اسراری در مورد فال احساس شخص غایب

در این مقاله می خواهیم در مورد تاثیر منفی فال احساس شخص غایب صحبت کنیم و توضیح دهیم چگونه فال عشق واقعی طرف مقابل، حتی اگر عشق واقعی هم وجود داشته باشد آن عشق را از بین برد. همچنین توضیح خواهیم داد واقعا چگونه به صورت علمی و قطعی می توان احساس طرف مقابل و درصد ازدواج را سنجید.

البته منظورم فال به عنوان سرگرمی نیست یا فال های تفسیری ( مثل فال تاروت) که پاسخ قطعی به شما نمی دهد. فال های تفسیری یک دیدگاه جدیدی از زندگی را در اختیار شما قرار می دهند و نمی توان تاثیر منفی در آن ها پیدا کرد. اما فال احساس شخص غایب به صورت آنلاین اگر واقعا به آن اعتقاد داشته باشید می تواند قطعا تاثیر منفی ایجاد کن.

در این مقاله نه تنها با تاثیر منفی فال عشق واقعی طرف مقابل آشنا خواهید شد بلکه می آموزید چگونه احساس طرف مقابل خود را حتی اگر کاهش یافته یا وجود ندارد افزایش دهید.

اما اجازه دهید اول در مورد تاثیر فال هایی صحبت کنیم که عشق واقعی را در طرف مقابل نشان می دهند و یا درصد ازدواج با معشوق تان را مشخص می کنند.

انواع فال های احساس بین دو نفر

فال احساس بین دونفر که می توانند باعث سرد شدن مرد یا زن مورد علاقه شما شوند شامل فال عشق آنلاین، فال سنجش علاقه، فال عشق با ورق آنلاین، فال عشق واقعی و ازدواج، فال بلوری، فال کارت، فال چای، فال اوراکل آنلاین، فال شمع، فال گوی بلورین، فال لنورماند آنلاین و بسیار فال های دیگر می شود.

روش های جدید این فال ها به صورت آنلاین و از طریق سایت های مختلف و با برنامه نویسی های خاص ارائه می شوند و به صورت رندوم و اتفاقی توضیحاتی در مورد رابطه و عشق واقعی معشوق وی در اختیار مخاطب قرار می دهند.

فال های عشق واقعی جدید که به صورت آنلاین ارائه می شوند شامل فال احساس شخص غایب، فال عشق با ورق آنلاین، فال شمع آنلاین و غیره است.

تاریخچه فال احساس طرف مقابل

از هزاران سال پیش وقتی بشر با پدیده ای ناشناخته به خصوص حوادث ناگوار رو به رو می شد که پاسخی برای آن نداشت از قدرت خلاقیت خود استفاده می کرد و با ابداع فال ها و یا پیشگویی های مختلف سعی می کرد پاسخی روشن برای خود پیدا کند.

پس از گذشت هزاران سال همچنان این عادت باستانی در بعضی افراد وجود دارد. این افراد وقتی با مشکل یا مسئله ای رو به رو می شوند که پاسخی برای آن پیدا نمی کنند به فال ها یا پیشگویی ها پناه می برندکه با کمک آنها پاسخی برای خود پیدا کنند.

همانطور که می دانید ترس در مورد از بین رفتن احساس در طرف مقابل و یا نبود عشق واقعی در شریک دلدادگی از بزرگترین مشکلات و مسائل نگران کننده ای بوده که پیدا کردن پاسخ آن همیشه با دشواری های بسیاری همراه است.

به همین دلیل بسیاری افراد برای مشخص کردن عشق در معشوق از فال عشق واقعی طرف مقابل استفاده می کردند.

شاید اکنون تصور کنید که در این مقاله قصد داریم فال عشق واقعی طرف مقابل یا فال احساس شخص غایب را رد کنیم و آنان را بی تاثیر بخوانیم اما اصلا اینگونه نیست؛ کاملا برعکس این فال ها به خصوص فال هایی که احساسات  طرف مقابل را می سنجند و درصد ازدواج را مشخص می کنند بسیار تاثیر گذار می باشند اما این تاثیر به صورت بسیار خطرناک و مخرب است.

البته روش های واقع گرایانه ای وجود دارد که می تواند به ما در پیشگویی یا پیش بینی ازدواج کمک کند. به خصوص اگر فرد خاصی را برای ازدواج در نظر داریم.

 فال سنجش احساس شخص غایب

وقتی از فال احساس طرف مقابل استفاده می کنید در واقع باعث می شوید رابطه بر ستون هایی نااستوار و سست بنا شود.

به عبارت دیگر فال عشق واقعی طرف مقابل ( فال سنجش عشق) مثل فال های پاسور یا قهوه باعث می شود نقطه نظرات آن فال در ذهن شما نهادینه شود.

نهادینه شدن این نظرات و باور ها در ذهن شما می تواند منجر به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه به صورت غلط شده و در نتیجه باعث ویران شدن زندگی زناشویی یا رابطه عاطفی شود. زیرا ذهن انسان به دنبال اثبات چیزی است که به آن باور دارد.

اگر شما به دنبال فال احساس شخص غایب خود هستید، پس احتمالا از عشق و علاقه فرد مورد نظر مطمئن نیستید و به واقعی بودن یا دروغین بودن آن شک دارید.

درست است که اطمینان از عشق و علاقه واقعی طرف مقابل برای حفظ رابطه یا سنجش درصد ازدواج بسیار مهم است ولی باید یادتان باشد که فال ها و پیشگویی ها در این زمینه می توانند با ایجاد باور های غلط حتی اگر واقعا عشق حقیقی وجود داشته باشد باعث از بین رفتن آن عشق شوند.

به یاد داشته باشید حتی اگر طرف مقابل شما از عشق خود مطمئن نباشد و یا درصد پایینی از عشق وی واقعی باشد باز هم می توانید این عشق را افزایش دهید و باعث بیشتر شدن عشق واقعی یا درصد ازدواج با وی شوید اما فال درصد ازدواج یا فال سنجش احساس شخص غایب چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری اگر باعث سرد شدن خود شما نشوند به طور قطع باعث سرد شدن طرف مقابل شما می شوند ( نگاه کنید به چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم).

در ادامه به نمونه ای از این فال ها اشاره خواهیم کرد و توضیح می دهیم چگونه فال برای سنجش عشق واقعی طرف مقابل می تواند باعث سرد شدن رابطه شما شود.

فال احساس و عشق به صورت آنلاین

البته قبلا هم اشاره کردم فال های تفسیری مثل تاروت اگر به صورت صحیح استفاده شوند و با هدف سرگرمی باشند می توانند دیدگاه جدید در اختیار شما قرار دهند.

اما مشکل وقتی است که به این فال ها اعتقاد دارید و از آن ها به عنوان فال احساس شخص غایب به صورت آنلاین استفاده می کنید.

در فال تاروت از شما درخواست می شود یک کارت را انتخاب کنید. روی کارت های عکس ها و نقاشی های مختلفی وجود دارد که فالگیر با تحلیل نشانه ها و تصاویر آن عکس توضیحاتی در مورد رابطه شما می دهد. این کارت ها و اشکال آن به صورت زیر است:

 

وقتی شما برای تعیین عشق و احساس واقعی طرف مقابل خود یکی از این کارت ها را انتخاب می کنید، سایت فال گیری آنلاین مفهوم آن کارت را برای شما توضیح می دهد. برای مثال تفسیر یکی از این کارت ها که به کارت شیطان معروف است به این شکل است:

اگر شما زوج هستید و در یک رابطه به سر می برید:

افرادی که در رابطه هستند و یا ازدواج کرده اند در رابطه خود با مشکلات و آشفتگی هایی رو به رو خواهند شد. رابطه مختلف می شود و هر دو طرف برای تحمیل سلطه ی خود به دیگری و اثبات خود با یکدیگر درگیر می شوند. همچنین خودپرستی و حسادت در رابطه افزایش پیدا می کند و باعث خشونت می شود.

اگر تنها هستید:

اگر شما فرد تنهایی هستید در مقابل فردی قرار خواهید گرفت که شیفته و مقلوب او خواهید شد. این شیفتگی و احساسات شدید موجب عشقی دیوانه کننده شده و در نتیجه باعث تباهی و نابودی شما و زندگی تان می شود.

فال های عشق سنجی چگونه تاثیر منفی می گذارند

فرق نمی کند که فال تاروت باشد یا فال احساس آنلاین، فال عشق با ورق، فال بلوری یا فال چایی و قهوه، عملکرد همه ی این فایل ها مشابه است و فرق چندانی با یکدیگر ندارند.

این فال ها چند احتمال را در نظر می گیرند ( مثلا مجرد هستید یا متاهل) و سپس بر اساس هر احتمال، توضیحاتی نسبت به عشق واقعی و احساسات طرف مقابل شما ارائه می کنند.

این تفاسیر که ادعا می کنند میزان احساس طرف مقابل شما را نشان می دهد می تواند به واقعیت بپیوندد اما نه به خاطر اینکه واقعیتی از پیش تعیین شده بوده است، بلکه به این خاطر که شما به آن تفاسیر جامه ی واقعیت پوشانده اید.

مثلا در فال احساس طرف مقابل که در بالا توضیح داده ایم می بینید که چگونه تفسیر مربوطه باعث ایجاد نوعی بدبینی و نگرانی در رابطه می شود.

ایجاد چنین باور و نگرانی نیز می تواند باعث حساسیت شما در رابطه شود و در نتیجه وقتی با کوچکترین نشانه ای مواجه می شوید که صحت توضیحات فال را در طرف مقابل نشان می دهد به عشق واقعی طرف مقابل خود شک می کنید و در نتیجه برآشفته می شوید و دقیقا طبق همان پیشگویی عمل می کنید.

در این صورت فال احساس شخص غایب باعث می شود نشانه ای که می توانست با کمی درایت و زیرکی به سادگی و با کمی گفت و گو حل شود اکنون باعث یک دعوا و اختلال جدی در رابطه شده است و در نتیجه بر احساس و علاقه طرف مقابل شما تاثیر می گذارد.

به یاد داشته باشید در هر رابطه عاطفی درگیری و مسائل مختلف وجود دارد ولی درگیری ها نمی توانند نشانه های فقدان عشق واقعی در طرف مقابل شما باشند.

اما اگر پیشفرض های بدبینانه از قبل در شما ایجاد شوند – مثلا از طریق این فایل های جدید که به صورت آنلاین ارائه می شوند – باور شما و به دنبال آن رفتار شما باعث به واقعیت پیوستن آن فال احساس در طرف مقابل می شود.

در نتیجه روز به روز بیشتر باعث سرد شدن طرف مقابل خود و از بین رفتن عشق واقعی خواهید شد.

به عبارت دیگر اگر شما متاهل باشید باعث سرد شدن و فاصله گرفتن همسر خود خواهید شد و اگر مجرد باشید و قصد شما ازدواج باشد باعث کاهش درصد ازدواج و عقب نشینی پسر یا دختر مورد علاقه خود می شوید.

 آیا سنجش عشق واقعی طرف مقابل صحیح است

امیدوارم با خواندن این مقاله متوجه شده باشید که چقدر فال احساس شخص غایب یا فال عشق واقعی طرف مقاب می تواند در گمراه کردن شما موثر باشند.

البته درست است فال هایی که از طریق اسم، ورق، پاسور و غیره انجام می شوند راه حل مناسبی برای فال عشق واقعی طرف مقابل یا سنجش احساس نیست. ا

ما این بدان معنا نیست که نباید به دنبال سنجش میزان دقیق عشق واقعی در طرف مقابل پباشید و یا برای ازدواج با معشوق خود تلاش نکنید.

به عبارت دیگر شما نیاز دارید با یک دستگاه سنجش واقعی احساس طرف مقابل که به صورت علمی باشد تا بتوانید رابطه و آینده خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید و همچنین تکنیک هایی را یاد بگیرید که به شما در افزایش عشق در شخص مورد نظر یا افزایش درصد ازدواج با طرف مقابل تان کمک کند.

چگونه عشق واقعی طرف مقابل را بسنجیم

قبل از هر چیز باید به یاد داشته باشید عشق چیزی نیست که حد پایانی داشته باشد. عشق واقعی در طرف مقابل شما یا در حال افزایش است یا در حال کاهش. پس سوال بهتر این است چگونه متوجه شویم عشق واقعی طرف مقابل در حال افزایش است یا در حال کاهش؟ و اگر در حال کاهش است چگونه می توانیم باعث افزایش آن شویم؟.

برای پاسخ دادن به این پرسش باید بدانید که هر فردی با توجه به گذشته و نیازهای ضمیر ناخودآگاه خود است که عاشق می شود.

پس برای تعیین عشق واقعی طرف مقابل اول به دانش روانشناسی نیاز دارید نه فال احساس شخص غایب.

در نوین بینش می توانید بیش از هزار مقابل در مورد روش های عاشق کردن ( چه از راه نزدیک و چه از راه دور) پیدا کنید که قطعا به شما کمک خواهد کرد به هدف خود برسید.

همچنین در مقالات بسیاری درمورد نشانه ها عشق و احساس دختر یا پسری که ممکن است عاشق شما باشد نیز صحبت کرده ایم. اگرچه با خواندن مقالات نوین بینش متوجه می شوید مهم نیست طرف مقابل به شما احساسی دارد یا خیر مهم این است که در هر صورت می توانید عشق را در دیگران پدیدار کرده و آن را افزایش دهید.

نیاز نیست مقالات را از اول بخوانید. چیدمان مطالب نوین بینش به صورتی است که از هر مقاله یا عنوانی که انتخاب کنید می توانید شروع به خواندن موضوع مورد نظر خود کنید.

نوین بینش شما را دقیق به سمت چیزی که می خواهید حرکت می دهد. پس هم اکنون می توانید از عنوان هایی که در این مقاله وجود دارد شروع کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟ر

فال احساس طرف مقابل به صورت علمی

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

فال برگشتن عشق 

مشاوره رایگان آنلاین در تمام ساعات شبانه روز

نشانه های عشق یک طرفه و عشق دو طرفه

اگر این نشانه ها را در همسرتان می بینید، دیگر به شما علاقه ندارد