تشخیص عشق از هوس

تشخیص عشق از هوس

تشخیص عشق از هوس به شما این امکان را می دهد که قصد و نیت طرف مقابلتان را پیدا کرده و برای ادامه ی رابطه با او تصمیم درستی بگیرید.

عشق چیست

عشق واقعی برخاسته از اندیشه و با اعتماد همراه است.

عشق واقعی هیچ گاه تنها با هدف ارضای نیازها ایحاد نشده و طرف مقابلتان شما را سازگار با معیارهای خود دیده و عاشق شما شده است.

برای یک عاشق واقعی تنها ارضای نیازهای خود مهم نیست بلکه همواره در تلاش است نیازها و خواسته های شما را نیز تامین کند.

هوس چیست

هوس احساسی زودگذر است که در بسیاری از مواقع در نگاه اول با عشق اشتباه گرفته می شود.

درواقع هوس یک احساس ناگهانی بوده و بدون هیچ اندیشه و سازگاری با معیارها ایجاد می شود.

نشانه های رابطه عاطفی ناپایدار

فردی که به شما تنها احساس هوس گونه داشته باشد هیچ گاه در مورد احساساتش با شما صحبتی نکرده و تنها زمانی می خواهد کنار شما باشد که برای ارضای نیازهای جسمی و روحی خود به شما احتیاج داشته باشد.

همچنین این فرد همواره از حرف زدن در مورد آینده، برنامه ها و اهداف خود با شما اجتناب خواهد کرد و به هیچ عنوان به مشا اجازه نمی دهد متوجه  کارهایش شده و یا در مورد آن ها نظری بدهید.

در مقابل فردی که عاشق شما باشد در تمام بحران ها و مسائل مختلف زندگی تان در کنار شما بوده و درحالی که شما را حمایتتان می کند به شما انگیزه و نیروی رو به رو شدن با مسائل مختلف زندگیتان را خواهد داد. نگ

نشانه های رابطه عاطفی پایدار – رابطه جدی

او هیچ گاه به شما دروغ نمی گوید و در مقابل به شما نیز اعتماد کامل دارد.

فردی که عاشق باشد هیچ گاه عیب های شما را به رویتان نمی آورد و سعی می کند شما را به علاقه مندی ها و تمایلاتتان نزدیک کند.

همچنین کسی که واقعا عاشق شما باشد اولویت اول زندگی اش را به شما اختصاص داده و زمان زیادی را در کنارتان سپری می کند. در واقع می توان گفت در کنار شما بودن را به هر چیز دیگری ترجیح خواهد داد.

سخن آخر

عشق وقتی وارد رابطه جدی شود عمیق است و غیر قابل توصیف!

عشق جدی تمایلی است تمام نشدنی به سمت معشوق تا جایی که به یک رابطه پایدار همچون ازدواج می رسد. یا حداقل ازدواج بخشی از برنامه هایش است.

فراموش نکنید عاشق واقعی کسی است که تفاهمات و نقاط مشترک زیادی با شما دارد و رابطه ی با او هیچ وقت رابطه ای آزار دهنده و مبنی بر سوء استفاده نخواهد بود.

با این توصیفات می توان گفت تشخیص عشق از هوس پس از گذشت مدت زمان کوتاهی نه تنها کار سخت و غیر ممکنی نیست بلکه به سادگی امکان پذیر خواهد بود ( نگاه کنید به نشانه های عشق یک طرفه و دو طرفه).

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

عشق واقعی پسر به دختر

عشق واقعی مردان چگونه است

عشق واقعی زنان چگونه است

عشق واقعی چگونه عشقی است

عشق واقعی یا عشق حقیقی چیست؟