پیشگویی ازدواج واقعیت دارد

کمتر کسی را می شناسم که حداقل یک بار در زندگی خود به صورت جدی به طالع بینی ازدواج از طریق فال یا حروف ابجد و غیره فکر نکرده باشد. افراد بسیاری هستند که به دنبال پیشگویی ازدواج با اسم، با حروف ابجد یا بر اساس ماه ها برای شناخت رفتار همسر خود در آینده می باشند.

در این مقاله می خواهیم در مورد طالع بینی ازدواج صحبت کنیم و توضیح دهیم آیا پیشگویی ازدواج یا فال واقعیت دارد یا خیر.

اگر بخواهیم یک پاسخ ساده به این پرسش بدهیم باید بگویم بله پیشگویی ازدواج واقعیت دارد و امکان پذیر است اما نه از طریق فال یا طالع بینی بلکه از طریق علم روانشناسی.

آیا می توان با طالع بینی ماه ها ازدواج را پیشگویی کرد

چرا وقتی علم روانشناسی می تواند در مورد ازدواج، ما را راهنمایی کند و موفقیت یا شکست مان را پیشگویی کند به سراغ چند ورق برویم و به اصطلاح از فال های پاسور یا طالع بینی ازدواج با حروف ابجد یا تاروت استفاده کنیم که هیچ استدلال عقلانی ندارند؟!!

البته قرار نیست در مورد زمان دقیق ازدواج شما صحبت کنم. این موضوع را هیچکس نمی تواند پیشبینی کند مگر اینکه خودتان با برنامه ریزی و مشخص کرد هدف برای آینده زمان ازدواج خود را مشخص کنید.

اگر بخواهیم رفتار شخصی را پیشگویی کنیم و بفهمیم در آینده چه اقداماتی خواهد داشت و آیا برای ازدواج فرد مناسبی خواهد بود یا خیر می توانیم ازپیشگویی ازدواج بر اساس گذشته افراد استفاده کنیم. حتی می توانیم اینگونه بگوییم که طالع بینی ازدواج بر اساس گذشته افراد امکان پذیر است.

این نوع از طالع بینی ازدواج به شما کمک می کند فرد مورد علاقه خود را بهتر شناخته و بتوانید او را برای ازدواج با خود ترغیب کنید. پس می توانیم اینگونه بگوییم که طالع بینی  روانشناختی نه فال تاروت یا فال ورق برای پیشگویی ازدواج واقعیت دارد.

پیشگویی ازدواچ چیست

آیا امکان دارد فال گرفت و بر اساس آن رفتار فردی را پیشگویی کرد؟

اگر منظور شما از فال گرفتن استفاده از روش های عجیب و غریب است، خیر امکان ندارد. اما همانطور که گفتم اگر بخواهید رفتار فردی را پس از ازدواج بر اساس گذشته وی پیشگویی کنید باید بگویم پاسخ مثبت است.

شاید در نگاه اول توانایی پیشگویی آینده ما در ازدواج با فردی دیگر به نظر یک قدرت ماورایی برسد که هرگز نمی توان به آن دست پیدا کرد اما خبر خوب این است که حتی ادعای فال ها و پیشگویی ها نیز با روانشناسی ممکن می شود!

انسان موجود پیچیده ای است و درک او مشکل می باشد، اما انسان بر اساس تجربیات گذشته ی خود اهدافی دارد و در طول زندگی برای رسیدن به آن ها تلاش می کند؛ در نتیجه وقتی اهداف او را درک کنید پیشگویی رفتار وی پس از ازدواج آسان می شود و حتی متوجه خواهیم شد چه فردی را برای ازدواج انتخاب می کند. دقیقا کاری که تا بعضی افراد تصور می کنند فال برای پیشگویی ازدواج می تواند انجام دهد ( نگاه کنید به چگونه تجربیات دوران کودکی بر بزرگسالی تاثیر می گذارد).

در این مقاله به شما خواهم گفت چگونه می توانید با شناخت گذشته یک فرد در مورد رفتار او در آینده اطلاعات کسب کنید .

پیشگویی ازدواج ساسان و سامان 

ساسان و سامان برادر هستند، سامان برادر دوم بود و توجه خانواده بیشتر به سمت او جلب می شد، به همین دلیل تصور می کرد همه به او توجه می کنند.

وقتی ساسان و سامان بزرگ شدند، ساسان معتقد بود همیشه فردی وجود دارد که از او بهتر است، اما سامان سعی می کرد در مرکز توجه قرار بگیرد تا شخصیتش را حفظ کند.

اطلاع داشتن از این واقعیت کوچک در مورد گذشته پیش بینی رفتار آن ها در آینده را ممکن می ساخت.

اگر هر دو با هم به مدرسه بروند می توانیم به راحتی حدس بزنیم .سامان بر خلاف ساسان هر کاری لازم باشد انجام می دهد تا در مدرسه در مرکز توجه قرار گیرد. اگر شجاع باشد و از اشتباه کردن نترسد نیاز به توجه را با شاگرد اول کلاس شدن و پاسخ دادن به سوالات معلم به عنوان اولین نفر نشان می دهد و اگر شجاع نبود و از پاسخ غلط دادن بترسد، نیاز به توجه را با دردسر درست کردن و قلدری در مدرسه برطرف می کرد.

من نمی گویم که پیشگویی ازدواج مانند  1 + 1 = 2 منطقی و بدیهی است، اما داشتن اطلاعات بیشتر در مورد گذشته پیش بینی ازدواج و رفتار را آسان تر خواهد کرد.

اگر من یک نمایشگاه اتومیبل داشتم و به پیش بینی رفتار خریدار علاقه نشان می دادم و این حقیقت را در مورد سامان می دانستم، می توانستم نتیجه بگیرم که سامان به دنبال یک اتومیبیل اسپورت گران قیمت خواهد بود. اما ساسان اتومیبلی می خواست که برای او کارآمد و قابل اطمینان باشد.

مطمئنا آگاهی از واقعیت جدید در مورد این بچه ها یا آگاهی بیشتر در مورد اقدامات گذشته ی آن ها ممکن است باعث شود نظر من در مورد پیش بینی رفتار آنها در آینده تغییر کند. به همین دلیل اگر می خواهید پیش بینی درستی در مورد رفتار آینده ی دیگران داشته باشید باید بدانید اطلاعات کافی داشتن بسیار ضروری است.

چگونه بر اساس گذشته افراد، آینده ازدواج را پیشگویی کنیم

اما این توضیحات چه ارتباطی با پیشگویی ازدواج دارد؟

وقتی فردی را می بینیم که ماشین اسپرت گران قیمتی دارد، سعی می کند لباس های برند بر تن کند یا گوشی آیفون بدست دارد نتیجه می گیریم او فردی خودنما است و نیاز به توجه دارد. اگر بدانم این فرد تصور می کند جذاب نیست (به دلیل اقدامات گذشته) می توانم پشگویی کنم او در آینده با زنی بسیار زیبا ازدواج خواهد کرد تا بتواند هم خودنمایی کرده و هم نیاز به جذابیت خود را جبران کند.

اگر همسر این افراد  اضافه وزن پیدا کند و یا پس از ازدواج کمتر به زیبایی خود اهمیت دهد ممکن است با سرد شدن همسر خود پس از ازدواج مواجه شود.

اگر مرد در گذشته به برادر خود حسادت داشته و همیشه احساس می کرده فردی وجود دارد که از او بهتر است، احتمالا با زنی ازدواج می کند که از احساس و عشق واقعی او به خود مطمئن باشد و به او توجه کند. این مردان به زنانی جذب می شوند که به آنها محبت می کند. اگر این مردان را به خوبی نشناسید و نیازهای شان را در نظر نگیرید ممکن است با حسادت شان مواجه شوید و حتی محدودیت هایی برای شما ایجاد شود.

مردی را در نظر بگیرید که در گذشته به او خیانت شده است، چنین مردی برای جبران کمبود این خیانت به دنبال همسری خواهد رفت که بسیار وفادار باشد. به عبارت دیگر پیدا کردن زنی قابل اطمینان که بتواند یک رابطه امن با او داشته باشد مهمترین معیار ازدواج وی خواهد بود. اگر به درستی با این مردان برخورد نکنید به شما شک پیدا می کنند.

اگر رفتار دیگران را به خوبی بشناسید و پیشگویی کنید می توانید کاری کنید هر انتخابی برای شما یک انتخاب مناسب باشد و دیگر نگرانی بابت آینده ازدواج خود نخواهید داشت.

فال عشق واقعی طرف مقابل

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که ما را از هدف اصلی خود یعنی جذب، عاشق کردن و ازدواج دور می کند، پیشگویی احساس یا عشق دیگران است. اگر به دنبال این هستید که از احساس عشق واقعی طرف مقابل نسبت به خود مطلع شوید باید به شما بگویم فقط وقت خود را هدر می دهید چون پاسخ آن هیچ اهمیتی ندارد.

اگر می خواهید عشق واقعی فردی را به خود پیشگویی کنید و بدانید برای ازدواج فردی مناسب است باید بدانید احساس کنونی وی به شما کوچکترین اهمیتی ندارد. مهم این است که اگر با شناخت شخصیت دیگران آشنا شوید، دیگران را خوب درک کنید و بتوانید نیازهای آنان را برطرف کنید، قطعا می توانید احساس طرف مقابل را نیز نسبت به خود افزایش دهید.

اگر بتوانید فردی را عاشق خود کرده و ترغیب به ازدواج با خود کنید دیگر چه اهمیتی دارد که قبلا به شما احساس داشته است یا خیر!؟

پیشگویی ازدواج به صورت خلاصه

تجارب گذشته به اندازه ی اقدامات گذشته اهمیت دارند: شناخت هر چیز ممکن در مورد گذشته فرد، پیش بینی رفتار و اقدامات آینده او را بسیار آسان تر خواهد کرد.

اقدامات گذشته یادآور اهداف هستند: اقدامات گذشته نشان می دهد اهداف روانشناختی فرد را که در تلاش برای رسیدن به آن است نشان می دهند. این اهداف کلید درک شخصیت و پیش بینی رفتار آینده ی فرد هستند.

نوشته ی شاهین زند محقق و پژوهشگر.

نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. با شرکت در دوره های آکادمی عشق مهارت های پیش از ازدواج، جذب و عشق را بر اساس روانشناسی یاد خواهید گرفت و یا هزینه پرداختی بازگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه فال سنجش عشق، طرف مقابل را سرد می کند

چرا مردها ازدواج نمی کنند

چگونه مردان را عاشق خود کنیم – با هدف ازدواج

7 گام برای پیدا کردن همسر دلخواه

راه هایی برای جذب خواستگار

مقابله با مخالفت با ازدواج – مدل تایید چند وجهی