معرفی شاهین زند – بنیانگذار آموزش مطالعه محور

معرفی شاهین زند

من شاهین زند، موسس نوین بینش دات کام هستم. در ادامه به صورت خلاصه سوابق خود را در اختیار شما قرار خواهم داد:

*من ۱۲ سال در مورد روانشناسی زبان مطالعه کرده ام و در حال حاضر دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی هستم. اگر می خواهید در مورد ارتباط بین رشته تحصیلی زبان و ادبیات انگلیسی و فعالیت های آموزش در حوزه روابط عاطفی مطمئن شوید نگاه کنید به شرح حالی از سوابق علمی شاهین زند.

*نوین بینش را در ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ راه انداختم و از آن زمان شروع به نوشتن در مورد مباحث مختلف در زمینه روانشناسی عشق کرده ام. برای اطلاعات بیشتر در مورد سوابق شغلی من نگاه کنید به شرح حالی از سوابق شغلی شاهین زند.

*در طی سه سال بیش از ۱۰۰۰ مقاله در زمینه های مختلف روانشناسی توسط بنده منتشر شده است که باعث شده در مجموع روزانه حدود ۳۰ هزار بازدید داشته باشم. برای آشنایی به انگیزه و اهداف من نگاه کنید به اهداف و انگیزه های شاهین زند از تاسیس نوین بینش.

**تاکنون ۴ کتاب به صورت اینترنتی در نوین بینش از بنده منتشر شده که شامل کتاب مهارت های زندگی پس از ازدواج، مدار جذب و ازدواج، بازگشت به عشق و ازدواج و چگونه دیگران را عاشق خود کنیم است. ۳ کتاب اول را تالیف کرده ام و کتاب آخر ترجمه است.

* بر اساس روش شناسی برنامه ریزی عصبی کلامی، برای اولین بار در ایران و جهان آموزش مطالعه محور را بنیانگذاری کردم.

*آموزش مطالعه محور نوعی تکنیک آموزش منحصر به کتاب است بر اساس برنامه ریزی عصبی کلامی که متمرکز بر آموزش تکنیک های مورد نیاز و برنامه ریزی آن در ضمیر ناخودآگاه مراجع می باشد.

*بیشتر منابع علمی من برگرفته از علم ان ال پی / NLP و رویکرد ” رفتار – درمانی شناختی” با هدف رشد فردی است.

* مهمترین وظیفه من در نوین بینش هماهنگی تخصص های گوناگون است که هدفی مشترک دارد در راستای ارتقای سطح سلامت روان جامعه با آموزش مهارت های زندگی پیش و پس از ازدواج.

*همچنان در زمینه های مختلف روانشناختی به تحقیق و پژوهش مشغول هستم و تلاش می کنم هر روز مقالات جدید بیشتری را به صورت ساده، کامل و دقیق به رشته تحریر درآورم.

بعضی مقالات را می توانید در دسته بندی های زیر مشاهده کنید:

موفقیت

زبان بدن ( ارتباطات غیر کلامی)

مهارت های ارتباطی

روانشناسی عشق

بازگشت به عشق و ازدواج

کارآفرینی و کسب درآمد

نظریه های شخصیت

رابطه ها و جدایی

اخطار: بسیاری افراد به من پیام می دهند و ادعا می کنند هزینه ای از آن ها برای مقالات شاهین زند با نام مقالات بازگشت به رابطه ( یا دوره بازگشت به رابطه) دریافت شده است؛ در صورتی که رسید پرداختی شان به نام فردی به غیر از شاهین زند است.

به یاد داشته باشید تیم نوین بینش تنها تیمی است که زیر نظر بنده کتاب های نوین بینش را پشتیبانی می کند و بسوالات پاسخ می دهد ( نگاه کنید به چرا می توان به تیم نوین بینش اعتماد کرد). و تنها راه ارتباطی با تیم نوین بینش شماره های درج شده در سایت نوین بینش دات کام است.

*بسیاری افراد درخواست مشاوره با بنده را دارند. این نکته را باید به عرض آن ها برسانم که مدرک تحصیلی من روانشناسی نیست و هرچند به واسطه رشته ادبیات انگلیسی و سال ها تحقیق و پژوهش با زبان شناسی و تکنیک های ارتباطی به خوبی آشنا هستم اما مشاور نیازمند عضویت در نظام روانشناسی و مدرک روانشناسی است. درست است که بسیاری از بزرگان روانشناسی مثل ژاک لکان، میشل فوکو و دیگر نظریه پردازان بزرگ هرگز تحصیلات روانشناختی نداشتند اما به هر حال از آنجایی که تحصیلات روانشناسی تنها معیاری است که در سطح کلان می توان با آن افراد متخصص را از غیر متخصص جدا کرد پس وجود چنین قانونی برای هر کشوری ضروری است و باید به آن عمل کرد. در نتیجه بنده به همین دلیل هیچ مشاوره ای نداده ام و نخواهم داد.

البته پرسش هایی که مرتبط با کتاب است و در راستای استفاده صحیح از نکات و یادگیری مطالب آن باشد را از طریق اعضای تیم پشتیبانی تخصصی نوین بینش منتقل خواهم کرد. لازم به ذکر است که همه اعضای متخصص تیم پشتیبانی نوین بینش تحصیلات کاملا مرتبط روانشناسی در سطح عالی دارند و از عضویت نظام برخوردار هستند ولی با این حال در آنجا نیز مشاوره تخصصی و درمانی ارائه نخواهد شد زیرا چنین مشاوره ای نیازمند حضور است.

همکاری تیمی همیشه می تواند باعث تقویت، رشد و همچنین توسعه هر سازمانی شود و همچنین با اینکار از صلاحیت علمی و اعتبار آکادمیک محتوا و کتاب های نوین بینش مطمئن می شوم و می توانم از نظرات افراد متخصص استفاده کنم و هر روز بر ارزش و تاثیر مثبت محصولات نوین بینش بیفزایم.

*همه سایت ها می توانند با ذکر منبع و لینک آزاد، مقالات رایگان نوین بینش دات کام را در سایت خود درج کنند اما من نمی توانم تضمین کنم سایتی که به نوین بینش دات کام ارجاع می دهد مقالات علمی مورد اطمینانی نوشته است.

شرح حالی از سوابق علمی شاهین زند

شرح حالی از سوابق شغلی شاهین زند

معرفی تیم نوین بینش

کانال تلگرام نوین بینش

صفحه ی اینستاگرام نوین بینش

صفحه اینستاگرام شاهین زند