فراموش كردن عشق قديمی

فراموش كردن عشق قديمی

یکی از معضلات بزرگی که در بین مراجعه کننده ها با آن رو به رو می شوم فراموش کردن عشق یکطرفه، عشق اول یا عشق قدیمی شان است. در مقالات قبلی به طور کامل توضیح داده ام که فراموش کردن عشق در کمترین زمان وابسته به تغییر باورهاست و بدون اصلاح باورها زمان نمی تواند زخم های احساسی شما را درمان کند.

دلیل اصلی دردو رنج مردم از شکست عشقی برای مدت طولانی باورهای نادرست آن ها درباره ی عشق و رابطه های عاطفی می باشد. دلیل دیگری که مانع فراموشی عشق و دلسرد شدن از عشق قدیمی می شود رسانه هایی مانند ترانه های غمگین، متن های جدایی و تنهایی و فیلم های رمانتیکی است که باورهای نادرست و محدود کننده ی افراد را قوی تر می کنند.

هر فرد درصورتی که باورهای نادرست و محدود کننده ی خود را با اعتقادات و باورهای علمی و صحیح جایگزین کند با فراموش کردن عشق قدیمی خود و کنار آمدن با جدایی مشکلی نخواهد داشت. در وبسایت های مختلف مطالب بسیاری در مورد فراموش کردن عشق از دست رفته آمده است. در این وبسایت ها راه های فراموش کردن عشق و اقداماتی که باید انجام دهید توضیح داده شده است اما هیچ کدام چگونگی انجام آن ها را مشخص نکرده اند. در این مقاله من به شما توضیح می دهم چگونه می توانید باورهای خود را اصلاح کرده و عشق قدیمی خود را در کمترین زمان فراموش کنید.

کلید فراموش کردن یک نفر در دست باورهای شماست

اگر تصور کنید تنها یک نفر در دنیا می توانست شریک عاطفی شما باشد و همین یک نفر اکنون شما را رها کرده و قلبتان را شکسته است، فراموش کردن عشق برای شما کار بسیار سخت و در بعضی موارد غیر ممکن به نظر می رسد. اما اگر باور داشته باشید که عشق قدیمی شما منحصر به فرد نبوده و افراد زیادی در دنیا می توانند مانند او با معیارهای ضمیر ناخودآگهتان مطابقت نشان دهند فراموش کردن او برای شما بسیار راحت تر و سریع تر خواهد بود.

من به شدت با دروغ، طلسم و دعا برای کمک به فراموش کردن عشق مخالف هستم و تمام تلاشم این است که با تکیه بر حقایق و واقعیت های علمی به دیگران کمک کنم از عشق قدیمی خود رها شوند و او را فراموش کنند. بر اساس روانشناسی عشق افراد زیادی در دنیا می توانند با موارد موجود در الگوی عشق ما سازگار بوده و عشق و علاقه ی ما را نسبت به خود به دست آورند. اگر تصور می کنید تنها یک نیمه ی گمشده برای شما وجود دارد باید بگویم که شما توسط رسانه ها و آموزش نادرست فریب خورده اید.

باورهای نادرستی که از جانب رسانه ها در ذهن شما ایجاد شده است باعث شده تصور کنید عشق  قدیمی شما منحصر به فرد بوده و تنها نیمه ی گمشده ی شما در دنیا می باشد درنتیجه هیچ گاه نمی توانید او را فراموش کنید در صورتی که حقیقت چیز دیگری است؛ هرکس می تواند با معیارهای ضمیر ناخودآگاه شما سازگاری و مطابقت نشان دهد و در این صورت عاشق او خواهید شد.

تاثیر خودفریبی در فراموش کردن عشق

باور آنچه که در قسمت قبل توضیح دادم  کار دشواری است. دلیل آن نیز واضح است؛ شما نمی توانید تمام باورهای های دوران کودکی تان را با باور جدید حتی اگر باور درستیی باشد به راحتی جایگزین کنید.

راه حل این است که خودتان را مجبور به تغییر باورهایتان نکنید، به جای آن درباره ی روانشناسی عشق به مطالعه و تحقیق بپردازید و خواهید دید که خیلی زود حقایق برای شما آشکار می شوند.

وقتی نسبت به حقیقت این باورهای جدید اطمینان حاصل کنید بدون هیچ اجباری آن ها را جایگزین باورهای محدود کننده ی قبلی تان می کنید.

بهتر است درک کنید که عشق قبلی شما می تواند با افرادی مانند او و حتی بهتر از او جایگزین شود و در این صورت فراموش کردن عشق برای شما معضل بزرگی نخواهد بود.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

عکس العمل دختر و پسر پس از جدایی در فضای مجازی

فراموش کردن عشق در چند روز

چگونه فراموشش کنم

چگونه عشق یک طرفه را فراموش کنیم

دوسش دارم نمیتونم فراموشش کنم