نسخه رایگان کتاب بازگشت به عشق و ازدواج

کتاب بازگشت به عشق یا بازگشت به عشق و ازدواج هر دو عنوانی است که توسط شاهین زند در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و نامه ثبت آن نیز در پایان قابل رویت است.

در صورتی که شخصی یا اشخاصی ادعای نوشتن این کتاب یا کتابی با این عنوان “بازگشت به عشق” یا ” بازگشت به عشق و ازدواج” را دارند که به صورت نسخه اینترنتی ارائه می شود حتما باید نامه ثبت از وزارت فرهنگ و ارشاد داشته باشند که نشانه اعتبار و صحبت علمی کتاب است.

هرچند نامه بازگشت به دقیقا با نام کتاب بازگشت به عشق و ازدواج کم فرق دارد ولی به دلیل تشابه اسمی، ایجاد شبهه و ایجاد سوتفاهم به اسم هایی که دقیقا  شباهت زیادی داشته باشند نیز نامه ثبت ارائه نمی شود.

دقت کنید نامه ثبت با ایی نماد یا نماد ساماندهی تفاوت دارد و اختصاصی برای همان محصول صادر می شود و نام محصول در آن قید می شود.

از آنجایی که قراردادن محتویات این کتاب در وبسایت دیگری باعث فیلتر شدن بلافاصله آن وبسایت می شود پس قطعا محتویات این کتاب را دریافت نمی کنید. در صورتی که نسخه ای از این کتاب با این محتویات پیدا کردید از طرف نوین بینش پاداش به شما تعلق می گیرد.

اکنون این پرسش ایجاد می شود افرادی که نامه ثبت ندارند چه محصولی به شما ارائه می دهند؟

در عوض این افراد که نامه ثبت ندارند یا اصلا فایلی در اختیار شما قرار نمی دهند پس از دریافت وجه و یا فایلی در اختیار شما قرار می دهند که کپی مطالب چند وبسایت یا نوشته هایی بی ارزش است که  اعتبار به ثبت رساندن  نداشته است.

به هر حال کافی است برای اطمینان نامه ثبت آن ها را درخواست کنید ( همه محصولات دانلودی اعم از فایل ها، کتاب ها و نرم افزار ها نامه ثبت را دارند).

به یاد داشته باشید نامه ثبت با مجوز نماد ساماندهی و ایی نماد متفاوت است. نامه ثبت باید دقیقا نام نویسنده یا سازنده آن همراه با نام محصول را قید کرده باشد و به صورت اختصاصی برای هر محصول صادر می شود. در صورتی که ایی نماد و ساماندهی فقط یک بار است و برای وبسایت صادر می شود.

هر چند این افراد معمولا همان مجوز های ساماندهی و ایی نماد را نیز از طریق افراد دیگر اخذ می کنند ولی در نهایت چیزی که هرگز به دلیل جعلی بودن ندارند نامه ثبت کتاب است که در پایین مشاهده می کنید.

نامه ثبت کتاب بازگشت به عشق و ازدواج

تهیه کتاب بازگشت به عشق و ازدواج

اگرمی خواهید نسخه رایگان کتاب بازگشت به عشق و ازدواج را مطالعه کنید یا به دنبال دانلود رایگان کتاب بازگشت به عشق و ازدواج هستید به شماره زیر از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام ارسال کنید و مشکل خود را توضیح دهید.

در صورتی که این کتاب مناسب مشکل شما باشد و بتواند به شروع دوباره رابطه تمام شده تان کمک کند قطعا نسخه رایگان را از طریق تلگرام یا واتس آپ ارسال خواهیم کرد.

نسخه رایگان این کتاب شامل مجوز ها، تاثیرات ، فواید ، نحوه صحیح مطالعه، سرفصل ها و نظرات مراجعه های قبلی می باشد.

پس از آشنایی با نسخه رایگان کتاب و اطمینان از تاثیر آن می توانید نسخه اصلی  کتاب بازگشت به عشق و ازدواج را پس از ثبت نام، دانلود کرده و مطالعه کنید.

اما قبل از پایان این مطلب می خواهم نکاتی را به سارقان ادبی و دزدان اینترنتی یادآوری کنم.

09306135008

کارشناس روابط عمومی تیم نوین بینش

سرقت ادبی از نوین بینش

متاسفانه بارها شاهد کپی و سرقت ادبی مقالات و کتاب های نوین بینش بوده ایم و به دلیل جلوگیری از آن مجبور به پیگیری قضایی شدیم.

اگرچه پیگیری قضایی مشکلات خود را به همراه دارد اما وقتی پای حقوق معنوی اثار نوشتاری به میان باشد هیچ مولفی از این موضوع چشم پوشی نمی کند.

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج و دیگر کتاب های نوین بینش در سامانه ircrs.ir ثبت شده است. این سامانه  مربوط به ثبت آثار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

البته این فقط در مورد کتاب های نوین بینش صدق نمی کند بلکه مقالات و مطالب نوین بینش در وبسایت نیز در سامانه ساماندهی که مجوز آن را در پایین سایت مشاهده می کنید ثبت شده است. در نتیجه هرگونه کپی از مطالب و اصطلاحات تخصصی آن پیگرد قانونی دارد.

هم اکنون هر 4 کتاب نوین بینش دارای نامه ثبت از وزارت فرهنگ و ارشاد است که به صورت اینترنتی و به صورت نامه رسمی موجود است و در روزنامه کثیر الانتشار نیز اعلام شده است.

قوانین مربوط به حمایت از مالکیت معنوی

ماده 17: نام و عنوان و نشان ویژه ای که معرف اثر است از حمایت این قانون برخوردار خواهد بود و هیچ کس نمی تواند آنها را برای اثر دیگری از همان نوع یا مانند آن به ترتیبی که القای شبه کند بکار برد. ( استفاده از نام مشابه مثل “بازگشت به عشق” یا “بازگشت به عشق و ازدواج” باعث القی شبه می شود و به همین دلیل غیر قانونی است و نامه ثبت دریافت نمی کند)

ماده 18: انتقال گیرنده و ناشر و کسانی که طبق یان قانون اجازه استفاده یا استناد یا اقتباس از اثری را به منظور انتقاع دارند باید نام پدیدآورنده را با عنوان و نشانه ویژه معرف اثر همراه اثر با روی نسخه اصلی یا نسخه های چاپی یا تکشی شده به روش معمول و متداول اغلام و درج نمایند مگر اینکه پدیدآورنده به ترتیب دیگری موافقت کرده باشد.

ماده19: هرگونه تغییر یا تحریف در اثرهای مورد حمایت این قانون و نشر آن بدون اجازه پدیدآورنده ممنوع است.

ماده 23: هر کس تمام یا قسمتی از اثر دیگری را که مورد حمایت این قانون است به نام خود یا به نام پدیدآورنده بدون اجازه او و یا عالما عامدا به نام شخص دیگری غیر از پدیدآورنده نشر یا پخش یا عرضه کند به حبس تادیبی از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شد.

ماده 24: هرکس بدون اجازه ترجمه دیگری را به نام خود یا دیگری چاپ و پخش و نشر کند به حبس تادیبی از سه ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

ماده 27: شاکی خصوصی می تواند از دادگاه صادر کننده حکم نهایی در خواست کند که مفاد حکم در یکی از روزنامه ها به انتخاب و هزینه ی وی آگهی شود.

قوانین فوق به چه معنا است

همانطور که مشاهده می کنید کپی و سرقت ادبی فقط به معنای عرضه کتاب به دیگران نیست. بلکه تغییر آن، تحریف آن، بازنویسی آن نیز جرم محسوب می شود.

حتی اگر بخشی یا قسمتی از اثر کپی شود همچنان قوانین از آن حمایت می کنند. حتی اگه شما شرک فروش این کتاب باشید به عنوان روانشناس یا فروشنده همچنان شریک جرم هستید که قطعا بر علیه شما اقدام قانونی صورت خواهد گرفت تا جایی که اگر مدرک روانشناسی یا مشاوره داشته باشید این مدرک ازشما سلب می شود. پس آینده شغلی خود را با سرقت ادبی یا حمایت از یک سارق بخاطر کمی پول به خطر نیندازید.

سرقت ادبی همچنین به معنای کپی اصطلاحات ابداع شده است. وقتی فردی اصطلاح یا عنوانی را ثبت می کند که قبلا در هیچ کتاب یا سایت دیگری منتشر نشده است و کاملا منحصر به مولف است سرقت ادبی صورت می گیرد.

در نتیجه شاکی می تواند حتی نام و حکم او را در روزنامه ها منتشر کند که می تواند باعث بی اعتبار شدن این افرادشود. این موضوع غیر از مجازات ها، خسارات هاو زندان است.

نوین بینش در حال حاظر مواردی از این قبیل را شناسایی کرده است و از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است. اما همچنان بهتر است به جای اینکه هم وقت مولف گرفته نشود و هم شکایتی صورت نگیرد از این موضوع پیشگیری کنیم.

اگر شما یکی از این سارقانه ادبی باشید ممکن است پیش خود بگویید قانون و قوانین ایران نمی توانند چنین مواردی را پیگیری کند و در نتیجه مصون خواهم ماند. شاید حق با شما باشد، شاید هم با هزینه های بیشتر بتوان این قانون رو پیگیری کرد. به هر حال فکر نمی کنم دزدی از یک اثر ارزش چنین ریسکی را داشته باشد.

در عوض می توانیم با تکیه بر دانش و استعداد، روی نوشتن و تالیف کتاب هایی که منحصرا متعلق به ما است و از دانش خودمان نشات گرفته تمرکز کنیم و ایجاد نام های خلاقانه و جدید از ایجاد شبه و فریب جلوگیری کنیم.

چرا وقتی می توانیم از خود اثری را تولید کنیم به دنبال کپی کارهای دیگران باشیم؟

عباراتی که با جست و جو آن به این صفحه می رسید

بازگشت به عشق، بازگشت به عشق و ازدواج، دانلود کتاب بازگشت به عشق و ازدواج، کتاب بازگشت به عشق و ازدواجPDF و کتاب بازگشت به عشق و ازدواج شاهین زند. دانلود کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند. کتاب بازگشت به عشق نوشته شاهین زند و در نهایت کتاب بازگشت به عشق.

 

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

نوین بینش یک وبسایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند با تضمین بازگشت وجه برای اولین بار در نوین بینش منتشر شده است. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در پیج اینستاگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

قصد کپی ندارم و می خواهم بیشتر با مقالات علمی و روانشناسی آشنا شوم:

جذب پسر از راه غیر مستقیم

نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه – واقعیت قانون جذب

عاشق کردن غیر مستقیم با برطرف کرد نیازهای ضمیر ناخودآگاه

4 مهارت ارتباطی موثر 

روانشناسی عاشق شدن 

تحلیل زبان بدن

 

11 پاسخ
  1. سوگند
    سوگند گفته:

    بابا چرا اینجوریه میزنید نسخه رایگان، خب ی جا واسه دانلودشم بزارید دیگه، بعد شماره میذارید ک تو واتس آپ پیام بذارید، پیام میذاریم نمیخونیدش اصلا

    پاسخ
    • شاهین زند
      شاهین زند گفته:

      تعداد پیام های زیاده. از این بابت عذر خواهی می کنم ولی اگه کمی صبور باشید حتما پاسخ دریافت می کنید. به زودی تعداد کارشناسارو افزایش می دیم که پیام ها رو بلافاصله پاسخ بدیم

      پاسخ
  2. مجید
    مجید گفته:

    سلام
    وقت بخیر
    نوشتین رایگان هست ولی جایی برای دانلود کتاب بازگشت به عشق نزاشتین،لطفآ به ایمیلم ارسال کنین.باتشکر

    پاسخ
    • شاهین زند
      شاهین زند گفته:

      با سلام. نسخه رایگان کتاب با نسخه اصلی متفاوت است. برای دریافت این نسخه می تونید در واتساپ پیام بدید

      پاسخ
  3. تیارا
    تیارا گفته:

    من مشکلم رو با شما در میون گذاشتم و از خدمات نوین بینش استفاده کردم. در این خدمات بر اساس توضیحاتی که دادم پشتیبان محتوایی رو به صورت صوتی و نوشتاری برای من آماده کرد و ارسال کرد که همش همراه با تمرین بود و کلی مثال خوب داشت. برای خیلی جالب بود. مثل این بود که یه کتاب اختصاصی فقط برای تو بنویسن. تجربه جالبی بود خیلی چیزای مفیدی یاد گرفتم و دقیقا مناسب شرایطم بود. ممنون از نوین بینش

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *