تحلیل زبان بدن

تحلیل زبان بدن

اگر به دنبال کسب مهارت زبان بدن و یا تحلیل زبان بدن افراد در موقعیت های مختلف هستید، از لینک های زیر حالت مربوطه را انتخاب کنید تا به صفحه ی مورد نظر هدایت شوید. در آن صفحه حالت دست و بدن (مثل صاف ایستادن) در موقعیت انتخاب شده (مثل اعتماد به نفس) به همراه توضیحات بیشتر شرح داده شده است.

فواید زبان بدن

زبان بدن می تواند به شما کمک کند با یک نگاه عواطف و احساسات دیگران را 100% دقیق تشخیص دهید.

تحلیل زبان بدن فقط به شما کمک نمی کند که با عواطف دیگران آشنا بشید بلکه می تواند باعث شود دیگران همان برداشتی را که می خواهید از شما داشته باشند. به عنوان مثال، اگر حرکات زبان بدن در حالت اعتماد به نفس را انتخاب کنید دیگران این برداشت را از شما بدست می آورند که با اعتماد به نفس هستید.

در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توضیح داده ام که چگونه با ایجاد یک برداشت عالی از خود با استفاده از زبان بدن می توانید هر فردی را به خود جذب کنید.

به عنوان مثال اگر شخصی همیشه به دنبال فردی با اعتماد به نفس باشد، می توانید با استفاده از زبان بدن در وضعیت اعتماد به نفس به نظر با اعتماد به نفس برسید و در نتیجه شخص مورد نظر را به خود جذب کنید. برای درک بهتر این مطلب از مقالات زیر می توانید کمک بگیرید

مقدمه ی یادگیری زبان بدن

زبان بدن در وضعیت اعتماد به نفس

چگونه با اعتماد به نفس قدم برداریم

زبان بدن در وضعیت دفاعی

زبان بدن در وضعیت دروغ

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن

دست دادن در زبان بدن

خواندن زبان بدن، ارزیابی منفی از یک شرایط

زبان بدن در وضعیت اشتیاق

زبان بدن در فروش

چگونه بفهمیم برای دیگران خسته کننده شده ایم

ادامه دارد …

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت  نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مکانی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی برای کتاب را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

تشخیص شخصیت از طریق اندام بدن

چگونه با اعتماد به نفس شویم

یادگیری چهره خوانی

نظریه های شخصیت و انواع مختلف آن

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy