چرا می توان به تیم نوین بینش اعتماد کرد

این روزها اگر به دنبال روانشناس باشید می توانید در هر سایت و کانال، فردی را پیدا کنید که مدعی آموزش و مشاوره است. متاسفانه اکثر این افراد هیچ آموزش و تخصصی در این زمینه ندارند و تنها با هدف سودجویی اقدام به جذب مراجع می کنند. سوالی که اکنون ممکن است برای شما ایجاد شود این است که چگونه از صلاحیت این افراد مطمئن شویم. مهمترین توصیه ای که در این باره می توانم به شما بکنم این است که قبل از هر گونه آموزش و پرداخت هزینه اول در مورد مدعیان روانشناسی اطلاعات کسب کنید و ببینید 1) اصلا اطلاعات شفاف و آشکاری در مورد آن ها وجود دارد و 2) آیا واقعا دانش کافی در این زمینه دارند یا خیر.

در ضمن مشاور آنلاین هرگز نمی تواند پاسخ گوی نیازهای درمانی مراجع ها باشد و اگر شما دچار اختلالات روانی هستید حتما باید به صورت حضوری زیر نظر متخصص روانپزشک معاینه شوید.

عمده فعالیت های تیم نوین بینش متمرکز بر نشر کتاب هایی مرتبط با روانشناسی عشق، روانشناسی ازدواج، موفقیت در روابط عاطفی، بازگشت عشق، شروع یک رابطه آشنایی با قصد ازدواج و مهارت های پس از ازدواج است که همراه با پشتیبانی انحصاری ارائه می شود.

این پشتیبانی همراه با آماده سازی و تولید محتوای اختصاصی با توجه به نیاز کاربر است تا جایی که اگر قبلا محتوایی در مورد موضوع یا نیاز کاربر نوشته نشده باشد یا در کتاب ها موجود نباشد محتوای اختصاصی بر اساس نیاز وی به صورت اختصاصی با هدف افزایش آگاهی و مهارت عمومی در حوزه روابط عاطفی نوشته و منتشر می شود که با هدف ایجاد نتایج مطلوب برای مخاطب نوشته می شود. هدف افزایش انگیزه و علاقه در مخاطب است که مطالعه کردن هم برای وی لذت بخش تر شود، هم کاربردی تر و هم مفید تر.

قبل از هر چیز اجازه دهید شاهین زند – مدیر و سرپرست تیم نوین بینش و همچنین نویسنده و پژوهشگر کتاب ها و مقالات نوین بینش را معرفی کنیم.

در مورد موسس نوین بینش 

نام من شاهین زند است و مدیر و موسس انتشارات نوین بینش هستم. پس از سال ها تحقیق، پژوهش و انتشار مقالات روانشناسی تصمیم گرفتم تیم نوین بینش را تشکیل دهم تا بتوانم خدمات بهتر و کاملتری به مخاطبان سایت نوین بینش عرضه کنم.

هیچ چیز به اندازه شفاف سازی در جلب اطمینان نمی تواند تاثیر گذار باشد. به همین دلیل است که همه چیز در مورد سوابق علمی، سوابق شغلی و اهداف و انگیزه های من واضح و آشکار شفاف سازی شده است.

انتشار 4 کتاب و صدها مقاله مرتبط در حوزه  مهارت های ارتباطی یکی دیگر از معیارهای سنجش صلاحیت علمی و تخصصی من به عنوان مدیر نوین بینش است که فقط خودتان پس از مطالعه آن ها می توانید به آن پی ببرید.

همانطور که اطلاعات دارید فعالید در حوزه مشاوره و درمان بر اساس اعلامیه نظام روانشناسی کشور فعالیتی تخصصی است و افرادی که فاقد مدارم و تاییدی های لازم باشند نمی توانند در این حوزه فعالیت کنند. اما متاسفانه بسیاری افراد با سو استفاده به فریب مردم مشغول هستند و خود را مشاور یا روانشناس می نامند.

یکی دیگر از دلایلی که نوین بینش را از دیگر مراکز جدا می کند صداقت است. نوین بینش فقط در حوزه ای فعالیت می کند که تخصص و دانش آن را دارد و نه حوزه های غیر مرتبط. مشاوره و درمان در حوزه فعالیت نوین بینش نیست زیرا نوین بینش یک مرکز نشر و انتشار کتاب است.

کتاب های نوین بینش در حوزه مهارت های ارتباطی منتشر می شود اما این کتاب ها نیز هیچ یک بر اساس تجربیات شخصی نوشته نشده اند بلکه بر اساس منابع علمی تالیف و ترجمه شده اند.

در واقع تخصص اصلی تیم نوین بینش اشنایی به زبان انگلیسی و ترجمه محتوای علمی است که می تواند به افراد با توجه به نیاز شان کمک کند.

روزانه بیش از هزاران منبع علمی و در مجلات علمی منتشر می شود که بر اساس آمار و تحقیقات متعدد یک موضوع یا تکنیک یا فرضیه ای را به اثبات رسانده است. البته منابعی نیز وجود دارد که اعتبار بسیار کمی دارند. در واقع منابعی اعتبار علمی بالایی دارند که تعداد رفرنس یا ارجاع ها بیشتر باشد. برای مثال یک مقاله ممکن است در 10 مقاله دیگر منبع شده باشد و مقاله ای دیگر در هزاران مقاله.

به همین دلیل نوین بینش منابع خود را از بین منابعی انتخاب می کند که اعتبار ارجاعی بالایی داشته باشد و فرضیه آن توسط هزاران پژوهش یا آزمون دیگر به اثبات رسیده باشد. بیشتری منابعی که در تهیه کتاب های نوین بینش استفاده است در حوزه روابط عاطفی، طلاق، ازدواج و حفظ رابطه است. در بسیاری از مقالات فرضیه هایی مطرح شده است که توسط صدها و گاهی هزاران آزمون مختلف نحوه حفظ و حتی بهبود یک رابطه را به اثبات رسانده است که هر یک بر اساس شرایط و موقعیتی خاص است.

در نتیجه انتشارات دیجیتال نوین بینش نه تنها مقالات و محتوایی را ترجمه و منتشر می کند که به صورت کلی و جهان شمول می تواند موثر باشد بلکه بر اساس نیاز کاربر و آشنایی با نظرات آن ها به صورت اختصاصی پس از تحقیق و پژوهش مقالات و محتوایی را جست و جو می کند که کاملا مرتبط با نیاز کاربر است و به صورت اختصاصی نکته اصلی آن مقاله را پس از ترجمه به زبان ساده در اختیار کاربر قرار می دهد.

همانطور که می دانید بیشتر بخش های مختلف یک مقاله به اثبات فرضیه و توضیح مراحل آزمون اختصاص دارد و تئوری یا تکنیکی که در نهایت معرفی می شود فقط یک بخش کوچک از مقاله را شامل می شود. در نتیجه نوین بینش نیز می تواند در یک مطلب خود نتیجه ی ده ها مقاله ای که به اثبات رسیده است را به زبان ساده ترجمه کند و بر اساس نیاز کاربر  در اختیار وی قرار دهد.

مجدد تاکید می کنم این تکنیک ها و نظریه ها از بین مقالاتی انتخاب می شود که بیشتری اعتبار علمی و ارجاع را دارند یعنی توسط صد ها و گاهی هزاران ازمون به اثبات رسیده اند و شکی در نتیجه بخش بودن ان باقی نگذاشته اند.

نوین بینش با توجه به ارتباطی که با خوانندگان کتاب های خود دارد می تواند

کتاب های نوین بینش برای چه افرادی مناسب است 

این کتاب برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جلوگیری از جدایی یا طلاق هستند و یا حتی در شرایط پس از آن هستند و قصد بازگشت عشق به زندگی خود دارند. همچنین برای افراد مناسب است که قصد شروع یک رابطه عاطفی با قصد ازدواج را دارند یا افرادی که در گذشته به منظور ازدواج با فردی آشنا شده اند اما اکنون به دلیل مشکلاتی نمی توانند ازدواج کنند.

برای مثال اگر قصد شما بهبود رابطه باشد همه تکنیک های مهارت های ارتباطی مثل ارتباط کلامی، غیر کلامی، پیامی و از راه دور در رابطه با بازگشت عشق آموزش داده می شود.

یا در کتابی دیگر همه چالش های ازدواج از بهانه های اقتصادی گرفته تا مخالفت های خانواده و بسیاری موارد دیگر بررسی شده و راهکار آن نیز عنوان شده است. کتاب های نوین بینش همچنین برای افرادی مناسب است که می خواهند مهارت های ارتباطی پس از ازدواج را بیاموزند حال چه ارتباط با همسر باشد چه ارتباط با خانواده همسر.

پس فرق نمی کند در چه شرایط یا موقعیتی باشید، نوین بینش همیشه یک کتاب مناسب برای شرایط دقیق شما دارد و حتی برای مخاطبان خود به صورت اختصاصی بر اساس نیاز آن ها فقط مقالات و بخش هایی از کتاب های علمی مرتبط را ترجمه می کند که دقیقا مرتبط با نیاز کاربر باشد. البته این محتوا در بانک انتشارات نوین بینش ذخیره می شود و در نشر، به روز رسانی و تهیه کتاب ها و مقالات بعدی استفاده می شود. به همین دلیل حق مادی و معنوی اثار نوین بینش متعلق به نوین بینش است و کاربر فقط می تواند برای استفاده شخصی از آن استفاه کند و حق هیچگونه نشر و یا انتشار آن را ندارد.

چرا کتاب های نوین بینش تاثیر گذار است

یکی از دلایل دیگر که کتاب های نوین بینش را متمایز می کند این است که کتاب های من – شاهین زند – مدام بر اساس آخرین اطلاعاتی که در ارتباط با بازدید کنندگان نوین بینش و نتایج موفقیت آمیز خوانندگان و همچنین نظرات و پرسش های خوانندگان کتاب بدست می آید به روز رسانی می شوند. این بدین معنا است که این کتاب ها مدام بر اساس نیاز های جامعه محتوای کاملتری را در اختیار خواننده قرار می دهد.

یکی دیگر از دلایلی که شما را مطمئن می سازد کتاب های نوین بینش مناسب شما است امکان ارتباط رایگان با تیم نوین بینش است. تیم نوین بینش این امکان را ایجاد کرده است تا پس از دریافت اطلاعاتی جزئی از شما، کتاب مناسب را به شما معرفی کند.

روش آموزش این کتاب ها، آموزش مطالعه محور است که یک روش کاربردی در آموزش تکنیک های ارتباطی مرتبط با کتاب است.

منابع کتاب های نوین بینش

منابع این کتاب ها شامل رفتارشناسی، زبان شناسی، عصب شناسی، ارتباطات بین فردی، طرح واره های شناختی، زبان بدن، ازدواج و طلاق است.

چرا دانش به تنهایی کافی نیست

راننده ای را تصور کنید که فقط در مورد رانندگی کتاب مطالعه کرده است؛ هر چقدر هم دانش وی در مورد رانندگی افزایش پیدا کند تا وقتی مهارت رانندگی بدست نیاورد آن دانش کاربردی برای او ندارد.

یا فوتبالیستی را تصور کنید که سال ها در مورد تکنیک های فوتبال کتاب مطالعه کرده است، آیا با این مطالعات می تواند در زمین فوتبال نیز به خوبی عمل کند؟ خیر نمی تواند.

هرچند دانش، مقدمه ای برای بدست آوردن هر مهارتی است اما دانش با مهارت تفاوت دارد. بدون مهارت، دانش شما هرگز به مرحله عمل نخواهد رسید. به همین دلیل ممکن است بسیاری افراد حتی اقدامات و ارتباطات صحیح را بدانند اما در عمل آن ها را اجرا نکنند. تا کنون برای تان پیش آمده است که به خودتان قولی بدهید اما خیلی زود آن را زیر پا بگذارید؟ دلیلش این است که هر چند شناخت و آگاهی شما باعث شده به خود قول بدهید اما عدم مهارت باعث شده نتوانید آن را اجرا کنید.

برای بدست آوردن مهارت باید آن را در ناخودآگاه خود برنامه ریزی یا تثببیت کنید ( نوعی تکنیک شرطی سازی). به همین دلیل کتاب های نوین بینش همراه با یک الگوی مطالعه خاص که با فاصله زمانی و تمرین و درگیر کردن ذهن است ارائه می شود.

کتاب های نوین بینش با روش برنامه ریزی دو مرحله ای ناخودآگاه به شما کمک می کند تکنیک های مورد نظر را به صورت عملی، کاربردی و واقعی در ناخودآگاه خود برنامه ریزی و در زندگی اجرا کنید.

ضمیر ناخودآگاه مسئول موتور حرکتی خودکار یا همان خلبان خودکار بدن است که باعث می شود بدون نیاز به اندیشیدن کاری انجام دهید مثل سخن گفتن و رانندگی.

از آنجایی که ضمیر ناخودآگاه بر اساس تکرار، نظم و منابع معتبر متنوع برنامه ریزی می شود، ساختار آموزش مطالعه محور و نظم مطالعات می تواند ذهن شما را در مسیر تمرین ها برنامه ریزی کند. با اینکار در واقع ما هم دانش و هم مهارت شما را افزایش می دهیم. چون دانش بدون مهارت سودمند نیست.

بسیاری از این تکنیک ها در هدف مندی، برنامه ریزی، ارتقای شغلی یا تحصیلی و بهبود اوضاع خلقی و انگیزشی شما نیز موثر است.

پشتیبانی عمومی آنلاین به صورت رایگان

پشتیبانی انتشارات نوین بینش به هدف آشنایی با نیاز کاربر و تولید و نشر کتاب ها و مقالات بر اساس نیاز کابران است. نوین بینش یک مرکز مشاوره یا درمان نیست. حتی اگر در این حوزه تخصص نیز داشتیم به دلیل اینکه مشاوره و درمان نیاز به ارتباط حضوری دارد امکان آن به صورت آنلاین فراهم نیست. هرچند پشتیبان های نوین بینش تحصیلات در حوزه روانشناسی دارند و به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند اما این اقدام نه برای مشاوره یا درمان بلکه برای بررسی و جمع آوری تحقیقات مرتبط و ارائه آن به مخاطب است.

هدف انتشارات نوین بینش ارائه کتاب ها و محتویاتی است که بتواند زندگی شما را تغییر دهد و یک گام مثبت در توسعه شرایط ذهنی و ارتباطی شما باشد. ار

هرچند پشتیبانی و ارتباط رایگان به دلیل صدها پیامی که روزانه برای ما ارسال می شود ممکن است کمی با تاخیر باشد اما تصور کنید اگر به صورت رایگان به این اندازه خدمات ارائه می دهیم  پس از ثبت نام چه پشتیبانی نیرومندی ارائه خواهیم داد.

همیشه از طریق شماره 09306135008 می توانید به صورت رایگان و 24 ساعت از با انتشارات نوین بینش در ارتباط باشید.

پشتیبانی تخصصی آنلاین پس از ثبت نام

یکی دیگر از ویژگی های مثبت نوین بینش این است که خرید شما به معنای پایان ارتباط با ما نیست بلکه به معنای شروع این ارتباط است.

نوین بینش به شما کمک می کند این تکنیک ها را به درستی انجام دهید و هر کجا پرسشی داشتید به شما پاسخ می دهد. در پایان هر فصل مجموعه ای از پرسش ها ارائه شده که مربوط به تکنیک های همان فصل است. پاسخ این پرسش ها پس از تهیه کتاب توسط پشتیبان در اختیار شما قرار می گیرد.

نوین بینش با پیگیری مطالعه و تمرین ها مطمئن می شود مخاطبان به محتوا و مطالبی که نیاز دارند دسترسی دارند و مطالعه را به درستی و بدون نیاز به محتوا و مقالات مکمل به پایان رسانده اند. همچنین با پیگیری مطالعات شما به شما انگیزه برای مطالعه بیشتر و گاهی دریافت منابع مکمل بیشتر می دهد.

کارشناسان نوین بینش همیشه آنلاین هستند که پشتیبان شما و کتابی باشند که تهیه کرده اید. البته تاکید می کند پشتیبانی انتشارات دیجیتال نوین بینش منحصر به نشر اثار دیجیتال نوین بینش است و برای مثال اگر شما مشکل خلقی یا بالینی داشته باشید که به پزشک یا مشاور حضوری نیاز داشته باشد، تیم ما از انجام آن معذور است.

چگونه به روانشناسان دنیای مجازی اطمینان کنیم

نوین بینش یک مرکز مشاوره و روانشناسی نیست و حتی اگر بود نیز به صورت آنلاین امکان چنین فعالیت هایی وجود نداشت. این نکته را باید به یاد داشته باشید که هیچکس به اندازه شما نمی تواند مشاور و تصمیم گیرنده اصلی در زندگی شما باشد. البته موضوع درمان جدا است و وقتی فردی احساس می کند مشکلات خلقی یا بالینی دارد باید به صورت حضوری به روانشناس یا پزشک مراجعه کند.

به هر حال اگر هدف شما مراجع به یک روانشناس است باید دقت کنید روانشناس نماهای بسیاری امروز در شبکات اجتماعی و وبسایت ها فعالیت می کنند که با دزدی ادبی و کپی اثار دیگران از جمله نوین بینش سعی می کنند تصویر فردی تحصیل کردن و متخصص از خود به نمایش بگذارند.

به منظور جلوگیری از سو استفاده این افراد نوین بینش در ادامه توصیه هایی را ارائه کرده است که با رعایت آن ها می توانید تفاوت روانشناس های واقعی با روانشناس نما ها را تشخیص دهید.

مشاوره و روانشناسی یک حوزه تخصصی است و اگر فردی بدون مدرک تحصیلی و تاییدیه های لازم اقدام به مشاوره کند می تواند منجر به بدتر شدن شرایط شما شود.

  • برای اطمینان از صلاحیت روانشناس قبل از هر گونه مشاوره و پرداخت هزینه اول در مورد فرد مشاور و تیم پژوهشی وی اطلاعات کسب کنید و ببینید آیا واقعا دانش کافی در این زمینه دارد یا خیر. به یاد داشته باشید فردی که تخصص لازم را نداشته باشد نه تنها هزینه شما را بیهوده می کند بلکه ممکن است با راهنمایی غلط موقعیت شما را بدتر کند. یا باعث شود فرصت طلایی درمان را از دست بدهید
  • هرگز تا وقتی تیم یک وبسایت را مطالعه نکردید و از حوزه فعالیت و تجربیات آن ها آگاه نشدید به آن وبسایت اطمینان نکنید.
  • سرقت ادبی و کپی اثار دیگران بسیار ساده است و باید دقت کنید که محتوای یک وبسایت یا شبکه اجتماعی متعلق به خود آن مجموع باشد. به همین دلیل پیش از هر چیز باید از منابع آن مجموعه مطمئن شوید زیرا در صورتی که منبعی نداشته باشند یا از دیگران کپی کرده اند یا تجربیات غیر علمی خود را بیان می کنند.
  • مهارت های بازگشت به عشق، بهبود رابطه، آغاز رابطه، تبدیل رابطه به ازدواج، مهارت های پس از ازدواج و غیره مربوط به تصمیم ها و اقداماتی است که خود باید برای زندگی خود بگیرید. یکی از نیازهای روانشناسی انسان نیاز به استقلال است و وقتی این نیاز توسط نظر خواهی از دیگران نقض شود به دلیل تخریب نیاز یا ( need frusgtration ) تحت تاثیر منفی قرار می گیرید و ذهن شما در عمل به آن توصیه نه تنها به خوبی عمل نمی کند بلکه باعث تاثیرات منفی در حوزه های دیگر نیز می شود. به همین دلیل تصمیم گیری باید به عهده شما باشد اما با افزایش مطالعه و اطلاعات خود می توانید محتوای موتور حرکتی و حافظه خودکار خود را ارتقا دهید و با برنامه ریزی یا تنظیم درونی انگیزه های خود امکان استفاده خلاقانه از محتوای حافظه خود را به دست اورید. در این شرایط ذهن شما خود بهترین مشاور خواهد بود و از طریق محتوای علمی که در اختیار دارد بهترین ایده را در اختیار شما قرار می دهد. حتی اگر فردی بهترین توصیه را نیز به شما ارائه دهد و بهترین نتیجه را بگیرید همچنان موقت خواهد بود و در مسائل دیگر مجدد به بن بست خواهید رسید.
  • بسیاری از مطالب وبسایت های عشق در اینترنت یا شبکات اجتماعی از روی وبسایت نوین بینش بازنویسی شده است. در نتیجه ممکن است باعث شود تصور کنید مطالب توسط یک پژوهشگر متخصص نوشته شده است و به آن ها اطمینان کنید. با دقت به کیفیت نگارش و مطالعه سوابق علمی و مطالعه سوابق شغلی نویسنده می توانید متوجه اینگونه جعل کردن ها باشید.
  • همچنین با بررسی گستردگی موضوع های مقالات – اینکه محدود به یک موضوع مثل بازگشت به رابطه نباشد- و تعداد آن ها به سادگی متوجه خواهید شد آیا مطالب نوشته همان پژوهشگر بوده یا بازنویسی مطالب دیگران است.
  • نکته ی بعدی مجوز و نماد اعتماد الکترونیک است. البته فقط داشتن این مجوز کافی نیست. وقتی برای فردی می خواهید مبلغی ارسال کنید باید دقت کنید مجوز صادر شدن دقیقا به نام همان فردی باشد که می خواهید به حسابش پول واریز کنید. همچنین دقت کنید صاحب امتیاز یا اسم وبسایت باشد و یا اسم فردی که قصد پرداخت به او را دارید. زیرا بسیاری از وبسایت هایی که گردانندگان آن ها مشکوک هستند، فعالیت ها و تخصص هایشان شفاف نیست و می خواهند ناشناس بمانند و در نتیجه مجوز به آن ها تعلق نمی گیرد با پرداخت مبلغی پول به اسم شرکت ها، اشخاص یا موسسات دیگر مجوز دریافت می کنند.
  • پرداخت های تیم نوین بینش و مجوز های این موسسه همه به نام مدیریت و پژوهشگر تیم نوین بینش – شاهین لشنی زند است (نام ایشان در سایت و کتاب ها این به صورت شاهین زند نوشته شده است) که در انتهای وبسایت نوین بینش قابل مشاهده است.
  • برای اطمینان از یک وبسایت و خدمات آن همیشه در مورد اهداف و انگیزه های مدیر یا تیم اجرای آن وبسایت اطلاعات کسب کنید تا مطمئن شوید تنها انگیزه آن ها کسب درآمد یا کلاهبرداری نباشد (نگاه کنید به اهداف و انگیزه های شاهین زند از تاسیس نوین بینش).

تضمین 

تضمین بازگشت وجه به این صورت است که اگر فردی از مطالعه کتاب های نوین بینش راضی نبود طبق قوانین و مقرارت نوین بینش می تواند درخواست بازگشت وجه بدهد.

اما هیچ وقت، هیچ کسی، هیچ کجا نمی تواند آینده را صد در صد تضمین کند. اگر کسی پیدا شود و در مورد رویدادهای آینده به شما تضمین بدهد خود نشانه ای است از تبلیغات فریب کارانه.

متغیرهایی وجود دارد که تضمین صد در صد آینده را غیر ممکن می سازد. برای مثال سیل، زلزله، تصادف، بیماری و غیره. اما اگر احتمالات نادر را در نظر نگیریم مطالعه این کتاب همراه با جلسات مشاوره می تواند شما را به نتیجه برساند.

اما صد در صد تضمین می کنیم محتویات این کتاب می تواند نکاتی را به شما بیاموزد که قطعا اطلاعات بسیار مهم و ضروری در اختیار شما قرار داده و همچنین دانش و مهارت شما را در حوزه روابط عاطفی ده برابر بیشتر خواهد کرد.

همچنین تضمین می کنیم تیم نوین بینش همه تلاش خود را به کار می گیرند همه چیز را یاد بگیرید.

نظرات

از آنجایی که نتایج موقیت آمیز ما بسیار زیاد است نمی توان همه آن ها را در وبسایت قرار داد به همین دلیل کانال تلگرامی درست کرده ایم که مدام با انتشار نظرات موفقیت آمیز مراجع های قبلی به روز رسانی می شود.

کانال نظرات مراجعه های قبلی: @novinbineshnazarat

آدرس دیگر صفحات و کانال های نوین بینش در تلگرام و اینستاگرام:

سایت روانشناسی نوین بینش:  www.novinbinesh.com

کانال روانشناسی نوین بینش:   @novinbinesh

کانال نظرات مراجعه های قبلی: @novinbineshnazarat

صفحه اینستاگرام نوین بینش: novinbinesh

صفحه اینستاگرام شاهین زند: shahinzand18

آدرس جیمیل آکادمی نوین بینش: academynovinbinesh@gmail.com

انتقادات و پیشنهادات:  shahinzand18@gmail.com

مزیت های ارسال رایگان پیام به تیم نوین بینش

ارتباط رایگان با تیم نوین بینش می تواند بسیار موثر باشد. در ادامه به تاثیرات مثبت ارتباط رایگان با تیم نوین بینش اشاره خواهم کرد.

  • مراجعین متوجه می شود اصلا ارتباط آنلاین برای وی سودمند است یا خیر.
  • مراجع کننده یک تصویر واقعی و برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به هدف خود بدست می آورد.
  • بسیاری مراجعین می توانند به پاسخ پرسش های خود بدون هیچ هزینه ای دست پیدا کنند.
  • مراجعین می توانند با منبع و یا مقالاتی که برای حل مشکل خود نیاز دارند به صورت رایگان آشنا شوند.
  • ارسال پرسش و اقدام به برقراری ارتباط به صورت آنلاین هیچ ضرری ندارد و در صورت اینکه نتیجه بخش نباشد، مراجع می تواند فکر دیگری بکند.
  • ما به هیچ وجه شما را نصیحت نمی کنیم، مشاوره نمی دهیم یا برای شما نسخه نمی پیچیم بلکه تکنیک هایی را به شما یاد خواهیم داد که کاربردی و عملی است و انتخاب مسیر را بر عهده خودتان خواهیم گذاشت.

مزیت های ارتباط آنلاین

  • به دلیل محدودیت های موجود ارتباط با نویسنده یک کتاب یا پشتیبانی آن به صورت حضوری امکان پذیر نیست که این امکان به صورت آنلاین وجود دارد.
  • اگر به هر دلیلی تمایلی به معرفی هویت خود نداشته باشید می توانید به صورت ناشناس با ما در ارتباط باشید و از پشتیبانی لازم بهره مند شوید.
  • جزوات، پاسخ ها و تکنیک هایی که در پشتیبانی آنلاین ارائه داده می شود همیشه در اختیار شما خواهد بود و می توانید همیشه به مطالب رجوع کنید.
  • بسیاری مواقع تاثیر نوشته به دلیل اینکه به توجه و دقت بیشتری از سوی مراجعین نیاز دارد می تواند نتیجه ی بهتری در برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شما در جهت موفقیت در اهداف تان داشته باشد.

چگونه در دوره های نوین بینش ثبت نام کنیم

پس از پرداخت بلافاصله فایل کتاب مورد نظر ارسال می شود. سپس ۱ الی ۲ روز پس از پاسخ به پرسش های فصل ۱ دوره شما آغاز می شود.

طبق قوانین و مقررات نوین بینش فقط افرادی اجازه استفاده از تکنیک های کتاب را دارند که هدف شان رابطه پایدار و ازدواج یا بازگشت به ازدواج باشد.

برای ثبت نام در دوره ها یا اطمینان از اینکه کدام دوره مناسب شرایط شما است به شماره زیر در تلگرام یا واتساپ پیام ارسال کنید:

09306135008

آدرس دفتر مرکزی:

اصفهان خیابان ارتش کوچه ۶۹ ساختمان پیمان طبقه ی ۲ واحد ۱۱

تضمین فضای شخصی

مهمترین تعهد تیم نوین بینش حفظ اسرار و اطلاعات شخصی مراجعین است. به جز اعضای تیم نوین بینش هیچ فرد دیگری دسترسی به اطلاعات و پیام های شما نخواهد داشت و این موضوع کاملا توسط ما تضمین می شود. همه ی شماره های واتس آپ و تلگرام سایت نوین بینش توسط برنامه نویسان حرفه ای کد گذاری شده اند و به هیچ وجه قابلیت دسترسی به این اطلاعات وجود ندارد. همچنین همه ی اعضای تیم نوین بینش نسبت به حفظ اسرار و فضای شخصی مراجعین ضمانت کتبی داده اند.

اخطار

متاسفانه بسیاری افراد مدت زمان بسیاری از وقت ارزشمند خود را در راه کپی برداری و سرقت ادبی تلف می کنند و نمی دانند واقعیت های فضای مجازی امروز هر روز بیشتر برای مردم و جامعه مدرن ایران روشن و آشکار می شود و فقط زمان و وقت خود را هدر می دهند.

کتاب های من – شاهین زند – دارای مجوز نشر از وزارت ارشاد است و همچنین در این نهاد به ثبت رسیده است به همین دلیل با یک گزارش ساده هر وبسایتی که اقدام به فروش این سایت ها را داشته باشد فیلتر می کنند. وبسایت ها نیز از این موضوع آگاه هستند پس اگر جایی کتاب های نوین بینش را مشاهده کردید بدانید آن نسخه تقلبی است و محتوای واقعی کتاب های من را ندارد.

بسیاری افراد پیام می دهند و ادعا می کنند هزینه ای از آن ها برای جلسات مشاوره و یا مقالات بنده را با نام مقالات بازگشت به رابطه (یا دوره بازگشت به رابطه) خریداری کرده اند در صورتی که رسید پرداختی شان به نام فردی دیگر است. اول اینکه من مشاور نیستم و فقط نویسنده مقالات آموزشی هستم که توسط تیم نوین بینش در اختیار مراجع کننده ها قرار می گیرد.

دوم اینکه تیم نوین بینش تنها تیمی است که زیر نظر بنده به پرسش های عمومی و تخصصی سایت نوین بینش پاسخ می دهد.

بعضی افراد نیز پیام ارسال می کنند و اطلاع می دهند برای درمان مشکلات بالینی خود مبلغی را پرداخت کرده اند تا با شاهین زند مشاوره داشته باشند. مجدد تاکید می کنم مشاوره آنلاین به هیج وجه نمی تواند پاسخ گوی درمان مراجع باشد زیرا به مصاحبه بالینی و ارتباط حضوری نیاز دارد. اما حتی اگر هم امکان داشت من به دلیل اینکه طبق قوانین نظام روانشناسی ایران مجوز مشاوره ندارم پس هیچگاه چنین کاری نخواهم کرد.

اصفهان – خیابان ارتش – کوچه 69– ساختمان پیمان – واحد 11