیز ترین قدرت nlp در فعال کردن نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه است. ضمیر ناخودآگاه شما یک نیروی هدایت پنهان است که اگر به درستی از تکنیک های فرمان به ضمیر ناخودآگاه استفاده کنید هم شما را به سوی اهداف تان هدایت می کند و هم عامل اصلی ایجاد احساس عشق در دیگران است.

این ویژگی nlp همان چیزی است که به ما در جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم و بر اساس روانشناسی جذب کمک خواهد کرد ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به یا قانون جذب عشق از دست رفته بر اساس روانشناسی جذب).

در واقع بر خلاف باور عامیانه مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدای برای این نیست که فقط ارتباط را قطع کرده باشیم بلکه برای این است که از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم نیز استفاده کنیم. به هر حال قبل از هر چیز باید با اشتباهات بعد از جدایی و کارهایی که بعد از کارت کردن نباید انجام داد اشنا باشیم – در ادامه همین مقاله این موارد را نیز توضیح خواهیم داد.

۴ حرکت ساده برای بازگشت به رابطه پس از جدایی

اگرچه احتمال بازگشت به رابطه در روابط مختلف می تواند کمتر یا بیشتر باشد اما در هر صورت این ۴ حرکت به صورت قابل توجهی به شما در بازگشت به رابطه پس از جدایی کمک خواهد کرد ( نگاه کنید به برگرداندن مرد به رابطه – چه مردانی به رابطه برمی گردند).

با این ۴ حرکت ساده برای بازگرداندن عشق از دست رفته یاد می گیرید چگونه با شیوه های ارتباط مستقیم و غیر مستقیم در طرف مقابپل نسبت به خود احساسات مثبت ایجاد کنید. همچنین در مورد مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدایی یاد خواهید گرفت، کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد و کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد را می آموزید و همچنین از اشتباهات بعد از جدایی پرهیز خواهید کرد.

مهمترین منابع بکار رفته در این ۴ حرکت آسان، تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق و کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند است.

حرکت ۱ – کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد 

حرکت اول برای اینکه بفهمیم چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم شناخت اشتباهات بعد از جدایی است که انسان ها معمولا پس از جدایی و طلاق مرتکب می شوند؛ همان اشتباهاتی که بعد از کات کردن باعث ارسال سیگنال منفی می شود.

پس می توان گفت کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد اول از همه شامل پرهیز از اشتباهات بعد از جدایی است.

اشتباهاتی که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد، اشتباهاتی است که پس اتمام رابطه بسیاری افراد به صورت ناخودآگاه مرتکب می شوند زیرا ناخودآگاه به آنها می گوید این بهترین کار برای بازگشت به رابطه شکست خورده است.

اما با اینکار نه تنها باعث ارسال سیگنال های منفی / احساسات منفی به طرف مقابل می شود بلکه موجب می شود احساس شکست در رابطه و ترد شدن پیدا کنید. به عبارت دیگر این اشتباهات وضعیت روحی شما را بیشتر نابسامان می کند.

به همین دلیل است که در ابتدا گفتیم برای اجرای هر تکنیکی مرتبط با احساسات و رفتار باید از طریق برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه آن را حل کرد زیرا ریشه اکثر اقدامات، احساسات و رفتارات ما ضمیر ناخودآگاه است. در مورد اشتباهات نیز برای حل ریشه ای آن باید باور های غلط مرتبط با آن را پیدا کرد و آن ها را از ریشه قطع کرد ( نگاه کنید به ۱۱ باور غلط که بعد از کات کردن باعث اشتباهات بیشتر می شود).

 

تجربیات گذشته، دوران کودکی، امیال، آرزوها و ترس ها، چیزی را در ذهن ما ایجاد می کنند که ضمیر ناخودآگاه نام دارد. ضمیر ناخودآگاه به صورت پنهان مسئول ۹۰ درصد از اقدامات و رفتارهای ما است.

اشتباه ۱ – بهانه پذیری ناسازگار

پس از اینکه یک رابطه عاشقانه تمام می شود ضمیر ناخودآگاه شما همچنان به دنبال نشانه هایی از وجود احساس عاشقانه در عشق از دست رفته است. به این منظور دچار سوء گیری شناختی می شود. سوء گیری شناختی به معنی پذیرش بخشی از واقعیت است که مطابق با امیال ذهن ما باشد.

در این موقعیت ضمیر ناخودآگاه، تمایل به برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه دارد و پذیرش این امیال ضمیر ناخودآگاه نیز باعث می شود دوست داشته باشید هر نشانه ای را که بیانگر احساس وی است بپذیرید حتی اگر به ضرر خودتان باشد. در نتیجه بهانه هایی که از سوی معشوق عنوان می شود را بی چون و چرا می پذیرید و حتی ممکن است گاهی خود را مسبب پایان رابطه عاشقانه تصور کنید.

این بهانه ها گاهی در مورد وضعیت اقتصادی است، گاهی در مورد مشکلات درونی و گاهی هم مخالفت خانواده ها. به هر حال بهانه های بسیاری در این موقعیت ممکن است عنوان شود و شما نیز ناخودآگاه آن ها را بپذیرید. باید بدانید بهانه ها یا دلایلی که به ظاهر باعث جدایی شما شده اند، ریشه اصلی سرد شدن عشق در طرف مقابل نیستند.

برای پیدا کردن دلیل از دست رفتن عشق تان نباید به دنبال دلایل خودآگاه باشید بلکه باید دلایل ناخودآگاه را پیدا کنید. به یاد داشته باشید عشق از طریق خودآگاه و منطق شکل نمی گیرد بلکه ناخودآگاه ایجاد می شود.

پذیرش این بهانه های ناسازگار با واقعیت که یکی از اشتباهات بعد از جدایی است می تواند موجب اشتباهات بعدی شود که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد.

به یاد داشته باشید اشتباهات بعد از جدایی می توانند شما را به یک برند تبدیل کنند اما نه یک برند مثبت بلکه برندی که وقتی اسمش یا یادش به خاطر می آید همراه با احساسات ناخوشایند و منفی است.

اشتباه ۲ – دلجویی درمانی

از دیگر اشتباهات بعد از جدایی که منجر به شکست شما در بازگشت به رابطه پس از جدایی می شود و معمولا افراد پس از جدایی و قطع ارتباط انجام می دهند انتخاب عکس های معذرت خواهی، متن برای برگرداندن عشق یا ارسال صدها پیام و اس ام اس است برای اینکه اعتراف کنند اشتباه خود را پذیرفته اند ( به دلیل بهانه پذیری ناسازگار) و یا اشتباه خود را توجیه کنند.

اما در واقع با اینکار فقط باعث ارسال بیشتر سیگنال های منفی می شوند زیرا این عمل مستقیما احساسات منفی را هدف می گیرد و افزایش می دهد. هرگونه اشتباه، اشاره به اشتباه، پذیرش اشتباه و توجیه آن نیز فقط بیشتر اشتباه و حس منفی مرتبط با آن را در یادها ایجاد می کند.

اگر به دنبال یک شروع تازه برای رابطه قبلی خود هستید باید بدانید بعضی افراد تصور می کنند یک راه درمانی سریع وجود دارد که هر مشکلی را می تواند به سادگی حل کند و آن هم دلجویی و معذرت خواهی از عشق است. اما این تصور یک تصور احساسی است و از سیگنال های منفی و غریزه شما نشات گرفته است.

البته روش صحیحی برای عذر خواهی کردن وجود دارد که می توان از آن حتی وقتی هیچ اشتباهی مرتکب نشده اید استفاده کنید که در همین مراحل به آن اشاره می شود.

اشتباه ۳ – تکدی گری احساسی

یکی دیگر از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد و باعث می شود موفق به بازگرداندن عشق از دست رفته نشویم تکدی گری احساسی است. تکدی گری احساسی یعنی اصرار به ادامه رابطه؛ یعنی برای حفظ رابطه شروع به خواهش و التماس کنیم. این اشتباه یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که بسیاری آن را بهترین راه برای برگرداندن عشق می دانند.

اگر بخواهیم بفهمیم چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم باید بدانیم اصرار به ادامه رابطه یکی از بزرگترین اشتباهات بعد از جدایی است و یکی از کارهایی است که بعد از کات کردن نباید انجام داد.

به یاد داشته باشید اگر فردی تصمیم بگیرد از شما جدا شود، التماس کردن هرگز تصمیم او را تغییر نخواهد داد. خواهش و تمنا کردن باعث می شود به نظر فردی نیازمند و ضعیف بیایید؛ رفتاری که اصلا جذابیت ندارد.

واقعا فکر می کنید معشوق تان از شما جدا شده است تا برای بازگرداندنش التماس کنید؟ هیچ فردی دوست ندارد با یک فرد نیازمند و ضعیف در رابطه باشد. حتی اگر التماس کردن نتیجه بدهد، رابطه ی شما تبدیل به یک رابطه ی ارباب، برده ای می شود.

حتی اگر اصرار های مداوم به ادامه رابطه باعث بازگرداندن عشق شود، مجدد آن رابطه با شکست مواجه خواهد شد زیرا احساسات منفی در ضمیر ناخودآگاه نه تنها از بین نرفته است بلکه بیشتر شده است.

اشتباه ۴ – سندروم ارباب/ برده

از اشتباهات بسیاری رایج بعد از جدایی رابطه ی ارباب/ برده است. این رابطه دقیقا پس از التماس کردن و اصرار به ادامه رابطه شکل می گیرد و مجدد باعث ارسال سیگنال های منفی و در نتیجه شکست در بازگشت به رابطه پس از جدایی می شود.

در واقع این نوع از رابطه وقتی شکل می گیرد که بی چون و چرا هر چیزی که از طرف مقابل خود می شنوید را می پذیرید و ارزش خود را زیر پا می گذارید.

در این شرایط ممکن است بدون در نظر گرفتن خودتان هر چیزی را که عشق قبلی به آن اشاره می کند بپذیرید. باز هم تاکید می کنم اجازه ندهید غرورتان را پایمال کند.

ارزش خود را، خوشحالی خود را، رویاها و همه ی زندگی خود را زیر پا می گذارید تا وقتی بتوانید رابطه از دست رفته خود را دوباره بازگردانید با این خیال که رابطه ی خود را بهبود داده اید. گاهی اوقات بعضی این رفتار ها را به این امید انجام می دهند که شاید در آینده بتوانند مجدد با عشق سابق خود رابطه خوبی برقرار کنند.

اما یکی از عوارض این نوع رفتار این است که عشق سابق شما با خود می گوید ” خب اگر انقدر برای بودن با من مشتاق هستی پس باید به هر چیزی که می خواهم عمل کنی”.

در بسیاری موارد، اگر به رابطه ی ارباب/ برده ای تن بدهید، عشق از دست رفته تان که سابق با او در ارتباط بودید فقط به این خاطر شما را نزدیک خود نگاه می دارد که نیاز های عاطفی و جنسی خود را برطرف کند اما هرگز به شما متعهد نخواهد شد.

می دانید چه اتفاقی برای عشق شما در چنین رابطه ی می افتد؟ عشقی که قصد دارید دوباره رابطه خود را با او بسازید برای همیشه از دست خواهد رفت. اگر می خواهید در فرایند بازگشت به رابطه پس از جدایی موفق شوید از شما خواهش می کنم رابطه ی خود را تبدیل به یک رابطه ی ارباب/ برده ای نکنید.

اشتباه ۵ – اعتیاد ارتباطی آنلاین 

وقتی با فردی وارد رابطه عاطفی می شوید و ناگهان پیامی محبت آمیز از او دریافت می کنید، ضمیر  ناخودآگاه شروع به ترشح هورمون اکسیتاسین / Oxytocin  یا هورمون عشق می کند.

این هورمون باعث ایجاد احساسی هیجان انگیز و سرشار از شوق در هر فردی می شود و وقتی به مرور دریافت احساس عشق از طریق ارتباط آنلاین در ذهنش تکرار شد، ضمیر ناخودآگاه وی به ارتباط آنلاین اعتیاد پیدا می کند. این رویداد بیشتر برای افرادی رخ می دهد که هوش هیجانی ضعیفی داشته دارند.

اکنون تصور کنید چه اتفاقی می افتد وقتی دیگر منبع ترشح این هورمون یعنی دریافت پیام وجود نداشته باشد؟

به صورت ناخودآگاه، اولین کاری که می کنید این است که به سمت منبع ترشح این هورمون یعنی تلفن همراه خود می روید و با ارسال پیام به هر شکلی تلاش می کنید تا با دریافت پیامی از وی مجدد آن احساس را در ذهن خود بیدار کنید.

این رویداد برای افرادی که قبل از جدایی از عشق خود ارتباط تلفنی یا پیامی بیشتری داشته اند رخ می دهد. در این شرایط حتی قرص استومینوفن کدوئین هم نمی تواند جلوی آخرین تماس نصف شب شما را بگیرد.

وجود تکنولوژی های یپشرفته از جمله شبکات اجتماعی و ارتباط های آنلاین مثل تلگرام یا واتس آپ نیز باعث می شوند چنین اعتیادهایی گسترش پیدا کند و هنگام قطع ارتباط به عنوان تنها منبع شروع دوباره رابطه تمام شده در نظر گرفته شود.

این تکنولوژی های ساده که امکان ارسال مداوم پیام را فراهم می کند باعث ایجاد یکی از بزرگترین اشتباهات بعد از جدایی می شود و از جمله کارهایی است که بعد از کات کردن به هیچ وجه نباید انجام داد.

فقط یک لحظه تصور کنید نمی خواهید با فردی صحبت کنید و آن فرد هر ۵ دقیقه یک بار برای شما پیام ارسال می کند. صندوق ورودی پیام های شما مملو می شود از صدها پیام از آن فرد، حتی با وجود اینکه به هیچ کدام از آن پیام ها پاسخ نداده اید.

سپس نصف شب همان فرد با شما تماس می گیرد و شروع می کند به گفتن حرف های آزار دهنده و بی معنی. چه حسی در مورد آن فرد پیدا می کنید؟ آیا می پذیرید مجدد یک رابطه ی عاطفی با آن شخص برقرار کنید؟

ارسال پیام به عشق سابق تان و تماس با وی فقط باعث می شود جذابیت شما کاهش پیدا کند. اگر می خواهید رابطه ی قبلی خود را ترمیم کنید و در شروع دوباره این رابطه تمام شده  به نتیجه برسید باید اجازه دهید فرد مورد نظرتان کمی با خود تنها باشد.

همچنین نیاز دارید به خودتان این فرصت را بدهید تا کمی از رابطه ی از دست رفته ی خود دور باشید. به یاد داشته باشید تماس گرفتن ممتد و ارسال پیام های پی در پی هیچگاه به هیچ فردی کمک نخواهد نکرد.

دریافت پیام های عاشقانه به دلیل تحریک هورمون عشق می تواند به مرور زمان باعث ایجاد ارتباط مثبت بین دریافت پیام و عشق از دست رفته شود. در نتیجه ضمیر ناخودآگاه پس از جدایی به شدت احساس نیاز به دریافت پیام پیدا می کند.

اشتباه ۶ – اثبات تاکیدی عشق 

اثبات تاکیدی عشق به معنای اصرار برای اثبات عشق خود به دیگری است و نوعی اصرار به ادامه رابطه پس از جدایی محسوب می شود. اما برای موفقیت در بازگشت به رابطه پس از جدایی باید بدانید عشق را با اصرار و تاکید نمی توان ایجاد کرذ. همانطور که بارها گفته ام، منشا عشق، ضمیر ناخودآگاه است نه خودآگاه. در نتیجه تلاش و تاکید برای اثبات عشق نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت.

پس فرق نمی کند چقدر اصرار به ادامه رابطه و عشق خود کنید، مدرک بیاورید یا قسم بخورید که عاشقِ رابطه خود با او هستید، به هر حال اینکار به بازگشت عشق پس از جدایی کمک نمی کند.

حتی اگر عشق سابقتان شما را مدام متهم می کند عاشقش نیستید بدانید این یک جنگ روانی است و دلیل واقعی جدایی وی از شما آن اتهامات نیست. چرا که بارها دیده ایم حتی افرادی که به شریک عاطفی خود واقعا آسیب می رسانند، همچنان با عشق طرف مقابل موجه می شوند.

منظورم این است که اگر کسی از ناخودآگاه عاشق شود، دیگر مهم نیست خودآگاه با چه رویداد یا آسیبی مواجه شود، در هر صورت عاشق شما باقی می ماند. اما برعکس اگر خودآگاه با محبت، حمایت و حتی منافع مالی هم رو به رو باشد اگر از ناخودآگاه عاشق نباشد، آن رابطه پایدار نخواهد بود.

در هر صورت باید به یاد داشته باشید نیازی به اثبات تاکیدی عشق نیست زیرا عشق از دست رفته تان می داند چقدر عاشقش هستید. او می داند چقدر به وی اهمیت می دهید، چقدر می خواهید خوشبخت شود، چقدر باعث خوشبختی و خوشحالی شما می باشد و اینکه می تواند شما را کامل کند.

او نیز با شما در ارتباط بوده است و احتمالا برای شما اهمیت قائل است. اما همانطور که گفتم دلیل جدایی شما خودآگاه نیست که خودآگاه بیان شود بلکه ناخودآگاه است و معمولا افراد خود از آن آگاه نیستند.

عشق سابق شما به یک مدرک برای اثبات عشق نیاز ندارد. چنین اقداماتی تنها باعث می شود وی در مقابل شما گارد بگیرد. اینکار همچنین می تواند باعث شود بلاک شوید. (اگر قبلا بلاک شده اید نگاه کنید به معنی بلاک شدن از طرف عشق).

دلیل واقعی جدایی عشق سابق از شما انباشتگی احساسات منفی در سطح ناخودآگاه است.  هر زمان که عشق بی انتهای خود را ابراز می کنید، فقط باعث می شوید احساسات منفی که در وی وجود دارد بیشتر در ذهنش تداعی شود و در نتیجه احتما بازگشت دوباره رابطه بعد از جدایی کاهش یابد.

با یادآوری خود وقتی در شرایط پس از جدایی هستید باعث می شوید در ضمیر ناخودآگاه عشق سابق تان، بیشتر مرتبط با احساس منفی شوید.

بازهم تاکید می کنم اگر می خواهید واقعا در بازگرداندن عشق به رابطه مواجه شوید و پس از جدایی مجدد همه چیز را مثل سابق کنید باید تفاوت بین ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه را بشناسید.

اشتباه ۷ – تعامل دلسوزانه

حتی یک بچه ی کوچک نیز بسیاری اوقات نمی تواند با تعامل دلسوزانه با ایجاد احساس دلسوزی به چیزی که می خواهد برسد پس آیا فکر می کنید شما می توانید با تعاملی دلسوزانه در شروع دوباره رابطه تمام شده موفق شوید؟

پس در صورتی که “اگر” های زیر شامل موقعیت کنونی شما است باید همین الان دست نگه دارید:

  •  اگر  در شبکات اجتماعی پیام ها و عکس های غمگین می گذارید.
  • اگر از جملات و متن برای برگرداندن عشق استفاده می کنید.
  • اگر امید دارید عشق سابق تان آن ها را ببیند و به سمت شما بازگردد
  • اگر مثل بعضی افراد از این هم فراتر رفته اید و عکس تیغی در کنار دستان خود گذاشته اید
  • اگر هرگاه با عشق از دست رفته ی خود تماس می گیرید، به او می گویید چقدر دلتان برایش تنگ شده است و بدون او احساس دلتنگی می کنید
  • اگر فکر می کنید با ایجاد احساس دلسوزی می توانید عشق سابق خود را بازگردانید
  • اگر تمایل به برقرار کردن تعامل دلسوزانه به دلیل ترس از جدایی و تنها شدن است.

پس برای بازگرداندن دوباره عشق به رابطه باید به این نکته توجه داشته باشید ایجاد ارتباط مجدد با عشق سابق تان به دلیل اینکه احساس تنهایی می کنید اصلا فکر خوبی نیست و باعث ترمیم رابطه شما نمی شود ( نگاه کنید به زمان مناسب برای بازگشت به رابطه پس از جدایی).

چیزی که اکنون تجربه می کنید یکی از عوارض جدایی است. باید بدانید همه چنین احساسی پیدا می کنند و این احساس قرار نیست برای همیشه ادامه پیدا کند.

همچنین بدانید تعامل دلسوزانه فقط باعث می شود در ضمیر ناخودآگاه عشق قبلی خود احساسات منفی ایجاد کنید و بیشتر از قبل خود را مرتبط با احساسات منفی کنید.

تعامل دلسوزانه یکی از اشتباهات بعد از جدایی است زیرا هیچ فردی نمی خواهد با یک شخص غمگین زندگی کند. اگر می خواهید در شروع دوباره رابطه تمام شده خود پیروز شوید باید بدانید غمگین بودن و ایجاد احساس گناه و تعامل دلسوزانه هرگز راهکار مناسبی برای شما نیست.

البته عذر خواهی کردن یا استفاده از متن برای برگرداندن عشق در زمان مناسب و در موقعیت مناسب وقتی شرایط بازگرداندن رابطه بعد از قهر است و نه بازگرداندن رابطه بعد از جدایی می تواند فکر خوبی باشد ( نگاه کنید به جملات برگشتن عشق)

اشتباه ۸ – ترس از نفر سوم

جدایی رویداد بسیار ناگواری است به خصوص وقتی شما همچنان نسبت به رابطه خود پس از جدایی حساس هستید و همیشه ذهن تان درگیر این است که آیا او نیز دلش برایم تنگ می شود یا خیر. بدتر از همه وقتی است که متوجه شوید نه تنها نتوانسته اید در ساختن دوباره رابطه موفق شوید بلکه وی با فرد دیگری وارد رابطه عاشقانه شده است.

در چنین شرایطی احساس می کنید از آن شخص مشت محکمی خورده اید و کاملا احساس شکست و سرخوردگی می کنید. هیچ چیز نمی تواند شما را برای چنین رخدادی آماده کند. اما اگر با چنین شرایطی رو به رو شده و متوجه شدید عشق تان، نامزدتان یا فردی که قصد ازدواج با او را داشته اید با فرد دیگری آشنا شده است به هیچ وجه نگران نباشید.

واقعیت این است که اگر عشق قبلی تان خیلی زود پس از جدایی با فرد دیگری وارد رابطه شود به طور قطع آن رابطه یک رابطه ی واکنشی است و رابطه ی واکنشی به ندرت طولانی مدت خواهد بود.

یک رابطه ی واکنشی در واقع به این معنا است که پس از جدایی، عشق سابق شما یک حفره ی بزرگ در زندگی خود احساس می کند که برای جبران و پر کردن آن مجبور به شروع یک رابطه با فرد دیگری می شود.

در واقع شریک سابق شما نیز در پی بازگشت به رابطه شکست خورده ی خود می باشد اما روش دیگری برای بازگرداندن عشق در زندگی خود تعیین کرده است و آن شروع یک رابطه جدید است.

در بسیاری از موارد، چنین روابطی ممکن است پس از جدایی برای پر کردن خلا ناشی از شکست خیلی زود شکل بگیرند و خیلی زود نیز جدی شوند. اما اصلا جای نگرانی نیست؛ هر چه یک رابطه سریع تر شکل بگیرد، سریع تر نیز به شکست منجر خواهد شد و به پایان خواهید رسید.

آگاهی از این موضوع و توانایی شما در مدیریت وضعیت خلقی و روحی خود امری حیاتی در شروع دوباره رابطه تمام شده پس از جدایی خواهد بود.

اشتباهات رایج پس از جدایی مهمترین دلیلی است که جلوی بازگشت به رابطه را خواهد گرفت. با پرهیز از این اشتباهات و انجام اقدامات لازم که باید پس از جدایی انجام دهید احتمال بازگشت به رابطه را ده برابر افزایش خواهید داد.

چرا روابط واکنشی کوتاه مدت است

تقریبا در بیشتر روابط واکنشی، فرد مورد نظر خیلی زود متوجه می شود که رابطه ی جدید واقعا مناسب او نیست و خیلی زود به آن رابطه پایان می دهد – البته اقدامات شما در این وضعیت می تواند به جدی شدن یا زودتر پایان گرفتن آن کمک کند.

پس اگر به دنبال پاسخ به این پرسش هستیم که چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم باید بدانیم اگر عشق سابق مان با فرد جدیدی آشنا شده است و یا در حالی که همسرماست با فرد دیگری ارتباط برقرار می کند، وحشت زده نشویم.

این فقط یک رابطه ی واکنشی است و به زودی به پایان می رسد. البته راهکار ها و وظایف بیشتری برای شما وجود دارد که باید حتما آنها را انجام دهید. این وظایف برای ترمیم رابطه شکست خورده را در حرکت های بعدی توضیح خواهیم داد.

صحیح نیست برای برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه تان سعی کنید با متقاعد کردن وی به اینکه عشق جدیدش مناسب نیست پیش بروید.

با اینکار فقط باعث می شوید وی بیشتر به سمت آن شخص کشیده شود و از شما فاصله بگیرد (به فردی بگویید این دکمه را فشار نده و سپس متوجه می شوید که اشتیاق وی برای فشار دادن آن دکمه بیشتر خواهد شد).

در چنین شرایطی عشق سابق شما ممکن است برای اثبات این موضوع که شما اشتباه می کنید همه ی تلاش خود را به کار گیرد تا رابطه ی طولانی مدت و موفق تری داشته باشد.

اگر در چنین شرایطی قرار دارید، بهترین کار برای شروع دوباره رابطه تمام شده این است که خونسرد باشید. در مورد رابطه ی جدیدی که ایجاد شده است نظر ندهید و اجازه دهید فرایند طبیعی خود را طی کند.

فقط سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید تا وارد حرکات بعدی برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه ی خود شوید و بتوانید رابطه ی خود را پس از جدایی از سر بگیرید. به یاد داشته باشید این رویداد اگر به درستی حرکات بعدی برگرداندن عشق به رابطه را انجام دهید می تواند صد در صد به نفع شما باشد.

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بسیاری وقت ها ارتباط عشقی همسر یا فرد مورد نظر ما با فرد دیگری برگرفته از یک شک است و هیچ دلیل مستندی برای اثبات آن موجود نیست. در این شرایط بهتر است قبل از اینکه در مورد وی قضاوت کنید از این موضوع مطمئن شوید (نگاه کنید به شک به همسر).

نباید از وجود یک رابطه واکنشی وحشت کرد بلکه در این شرایط باید بسیار زیرکانه و هوشمندانه برخورد کنید.

چه کنیم اگر قبلا اشتباهات بعد از جدایی را مرتکب شده ایم؟

خودتان را سرزنش نکنید. همه ی این رفتار ها پس از جدایی از رابطه عاشقانه کاملا طبیعی است. تکلیف مهم این است که بفهمید این رفتارها اشتباه می باشند و مجدد آن ها را تکرار نکنید.

اگر در مورد بازگرداندن بازگشت به رابطه پس از جدایی خود مصمم هستید باید بدانید  التماس کردن، برده شدن، یادآوری و اصرارهای غیر ضروری به ادامه رابطه، ایجاد احساس دلسوزی، ترس و وحشت و خراب کردن رابطه عشق تان جزء مهارت های شما برای ترمیم رابطه شکست خوردتان نیست.

البته رابطه ی عاطفی و عاشقانه ی شما می تواند نجات پیدا کند ولی فقط در صورتی که از مرتکب شدن به چنین اشتباهاتی پرهیز کنید. بهترین کاری که می توانید برای جبران این خسارات انجام دهید وارد شدن به فرایند چهار مرحله ای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه پس از جدایی است که با در نظرگرفتن مقدمه می توان آن را ۵ مرحله ای نیز نامید.

در این ویدیوی آموزشی نیز من –  شاهین زند – توضیح داده ام چگونه با یک تکنیک ساده می شود در لحظه ای که قرار است رابطه تمام شود، از جدایی جلوگیری کرد. آدرس پیج شاهین زند در اینستاگرام: shahinzand18@

حرکت ۲ – کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد

اکنون که با اشتباهات بعد از جدایی آشنا شدیم و فهمیدیم چه کارهایی بعد از کات کردن نباید انجام داد، باید شروع کنیم به یادگیری استراتژی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد. بر اساس استراتژی های بازگشت به رابطه اقدامات بعدی شما شامل مدیریت بازه های زمانی ارتباطی، واکنش بر اساس موقعیت، نحوه ارسال پیام و حتی تاثیر گذاری از راه دور  می باشد ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به آشتی بعد از جدایی) در بعضی موقعیت های بعد از جدایی ممکن است به ممنوعیت تماس نیاز باشد.

اما باید دقت کرد هرگونه حرکت اشتباه در این مرحله بسیار حساس از رابطه می تواند همه فرصت شما را از بین ببرد. متاسفانه سایت ها و مقالات بسیاری را مشاهده می کنید که بدون تخصص و حتی دانش کافی اقدام به کپی و تحریف مطالب سایت نوین بینش کرده اند.

با کمی جست و جو در مورد تعداد مقالات نوین بینش و بررسی مجوز های ثبت آثار ادبی شاهین زند متوجه خواهید شد منبع اصلی آموزش های مرتبط با روانشناسی عشق و بازگشت به رابطه کدام سایت است.

به دلیل عدم آشنایی با این مهارت ها بسیاری از وبسایت ها همه حرکات بازگشت به عشق و ازدواج را خلاصه در تعیین مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدایی کرده اند که به تنهایی هیچ تاثیری ندارد.

به یاد داشته باشید نمی توان یک قانون کلی برای مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدایی یا هر یک از تکنیک ها و مهارت های بازگشت به رابطه پس از جدایی تعیین کرد زیرا همانطور که پیشتر گفتیم افراد، روابط و شرایط متفاوت است و ممکن است بعضی به چند روز و بعضی بیش از ۱ ماه قطع ارتباط نیاز داشته باشند.

در بعضی شرایط نیاز است همه ارتباط ها به صورت صد در صد و قطعی قطع شود و حتی اگر پیامی دریافت شد نیز پاسخی ارسال نشود و فقط از روش های ارتباط غیر مستقیم برای جذب شخص مورد نظر استفاده کرد و در بعضی موارد نیاز است فقط رابطه از سوی شما قطع شود و اگر طرف مقابل پیامی ارسال کرد با رعایت قوانین ارتباط از راه دور پاسخ وی را ارسال کرد.

گاهی نیز ارتباط همچنان ادامه دارد و شما ممکن است تنها به دنبال این باشید که چگونه یک رابطه سرد را گرم کنید که در این شرایط بیشتر تکنیک ها از را نزدیک و کلامی یا پیامی خواهد بود.

هرچند طی یادگیری ۴ مرحله برای بازگشت به عشق و ازدواج همه موقعیت ها و راهکارهای مرتبط توضیح داده می شود اما همانطور که قبلا اشاره کردیم برای اجرای این مهارت باید آن ها را در سطح ضمیر ناخودآگاه برنامه ریزی کرده و همچنین در صورت نیاز تغییراتی در بعضی تکنیک ها بسته به نوع رابطه ایجاد کنیم که نیازمند پشتیبانی تخصصی یک تیم با تجربه است.

مجدد تاکید می کنم مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدایی به تنهایی برای شروع دوباره رابطه تمام شده کافی نیست و بسیاری از تکنیک های بازگشت به رابطه را باید از راه دور و به صورت غیر مستقیم انجام دهید.

اکنون سولی که ایجاد می شود این است که غیر از قطع ارتباط احتمالی و یا کنترل میزان ارتباط چه کارهای دیگری باید انجام داد؟ با ما همراه باشید زیرا تکنیک های اصلی هنوز توضیح داده نشده است.

تکنیک های بازگشت به رابطه از راه دور

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم یا قانون جذب عشق از راه دور تنها با فعال کردن نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه امکان پذیر است که بر اساس تکنیک های شاهین زند و برگرفته از nlp است اما ابتدا باید از اشتباهاتی که ذکر شد پرهیز کنید.

سپس با اجرای این تکنیک ضمیر ناخودآگاه، شما را به صورتی هدایت می کند که بدون هیچ ارتباطی، در بازگشت به رابطه پس از جدایی موفق شوید؛ آن هم به صورتی که عشق سابق تان متوجه نشود تلاشی از سوی شما برای بازگشت به رابطه پس از جدایی صورت گرفته است ( نگاه کنید به بازگشت به رابطه با ارسال سیگنال عشق از راه دور).

هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه می تواند از طریق احساسات شهودی و کنترل افکار و رفتار تان، منجر به اقداماتی در شما شود که در نهایت باعث می شود به هدف خود دست پیدا کنید؛ چه این هدف کسب ثروت باشد، موفقیت تحصیلی باشد یا بازگرداندن عشق.

اگر تاکنون به صورت تخصصی با مهارت های رابطه عاطفی آشنا نشده اید، پس بسیاری از سیگنال هایی که تاکنون ارسال می کردید سیگنال های منفی بوده است. سیگنال های منفی سیگنال هایی است که باعث جدایی از عشق می شود.

در مقابل سیگنال های جذب که در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند آموزش داده شده به شما کمک می کنند در برگرداندن عشق پس از جدایی موفق شوید. سیگنال های جذب از طریق شبکه ۶ مرحله ای حتی می توانند بدون برقرار کردن ارتباط و ارسال پیام یا تماسی باعث بازگشت به رابطه پس از جدایی شوند. ( نگاه کنید به  قانون جذب عشق از راه دور بر اساس تکنیک های nlp).

بسیاری افراد این تکنیک ها را با روش های غیر علمی و  تخیلی قانون جذب اشتباه می گیرند. همه مقالات نوین بینش در مورد اینکه چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم بر اساس روانشناسی مدرن و تکنیک های NLP/ برنامه ریزی عصبی کلامی نوشته شده است و منابعی مثل قانون جذب که توسط تحقیقات و پژوهش ها ثابت نشده است مورد تایید نوین بینش نیست.

آیا عاشق کردن عشق از دست رفته واقعیت دارد؟

متاسفانه افراد سودجو با کپی ناشیانه از مطالب نوین بینش خود را محقق و پژوهشگر جا می زنند  در حالی که نه عکسی و نه تصویر دقیقی از این افراد وجود ندارد. این افراد با ایجاد اعتبار از طریق کپی ناشیانه از مطالب دیگران و متخصص نشان دادن خود از وضعیت دیگران سو استفاده می کنند. با کمی تحقیق و مطالعه بیشتر مطالعه یک وبسایت و همچنین تحقیق در مورد مدیریت آن متوجه خواهید شد که بسیاری از وبسایت ها توسط افراد ناشناسی اداره می شود که هیچ تصویر یا عکسی از آن ها وجود ندارد.

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج بر اساس تکنیک های شاهین زند نوشته شده است و  بر اساس ارتباط از راه دور ( شبکه شش مرحله ای جذب) ارتباطات غیر کلامی ( زبان بدن و زبان چهره) ارتباطات کلامی ( ارسال پیام، ارسال سیگنال های جذب و برقرار کردن ارتباط)، تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق – neuro linguistic programming  و بسیاری موارد دیگر است.

با یادگیری تکنیک های شاهین زند می آموزیم چگونه با استفاده از زبان و نشانه ها می توانیم بر ذهن، احساس و در نتیجه رفتار دیگران تاثیر بگذاریم حتی اگر با آنها در ارتباط مستقیم نباشیم.

درست است که به کمی تلاش نیاز دارید اما به یاد داشته باشید کارهایی که باید انجام دهید به هیچ وجه سخت نیست و همه ی مراحل را می توانید در خانه و بدون نیاز به هیچ امکانات خاصی عملی کنید. حتی اگر با فرد مورد نظر خود در ارتباط نیستید و می خواهید از راه دور او را بازگردانید این تکنیک ها کارساز و عملی هستند.

تاکید می کنم فقط افرادی می توانند این کتاب را دریافت کنند که هدف شان ازدواج یا جلوگیری از طلاق باشد. اگر شما جزء این افراد هستید به شماره ی زیر پیام ارسال کرده و درخواست نسخه رایگان کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند را بدهید.

ارسال پیام از طرف شما به شماره ی زیر به این معنا است که متعد می شوید از این تکنیک ها به درستی استفاده کرده و با نیت مثبت و ایجاد یک رابطه ی پایدار اهداف خود را دنبال کنید.

نسخه رایگان کتاب که شامل توضیحاتی در مورد کتاب و پشتیبانی تخصصی نوین بینش است را می توانید با ارسال پیام به شماره زیر دریافت کنید.

تماس فقط از طریق تلگرام و واتس آپ:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

روابط عمومی تیم نوین بینش

تیم نوین بینش از ارائه ی خدمات به افرادی که متاهل باشند و در پی رسیدن به فرد دیگری به جز همسرشان باشند، معذور است. مقالات و آموزش ها همچنین برای کسانی که به دنبال فردی باشند که متاهل است و می خواهند آن فرد را به رابطه بازگردانند ارسال نخواهد شد. اهداف مورد تایید تیم نوین بینش جلوگیری از طلاق و بهبود روابط عاطفی با قصد ازدواج و ایجاد یک رابطه ی پایدار است.

در صورت تمایل می توانید پس از معرفی خود؛ سن، شغل و تحصیلات (اختیاری) مشکل خود را به صورت خلاصه (با خط فارسی) توضیح دهید. به دلیل درخواست های بسیار ممکن است در پاسخ به پیام شما تاخیر صورت بگیرد ولی قطعا پاسخ شما ارسال خواهد شد.

همچنین می توانید کلیپ های آموزشی شاهین زند در مورد روانشناسی عشق و بازگشت به رابطه را در پیج اینستاگرام شاهین زند مشاهده کنید: shahinzand18@

برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش.

نوشته ی شاهین زند – شرح حالی از سوابق علمی شاهین زند

اگر علاقه مند به افزایش دانش روانشناسی خود در حوزه مهارت های ارتباطی و روانشناسی عشق هستید می توانید از این همین مقاله شروع کنید و همه مقالات معرفی شده مرتبط را مطالعه کنید. 

علاقه مند به یادگیری بیشتر مهارت های روانشناختی هستم:

تست احتمال بازگشت به رابطه 

واکنش در برابر بلاک شدن

آشتی بعد از جدایی

جذب پسر از راه غیر مستقیم

آموزش مطالعه محور

تمرین ها و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

آشنایی با تیم نوین بینش

چرا می توان به نوین بینش اعتماد کرد